No announcement yet.

Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Parimad eestikeelsed (originaalsed) jõululaulud?

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
      Mardisalu räpp FTW

Kommentaar

Kommentaar

kas parim, aga kindlasti maailmas tuntuim eesti algupärand
          GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
          GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
          (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Algselt postitas Fc.
            Soovitage auto kooli Tallinnas.
            Mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega. Täitsa algajale. Ikka täitsa.
            Lubade kätte saamise kiirus ei ole oluline.
            Iceman Licence OÜ peaks tegutsema Mustamäel.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Esitan nüüd aasta rumalaima küsimuse, aga kuidas foorumis saab suurt pilti panna? Ei ole seda veel selgeks saanud pea 4 aasta jooksul. Mul jääb alati mingi väike junn.

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
                Esitan nüüd aasta rumalaima küsimuse, aga kuidas foorumis saab suurt pilti panna? Ei ole seda veel selgeks saanud pea 4 aasta jooksul. Mul jääb alati mingi väike junn.
                Insert Image
                From URL
                eemalda linnuke "Retrieve remote file and reference locally"
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Insert Image
                  From URL
                  eemalda linnuke "Retrieve remote file and reference locally"

Kommentaar

Või kirjutad lihtsalt [IMG]pildi aadress koos ees oleva http-ga[/IMG].

Tofoa, mis foorumi stiili sa kasutad, et selline nupp nagu insert image üldse on? Siin varemgi teised ei mingitest erilistest valikutest posti koostamisel kirjutanud aga no ei hakka kohe mitte silma
                    BVB - Vaprus

Kommentaar

settings-> general settings-> (Miscellaneous Options) Message Editor Interface-> Standard Editor - Extra formatting controls
                      jokers to the right
                      clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                        settings-> general settings-> (Miscellaneous Options) Message Editor Interface-> Standard Editor - Extra formatting controls
                        Tänan!
                        BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas elx Vaata postitust
                          Või kirjutad lihtsalt [IMG]pildi aadress koos ees oleva http-ga[/IMG].

Tofoa, mis foorumi stiili sa kasutad, et selline nupp nagu insert image üldse on?
                          Modern sheek. Aga Jasper vastas sulle juba täpsemalt ära

Kommentaar

Algselt postitas Sambaz Vaata postitust
                            Mul jääb alati mingi väike junn.
                            WCs ka vä?

Kommentaar

Kas saab kuidagi ennast eemaldada telefonimüügi andmebaasidest? Viimasel ajal juba mitu korda päevas pakutakse mingeid münte, vitamiine, ajalehetellimusi jms kräppi.

Kommentaar

Algselt postitas Kasepats-Pidur Vaata postitust
                                Kas saab kuidagi ennast eemaldada telefonimüügi andmebaasidest? Viimasel ajal juba mitu korda päevas pakutakse mingeid münte, vitamiine, ajalehetellimusi jms kräppi.
                                Järgmine kord kui helistatakse, siis küsi- kust te mu numbri saite. Vastus tuleb- arvuti valis. Edasi ütle- ma ei usu seda, suurem tõenäosus on võita lotoga peavõit. Nüüd võtke see kuradi arvuti ja visake see arvuti aknast välja ja ärge enam kunagi mulle helistage.

Minu puhul toimis, aga mul oli tol päeval väga sitt päev ka olnud ja hääletoon oli terve kõne jooksul selline poolkarjuv.
                                Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Working...
                                X