kus on III Maailmasõja teema
      Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
        kus on III Maailmasõja teema
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Talib Kweli Ft.Styles P - The Level Remix (Produced By Doni Jo) nimelist lugu oleks väga palju vaja.

Kommentaar

võin vanduda, et pool tundi tagasi, seda teemat off topicus ei olnud
            Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

miks start sokolaadimüslis enam neid mõnusaid väikseid sokolaaditükke ei ole ?

Kommentaar

nojah, kui nii v6tta, siis t6sised abivajajad saaksid ka Abi teemast abi..

Algselt postitas Shermann Vaata postitust
                Mis on DVD+RW ja DVD-RW vahe?
                Michael Spath arvab, et + on parem kui -
                (aga in-d vahet ei tee, sest infot erinevuste kohta on napilt saadaval)
                GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Aga kumbki neist lugudest ei klapi.

Videos näidatakse Mini Cooperi parkimist kahe auto vahele-.
                  slimm.ee

Kommentaar

Kes on see patsiga Levadia fänn?
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

billy_t

Kommentaar

Billy_t näitas tõesti korraks vilksamisi, aga vaevalt Tofoa teda mõtles.
                        Ta pidas silmas ikka vist patsiga meesterahvast.
                        Inimesed, olge valvsad! Ma armastan teid ikka veel! Minu armastus – see on jube ja õudne, seepärast te peategi olema valvsad.

Kommentaar

Algselt postitas Rein Vaata postitust
                          Ta pidas silmas ikka vist patsiga meesterahvast.
                          Just nii!
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
                            Talib Kweli Ft.Styles P - The Level Remix (Produced By Doni Jo) nimelist lugu oleks väga palju vaja.
                            See lugu on nii haruldane, et see peaks suht ime olema kui selle leiad. Iseenesest youtube's on see üleval, võid selle sinna riputanud isikult paluda seda jagada näiteks.

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
                              Otsi youtube-st üles ja siis on olemas selline koht nagu youtubehack.net. Sinna paned selle video aadressi youtube-s, format-iks soovitatavalt mp3, convert ja voilaaa, natukese aja pärast omadki seda laulu.
                              E: allaserva tuleb mingi aeg lause click to download:laulunimi31223as3. Sinna klikkigi

Kommentaar

Hommik, äkki keegi teab mõnda head serverit/Lk-d kuhu saaks registreerida oma channeli, hea oleks kui saaks ligi nii MirCuga kui läbi neti.

Suured tänud ette!

Taavi.

Kommentaar

Working...
                                X