Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Üks jälle leitud...

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    Interi krõllid lõhkusid Destro siis korralikult ära. Aitäh homod.
    Algselt postitas Solfice Vaata postitust
    Pole tänu väärt.

Kommentaar

Ilmselgelt kapist väljatulek, mis on juba eos muutunud perversseks tükeldamisfetishiks.
      Algselt postitas JanK Vaata postitust
      http://www.ilovefashionnews.nl/ilove...bjorn-borg.gif

Armastan sind, Count - loodan, et varsti kohtume nendes aluspükstes

sa oled vist ikka täiega pede

tükeldan su sita ära ja topin su varuosad sinna kotti

http://d1c2mv729mgb4l.cloudfront.net...inal/42487.jpg

Kommentaar

count vihkab mind, see on suurem fetiš kui tükeldamisplaan

miks üldse tükeldamine peab perverssne olema? miks mitte rahulik, planeeritud või mahe?

miks enamik arvavad, et ma tegin nalja? kas see peaks naljakas olema või
        slimm.ee

Kommentaar

johhaidiiidiralla laskem püksid alla. Kes täna paraadil osaleb?

Ameerika Ühendriikide, Suurbritannia, Austria ja Kanada suursaatkonnad heiskavad homsel homofoobiavastasel päeval vikerkaarelipud.

Kommentaar

Pedemängudele?!
            Where were you in '62?

Kommentaar

Juba mõnda aega vaatasin et arse teemas kahtlaselt palju pilte oma mängijatest trennides naeratamas või niisama lõunat söömas, a näe lõpuks toimus ka välja tulemine

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
              Heeeeeey sexy laaadies ...

★★★★★★

Kommentaar

marvi seksuaalhälbe nimi - arsenaliit.
                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Homo leitud

Algselt postitas count Vaata postitust

The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Aasta lõpetuseks suudavad veel kahemõttelise teema pealkirjaga inimesed meeltesegadusse ajada. Eelpool mainitud testilt 28%, nii et pole üllatus, miks antud teemale klikkasin, rääkimata kommenteerimisest.

Tunduvalt kõrgema tulemuse saanud vendadel tuleks üheskoos tore aastalõpukas teha ja Big Bang 2 korda saata.

Kommentaar

[22:48:59] <iceman> krt rugby on õige mäng alles ikka
                      [22:49:01] <iceman> vihma sajab
                      [22:49:05] <iceman> mehed püherdavad mudas
                      [22:49:12] <iceman> üks meeskond on valgete särkidega
                      [22:49:25] <iceman> enam tegelt väga ei ütleks, et valgete...kõik siuksed beezikad
                      [22:49:56] <iceman> ühel läks särk katki, et suur osa tuli eest ära, suured rinnalihased tulid välja

Algselt postitas Iceman
                      Hofnari maitse totside suhtes on ikka ülekõige.

Kommentaar

Algselt postitas hofnar Vaata postitust
                        [22:48:59] <iceman> krt rugby on õige mäng alles ikka
                        [22:49:01] <iceman> vihma sajab
                        [22:49:05] <iceman> mehed püherdavad mudas
                        [22:49:12] <iceman> üks meeskond on valgete särkidega
                        [22:49:25] <iceman> enam tegelt väga ei ütleks, et valgete...kõik siuksed beezikad
                        [22:49:56] <iceman> ühel läks särk katki, et suur osa tuli eest ära, suured rinnalihased tulid välja

http://foorum.soccernet.ee/jututuba/
                        Siin ei jää vaidlemiseks ruumi, teema lukku !
                        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

PraS...
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            PraS...
                            Päris pentsik komejant jah.

Kommentaar

kuskohas ta lammutas
                              slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                                kuskohas ta lammutas
                                Kes teab, see teab. Arvestades PraS'i FB sätteid, siis valdav osa Eestist on juba näinud.

Kommentaar

Working...
                                X