Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Algselt postitas EgoTrip Vaata postitust
      öelge mõni algeline muusikategemise proge
      et oleks tasuta, ning piisavalt mitmede lisadega
      geniaalne äriplaan tekkis
      LMMS (jookseb ka windoozal).

Kommentaar

Maailma kõige mõttetum küsimus, aga kas kunagi on nii juhtunud jalgpallis (ilmselt lähiaastatel) et pall lüüakse mänguolukorras õhku ja lendab vastu seda kaamerat seal üleval mis filmib ka?

Kommentaar

kus eestis vuvuzelasid leidub?

Kommentaar

Algselt postitas Tammeka93 Vaata postitust
            kus eestis vuvuzelasid leidub?
            http://foorum.soccernet.ee/showthread.php?t=8753
            Kas sinu kommipood on ikka küllalt autentne?

Kommentaar

Mis sünniaastad kuuluvad 2010. aastal noorsooklassi , kergejõustikus?

Kommentaar

Algselt postitas marti88 Vaata postitust
                Mis sünniaastad kuuluvad 2010. aastal noorsooklassi , kergejõustikus?
                1988-1990
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kas sõidukite numbrimärgil oleval esimesel tähel on mingi tähendus?

Kommentaar

Pooled inimesed MSN-is väidavad, et ma olen offline, pooled aga, et online. Vahepeal need, kes ütlesid, et ma online, väitsid, et ma olen offline.

Tegin arvutile resa, igast asju, mida Microsoftist soovitati kustutada, kustutasin, reinstalli MSN-ile, ikka mingi pask. Varem pole seda olnud. Milles asi?
                    slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                      Pooled inimesed MSN-is väidavad, et ma olen offline, pooled aga, et online. Vahepeal need, kes ütlesid, et ma online, väitsid, et ma olen offline.

Tegin arvutile resa, igast asju, mida Microsoftist soovitati kustutada, kustutasin, reinstalli MSN-ile, ikka mingi pask. Varem pole seda olnud. Milles asi?
                      dno, MSNi üldine pask ilmselt. Mu osade kontaktidega sama probleem.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jap, mul sama probleem. Nii, et sa pole ainuke.

Kommentaar

Algselt postitas erxu Vaata postitust
                          Jap, mul sama probleem. Nii, et sa pole ainuke.
                          duubeldan./ Vähemalt sai ikka rääkida kõigiga.
                          >>

Kommentaar

millega võiks veel autot pesta peale autošampooni. mingi pesupulbri vesi vms?
                            forever fooling, free and using, sliding down the slide that breaks a will

Kommentaar

Algselt postitas Even Vaata postitust
                              millega võiks veel autot pesta peale autošampooni. mingi pesupulbri vesi vms?
                              Tõrva eemaldajaga auto üle => 5 mintsa liguneda=> survepesur=> Fairi lahus mingist pritsist + švamm=> survepesur. Vähemalt mina enamasti teen nii.
                              Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

mis lugu ETV'l taustaks mängib ilusaimate väravate ning ilusaimate väravatähistamisel?

Kommentaar

Working...
                                X