Vivatbet

Collapse

320x50 ülemine bänner

Collapse

Teadaanne

Collapse
No announcement yet.

Otsin jalgrattureid Eesti linnadest!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik
new posts

    Otsin jalgrattureid Eesti linnadest!

    Tere!

    Kohe-kohe käivitub projekt Eesti Rattarikkaks! mille raames otsime tublimaid linnasid, kes on rattaliikluse edendamiseks meeldivalt palju ära teinud.

    Selleks, et linnasid ja nende tegemisi hinnata saaks, on tarvis jalgrattaliiklejaid, kes oskaks olukorda oma vaatenurgast hinnata.

    Siit ka soov: kui oled jalgrattur mõnes järgnevast linnast, palun saada oma kontakt (pane kirja kindlasti ka linn, mille kohta soovid infot anda) aadressile linnad@rattarikkaks.ee. Järgmisel nädalal saadan auditi, mille palun ära täita. Midagi keerulist selles pole, peamine, et oleks rattaliiklejana kogemus ja soov oma linna rattaliikluse arengusse panus anda.

    Linnad*, kelle rattureid otsin: Haapsalu, Jõgeva, Jõhvi, Kärdla, Narva, Otepää, Rakvere, Põlva, Põltsamaa, Viimsi, Harku, Pärnu, Viljandi, Elva.

    *Mõned omavalitsusüksused on niivõrd suured, et võtsime ka need meie valikusse.
    Täpsem info projekti kohta asub siin: http://www.roheline.ee/content/view/393/136/lang,et/


    Rainer Rohtla
    Eesti Rattarikkaks! linnade koordinaator
    linnad@rattarikkaks.ee

    #2
    Ma vöin ka hinnata, aga nendes sinu poolt nimetatud linnades ma ei söida. Söidan Tallinnas, keset liikluskeerist. Täitsa mönus on.

    Kommentaar


      #3
      Algselt postitas yheksa Vaata postitust
      Ma vöin ka hinnata, aga nendes sinu poolt nimetatud linnades ma ei söida. Söidan Tallinnas, keset liikluskeerist. Täitsa mönus on.
      Ole hää, saada oma kontakt linnad@rattarikkaks.ee
      Aktiivne tallinlane kulub samuti marjaks

      Kommentaar


        #4
        Tõstan teemat, kuna endiselt puudu kontaktid:
        Linnad, kelle rattureid otsin: Haapsalu, Jõgeva, Jõhvi, Kärdla, Narva, Otepää, Rakvere, Põlva, Põltsamaa, Harku, Pärnu, Viljandi, Elva.

        Kommentaar


          #5
          Algselt postitas Bobik Vaata postitust
          Tõstan teemat, kuna endiselt puudu kontaktid:
          Linnad, kelle rattureid otsin: Haapsalu, Jõgeva, Jõhvi, Kärdla, Narva, Otepää, Rakvere, Põlva, Põltsamaa, Harku, Pärnu, Viljandi, Elva.

          Huvitav idee seda asja mingit moodi arendada või parandada, aga huvi pärast tahaks lausa teada, kas see audit, mis Tartus eelmisel aastal linnavalitsuses töötavate inimeste vastuste põhjal tehti, ka mingeid muutusi või plaane millegi parandamiseks on tähendanud?

          Kui ma oma andmed korraldajatele saadan, siis kas see küsitlus, mis saadetakse erineb sellest, mille kodulehel juba täitnud olen?
          Peab tunnistama, et linnade drastilise erinevuse tõttu on see küsitlus seal küll üsna mõttetu, aga noh, eks ma ju pidin oma hinnangu Tallinna masendavate jalgrattaga liiklemise võimaluste kohta andma.
          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

          Kommentaar


            #6
            Algselt postitas yheksa Vaata postitust
            Ma vöin ka hinnata, aga nendes sinu poolt nimetatud linnades ma ei söida. Söidan Tallinnas, keset liikluskeerist. Täitsa mönus on.
            Ekstreemsport

            Kommentaar


              #7
              No pole see nii ekstreem midagi. Tuleb ise olla viisakas ja LE'd järgiv, siis suhtuvad ka autojuhid jalgratturitesse möistlikult. Ja mittekunagi ei tohi unustada, et auto on suurem ja tugevam ning kaotajaks jääb alati jalgrattur.

              Aga just peamine on LE järgminie, paraku ei tee seda vähemalt pooled (arvatavasti rohkemgi) jalgratturitest.

              Kommentaar


                #8

                Kommentaar


                  #9
                  Mitte küll just linnas, aga sa peaksid Lauri Ausi leidma Aovere–Kallaste–Omedu maanteelt kuskilt.

                  Kommentaar


                    #10
                    Ma arvan, et Jürvi-Hool vöiks jääda oma liistude juurde ja irooniamaigulised kommentaarid pritsima kuhugi läbu teemase.

                    Kommentaar


                      #11
                      Algselt postitas Jürvi-Hool Vaata postitust
                      Mitte küll just linnas, aga sa peaksid Lauri Ausi leidma Aovere–Kallaste–Omedu maanteelt kuskilt.
                      vabandan järgneva ees!

                      tõmba p*tsi! tõsiselt!
                      AILTON

                      Kommentaar


                        #12
                        Algselt postitas Maarek Vaata postitust
                        Huvitav idee seda asja mingit moodi arendada või parandada, aga huvi pärast tahaks lausa teada, kas see audit, mis Tartus eelmisel aastal linnavalitsuses töötavate inimeste vastuste põhjal tehti, ka mingeid muutusi või plaane millegi parandamiseks on tähendanud?

                        Kui ma oma andmed korraldajatele saadan, siis kas see küsitlus, mis saadetakse erineb sellest, mille kodulehel juba täitnud olen?
                        Peab tunnistama, et linnade drastilise erinevuse tõttu on see küsitlus seal küll üsna mõttetu, aga noh, eks ma ju pidin oma hinnangu Tallinna masendavate jalgrattaga liiklemise võimaluste kohta andma.
                        1) Eelmise aasta auditist ei tea ma kahjuks midagi. 2006-2007. aastal toimus Tartus ByPad audit, küll ainult kitsamale ringile ametnikele ning see tõi tugevalt linna kitsaskohad välja ja selle tulemused võib leida www.rattarikkaks.ee lehelt rattarikka linna alt.
                        2) Kodulehel on küsitlus, mis on lihtsustatud niivõrd, et igaüks saab vastata. Kaalusime alguses linnad kategooriasse panna suuruse järgi, kuid matsime idee maha, kuna esimene aasta on ikkagi prooviaasta ja liiga keeruliseks ei saa asju ajada. Õpime ja teeme järgmine kord juba paremini.

                        Tallinnas liiklemine pole tõepoolest midagi uskumatut ja näited maanteel juhtunud õnnetustest ei sobi konteksti, kuna maanteel on rattaga sõitmine kordi ohtlikum arusaadavatel põhjustel. Tegelikult on neid tabusid kohutavalt palju, mida mitteratturid faktide pähe esitavad selgitamaks, miks nad ei eelista jalgratast kui sõiduvahendit. Kellelegi ju tegelikult ei pea põhjendama, miks meeldib muul moel liigelda, aga kamp tegelasi usub, et ratas on oluliselt praktilisem sõiduvahend, kui esmapilgul arvata võib.

                        Kommentaar


                          #13
                          Algselt postitas Bobik Vaata postitust
                          1) Eelmise aasta auditist ei tea ma kahjuks midagi. 2006-2007. aastal toimus Tartus ByPad audit, küll ainult kitsamale ringile ametnikele ning see tõi tugevalt linna kitsaskohad välja ja selle tulemused võib leida www.rattarikkaks.ee lehelt rattarikka linna alt.
                          .
                          Kodulehelt ma selle "Jalgratta kasutamise audit" leidsingi ja vähemalt esilehel väljaandmisaastaks 2008 märgitud. Nagu ma aru sain tehti see küsitlus linnavalitsuse töötajate hulgas 2007 aasta lõpul ning põhimõtteliselt peaks aasta hiljem olema juba ka mingeid tulemusi näha olema ja olekski hea teada, kas see audit on siis lauanurgale tolmu jäetud koguma või on ka midagi ka seoses punktidega 6,7 ja 8 ette võetud?
                          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

                          Kommentaar

                          Working...
                          X