No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kas vihaste naiste kohta võib öelda Angry Birds.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
      Kanakoole on selle lille nimi.
      Tänks
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kas see ongi see icemani suur lemmik mailisaurus?

Lisatud failid

Kommentaar

vau, tal on hambad puseriti, poleks uskunudki, et seda pisiviga parandatud pole.
          BVB - Vaprus

Kommentaar

Kes kurat on Rebecca Black ja mille ma maha olen maganud, et isegi Time temast kirjutab?

Kommentaar

Rebecca Black is an amateur YouTube musician who soared into the public eye for her music video “Friday.” The song gained significant online notoriety for its monotonous lyrics accompanied by heavy use of auto-tune. According to Black’s profile on the Ark Music Factory website, she’s a 13-year-old aspiring entertainer who has “landed the lead role in her school musical, Oklahoma!”
              The video clip was originally posted on YouTube in mid-February 2011. The music video gained notoriety during the second weekend in March, when the popular blog The Daily What posted the video on March 11th, 2011. From there, it was subsequently reblogged and shared on Tumblr, Twitter and various discussion forums. By March 15, the video had reached over 3 million views, by March 17, 10 million, with the single reaching the top 100 on iTunes.
              Uus Biiber

Kommentaar

Cannuman, on jah.

Aga mul on siuke mure, et ekraan nagu sädeleb või ma ei tea...ei oska täpselt öeldagi, mingi peaaegu nähtamatud triibud nagu tõmblevad. horisontaalis ja aega mööda see on kahjulik silmadele...et kas keegi oskab öelda, milles asi on?
                Kas monitori elu iga hakkab otsa saama? 4 aastat vana vist juba ja LCD.
                Ela ja tunne, et elad
                see on kõige lihtsam
                filosoofia, mis toimib
                sule silmad ära vaata
                tagasi, hinga sügavalt ja
                hüppa üle iseenda varju
                tule koos minuga.

Kommentaar

Algselt postitas Iceman Vaata postitust
                  Aga mul on siuke mure, et ekraan nagu sädeleb või ma ei tea...ei oska täpselt öeldagi, mingi peaaegu nähtamatud triibud nagu tõmblevad. horisontaalis ja aega mööda see on kahjulik silmadele...et kas keegi oskab öelda, milles asi on?
                  Kas monitori elu iga hakkab otsa saama? 4 aastat vana vist juba ja LCD.
                  Sädeleb? Võib-olla on see kehavedelikega koos? Rebecca video ju tuli hiljuti välja ...
                  Nähtamatud triibud? Kuidas sa neid näed? Tarbid midagi?
                  Elu space? iga otsa saama? Enneaegne surm.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kustkohast tartust saaks osta miskit asja millega mantli pealt karvu eemaldada saaks ? võite umbkaudse hinna ka öelda kui teate.

Kommentaar

Osta rull teipi. Pane see ümber ksõrmede nii et liimiga pool jääb väljapoole ja lase oma hilp üle.
                      Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Kas alaealised isikud saavad luua endale pangas väärtpaberikonto? swedis justkui ei saa, sebi kohta ei tea....

Kommentaar

Algselt postitas Teiresias Vaata postitust
                          Kas alaealised isikud saavad luua endale pangas väärtpaberikonto? swedis justkui ei saa, sebi kohta ei tea....
                          Eestis on alaealistel vanemate abiga avatud väärtpaberikontosid üsna palju, aga uus perekonnaseadus vist tõmbas sellele vee peale. Alaealisena ei saa sa ju isegi arvelduskontot avada, seega mis siin veel väärtpaberikontost rääkida.
                          May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Algselt postitas aandres Vaata postitust
                            Kustkohast tartust saaks osta miskit asja millega mantli pealt karvu eemaldada saaks ? võite umbkaudse hinna ka öelda kui teate.
                            No nuufik, igas Selveris või Rimis peaks ju neid riietepuhastusrulle müüdama.

Ja ei peaks palju ka plönnima. Paar eurot tk

Kommentaar

Kuidas saab Unicef olla Barcelona peasponsor, kui tegemist on mittetulundusühinguga?

Kelle lugu ja mis pealkiri mängib Kormoranide linateose lõpus, sub-ide ajal?

Kommentaar

Algselt postitas JustFeelIt Vaata postitust
                                Kuidas saab Unicef olla Barcelona peasponsor, kui tegemist on mittetulundusühinguga?
                                Noh, tegu ei ole ju sponsorlusega. Barca laseb lihtsalt tasuta reklaami teha. Seejuures, kui ajaloos luusida, siis Barca hoopis maksab selle diiliga ise ka iga aasta 1.5 miljonit euri aastas Unicefile peale annetuste näol.

Kommentaar

Working...
                                X