Rumalad küsimused ootavad vastuseid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas fitti Vaata postitust
    Rubriigist 'kas kellelgi on jagada lugu': Evestus - Sacrifice.

Mhah?

Kuula siit.

Tegelt saatsin midagi PM-boxi.
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

sigarettide paki peal on maksumärgid ja seal peal mingisugune hind... mis hind see on selline?
      olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

Aktsiisimaks ?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Evu, kuhu autokooli siis läksid ja jaga muljeid ka ikka!
          olgem kristlased, vabandused on esitatud

Kommentaar

miks ipodidel pole raadiot?

Kommentaar

reedel lähen alles, haja autokooli muidu.
              forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                Aktsiisimaks ?
                Et kui ostad 30 krooni eest kuldse Marpsi, siis 30 krooni maksab pood aktsiisiks ka? Loogiline oleks, kui maksumärgil olev hind on lubatud maksimaalne müügihind.

Kommentaar

No, pole suitsumees, ei tea mis suuruses summad neil pakikestel on
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Suitsudest rääkides, siis millal need hinnad tõusevad ehk mis ajaks kõik vanade maksumärkidega sigaretid müüdud on?

Kommentaar

Arvati, et septembriks. Siis oli minu meelest kohustuslik kallimaid suitse müüa.

Kommentaar

lasnamäel mitmes kohas on veel 28ga marlborot müügil, west icel on aga paki peal hind 22 aga müüakse 19ga.
                        forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Kes on Kairi Õigemeel ?
                          Teeb mingi esinemise kuulsin. Birgiti õde või ?

Kommentaar

Kas ma olen äge kui ma kirjutan Liver½ ?
                            Algselt postitas Maekas
                            Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Ei.........

Kommentaar

jobud.....

Kommentaar

Working...
                                X