No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

See on see kuidas eile Hardenil oli kokku 14 tabamust(7 kolmest) ja lõpetas mängu 46 punktiga. Uskumatu Neljas veerand - soovitan vaadata kes ei ole näinud.

Kommentaar

Algselt postitas Katk Vaata postitust
      Keegi oskab mingit korralikku/asjalikku ja vastupidavat välist kõvaketast soovitada? 1TB oleks soovitatavalt maht.

Eelmine on mehaanilise rikke tõttu aia taha läinud.
      Mul on Buffalo oma 1TB, ja väga rahul.
      So self aware so full of shit

Kommentaar

Nii, geoloogia- ja kliimaeksperdid.

Palju räägitakse kliimasoojenemise halbadest külgedest, aga kas sellel on ka positiivseid külgi?

Kuuleb ainult halbadest külgedest, aga ei saa ju ainult negatiivne effekt olla?
        sigpic

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust

Palju räägitakse kliimasoojenemise halbadest külgedest, aga kas sellel on ka positiivseid külgi?

Soojem hakkab. Jeee.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Katk Vaata postitust
            Keegi oskab mingit korralikku/asjalikku ja vastupidavat välist kõvaketast soovitada? 1TB oleks soovitatavalt maht.

Eelmine on mehaanilise rikke tõttu aia taha läinud.
            seagate (endal 2TB)

Kommentaar

Algselt postitas Stok
              Ekspert ei ole, aga kunagi lugesin kuskilt, et piisab vaid 1.5-kraadisest keskmise temperatuuri tõusust, et jääsulamisvesi Golfi hoovuse seisma paneb ja hui meil siin siis soojem hakkab.
              Sa ei saa aru. Kui on kliimasoojenemine, siis hakkab kõigil soojem.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Sa ei saa aru. Kui on kliimasoojenemine, siis hakkab kõigil soojem.
                Troll või loll?
                Once a Gooner, always a Gooner

Kommentaar

mongolil jäi vist hommikul irooniadetektor sisse lülitamata

Kommentaar

Kliimasoojenemine on sellele mis meie planeediga juhtub vähe vale nimetus.

Kommentaar

Algselt postitas Tanel Vaata postitust

Algselt postitas Stok
                      Ekspert ei ole, aga kunagi lugesin kuskilt, et piisab vaid 1.5-kraadisest keskmise temperatuuri tõusust, et jääsulamisvesi Golfi hoovuse seisma paneb ja hui meil siin siis soojem hakkab.
                      Midagi head vist tõesti ei tõota.

Gulf Stream - the natural heating system in Europe

Recently, however, scientists hit alert! Many people started talking about the cooling of the Gulf Stream. Does it will happen? Who will be most affected and how will this affect the lives and economy? Indeed, in recent years, scientists began noticing a slight cooling of the waters of the Gulf Stream. It is assumed that melting Arctic ice cool the warm current and this fact decreases the influence of the stream on Northern Europe. Cold water from melting ice neutralizes it, gradually reducing the warming effect for northern Europe. People of many European countries feel the differences in climate in recent years. For example, in Britain the stream begins to affect slightly on local climate. What are the results? Significantly colder winters, the occurrence of snowfall and unusually hot and dry summers. Similar changes are also typical for countries like Belgium, Holland and northern France. But how this would affect the Nordic climate, which anyway is pretty harsh, despite softening influence of the Gulf Stream? Most affected countries will be the northern most - Iceland, Norway, Sweden and Finland.
                      May the Violet flag flutter in the wind on all fields of challenge and valour, a vivid hope is our solace, we have eleven athletes and one heart. Go, Fiorentina, we want you to be the queen of all teams, go, Fiorentina, fight with bravery and prowess everywhere! In any hour of dismay and victory, remember you're the history of football!

Kommentaar

Kui kassile juutuubist kassi videot näidata, siis kas ta saab aru, et videos on teine kass? Ja mida ta teeb siis?

Kommentaar

Hehe... mind ei huvita negatiivne effekt, aga kas mingile piirkonnale on see näiteks hea. Näiteks mõni kuiv piirkond hakkaks vihma saama vms.
                          sigpic

Kommentaar

Algselt postitas zelee Vaata postitust
                            Kui kassile juutuubist kassi videot näidata, siis kas ta saab aru, et videos on teine kass? Ja mida ta teeb siis?
                            Minus tekitab tuhat küsimust asjaolu, miks laupäeva hommikul kell 7.11 vaevavad sind sellised mõtisklused
                            “I don’t know whose brilliant idea that was, but it wasn’t mine, that’s for sure.” ― Ozzy Osbourne

Kommentaar

Algselt postitas AnnaS Vaata postitust
                              Minus tekitab tuhat küsimust asjaolu, miks laupäeva hommikul kell 7.11 vaevavad sind sellised mõtisklused
                              tal on kassiahastus peal

Kommentaar

Algselt postitas AnnaS Vaata postitust
                                Hommikuti tulevad kõikse paremad mõtted. Ja päikesetõus on üks ütlemata ilus asi.

Algselt postitas optiums Vaata postitust
                                tal on kassiahastus peal
                                Ei olnud mingit kassiahastust seentest ega seemnetest.

Kommentaar

Working...
                                X