TV Sarjad

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas rixxer Vaata postitust
    See sari on ikka ammu best before tähtaja ületanud. Bauer vist peaks tänaseks olema kõik USAd vihanud inimesed surnuks torganud/tulistanud/väänanud, sh USA presidendi, kui ma ei eksi?

In one episode, there was an assassin who had the ability to throw Jack Bauer to the ground and break his rib. I hate how unrealistic 24 is sometimes.

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Yaman Vaata postitust
      Jep esimesed 2 osa vaadatud. Imdb reiting on küll kõva, aga ausalt öeldes Band of Brothersi tasemeni see(vähemalt esimesed 2 osa) kaugeltki ei küündi. Lugu polegi pm. Esimene osa ja peale 15 minutit mehed juba sõjas, ei mingit sissejuhatust. Ei mingeid kiuslike drilliseersante, närvihaigeid sõdureid, lõuapoolikutest Italianosid. Lihtsalt mehed dzunglis japse tapmas. Kuulipildujatega.
      Võib vabalt olla, et lugu jutustatakse katendlikult. Sarja tuleks ikka enam-vähem tervikult hinnata. Näis, ise enne ei vaata, kui ikka kõik osad eetris olnud.
      "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Pacific on minu silmis ikka väärt neid IMDB punkte ja seda reitingut. Väga hästi üles ehitatud ja suurepäraste efektidega seriaal. Soovitan igal juhul vaadata. Ehk täna kui aega leian, siis vaatan ka seni viimase ehk neljanda osa ära.

Kommentaar

MU list on pikk. Väga pikk. Kõiki kas vaatan või olen vaadanud:

Avatar - The Last Airbender, The Wire, 24, GREEK, The Unit, Knight Rider, Generation Kill, EUReKA, Real Time with Bill Maher, Spooks, CHUCK, Life, Dirty Sexy Money, Pushing Daisies, Private Practice, Two and a Half Men, Friends, Spin City, Dharma & Greg, Life On Mars, Las Vegas, TV total, HEROES, Will & Grace, Studio 60, Joey, How I Met Your Mother, Scrubs, Frasier, Damages, World Series of Poker, High Stakes Poker, NCIS, Freaks and Geeks, Undeclared, Breaking Bad, The Unusuals, The Bionic Woman, Burn Notice, Lie to Me, South Park, Bored to Death, The Cleveland Show, NCIS LA, Castle, Colbert Report, Firefly, The Forgotten, The Riches, V, The West Wing, Sons of Anarchy, Flash Forward, Jericho, Leverage, Rescue Me, 30 Rock, Terminator: The Sarah Connor Chronicles, Gossip Girl, The Big Bang Theory, Entourage, Californication, The IT Crowd, Top Gear, Dexter, Weeds, Prison Break , Family Guy, The L Word, House, Glee, The Daily Show, The Colbert Report, FRIENDS, Californication, , South Park, Strike Back, Nash Bridges, fifth gear.

Täna panin East bound and Down tõmbama. Pidi hea olema.

Kommentaar

ei hakanud uut teemat tegema, aga: munasarjade teema on juba olemas?

Kommentaar

Algselt postitas CD7 Vaata postitust

Avatar - The Last Airbender, The Wire, 24, GREEK, The Unit, Knight Rider, Generation Kill, EUReKA, Real Time with Bill Maher, Spooks, CHUCK, Life, Dirty Sexy Money, Pushing Daisies, Private Practice, Two and a Half Men, Friends, Spin City, Dharma & Greg, Life On Mars, Las Vegas, TV total, HEROES, Will & Grace, Studio 60, Joey, How I Met Your Mother, Scrubs, Frasier, Damages, World Series of Poker, High Stakes Poker, NCIS, Freaks and Geeks, Undeclared, Breaking Bad, The Unusuals, The Bionic Woman, Burn Notice, Lie to Me, South Park, Bored to Death, The Cleveland Show, NCIS LA, Castle, Colbert Report, Firefly, The Forgotten, The Riches, V, The West Wing, Sons of Anarchy, Flash Forward, Jericho, Leverage, Rescue Me, 30 Rock, Terminator: The Sarah Connor Chronicles, Gossip Girl, The Big Bang Theory, Entourage, Californication, The IT Crowd, Top Gear, Dexter, Weeds, Prison Break , Family Guy, The L Word, House, Glee, The Daily Show, The Colbert Report, FRIENDS, Californication, , South Park, Strike Back, Nash Bridges, fifth gear.

nagu mida vittu, kas sul tõesti midagi targemat pole oma ajaga teha?

hakka kuusekäbisi korjama või midagi...

Kommentaar

Algselt postitas piimamees Vaata postitust

Noh, kui ma hakkaks meelde tuletama kõiki sarju, mida ma olen vaadanud elu jooksul alates Van Der Valkist, mis oli üks esimesi, mida ma vaatasin eesti kanalitelt ja kolmas peale ritariässät ja mäkaiverit, siis ma lööks selle listi küll üle. Muidugi moodsamate sarjade osakaal jääks vähe nõrgemaks.
                We have to disorganise their organisation so we have to be very creative.

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
                  Noh, kui ma hakkaks meelde tuletama kõiki sarju, mida ma olen vaadanud elu jooksul alates Van Der Valkist, mis oli üks esimesi, mida ma vaatasin eesti kanalitelt ja kolmas peale ritariässät ja mäkaiverit, siis ma lööks selle listi küll üle. Muidugi moodsamate sarjade osakaal jääks vähe nõrgemaks.
                  siis ma olen vist mingi friik. terve elu olen lõbustanud end a-teami ja that 70's show korduvvaatamistega. lähen nurka häbenema nüüd

Kommentaar

Trailer Park Boys

Sõber soovitas mul seda vaadata ja ma tegin seda.
                    Algul oli "wtf is this shit", aga nüüd plaanin kanada hõimuvendadega Mike Clattenburg'i & co ukse taha marssima minna, et tehku juurde.
                    http://www.youtube.com/watch?v=3ITUYo7CRg0

Kommentaar

Algselt postitas piimamees Vaata postitust

Tööl ei käi ja elan linnas sügis-kevad. Et aega on sitaks. Sarjad meeldivad rohkem kui filmid lihtsalt

Kommentaar

Algselt postitas fitti Vaata postitust
                        Ega seal pole ka kirjas a rühmad, macgyverid ja kunagi väiksena vaadatud asjad. Ja need sarjad on enamus kõik osad ära vaadatud. Vaevalt et üle lööd.

Kommentaar

Avatar - The Last Airbender, The Wire, 24, GREEK, The Unit, Knight Rider, Generation Kill, EUReKA, Real Time with Bill Maher, Spooks, CHUCK, Life, Dirty Sexy Money, Pushing Daisies, Private Practice, Two and a Half Men, Friends, Spin City, Dharma & Greg, Life On Mars, Las Vegas, TV total, HEROES, Will & Grace, Studio 60, Joey, How I Met Your Mother, Scrubs, Frasier, Damages, World Series of Poker, High Stakes Poker, NCIS, Freaks and Geeks, Undeclared, Breaking Bad, The Unusuals, The Bionic Woman, Burn Notice, Lie to Me,South Park, Bored to Death, The Cleveland Show, NCIS LA, Castle, Colbert Report, Firefly, The Forgotten, The Riches, V, The West Wing, Sons of Anarchy, Flash Forward, Jericho, Leverage, Rescue Me, 30 Rock, Terminator: The Sarah Connor Chronicles, Gossip Girl, The Big Bang Theory, Entourage,Californication, The IT Crowd, Top Gear, Dexter, Weeds, Prison Break , Family Guy, The L Word, House, Glee, The Daily Show, The Colbert Report, FRIENDS,Californication, ,South Park, Strike Back, Nash Bridges, fifth gear.
                          Noo ma saaks ka selle listi päris pikaks, kui ma mõned neist topelt siia kirja paneks.

Rohkem ei viitsinud otsida, need jäid esimesena silma.

Kommentaar

ma tahan ka otsimismängu mängida.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas siimsorokin Vaata postitust
                              Noo ma saaks ka selle listi päris pikaks, kui ma mõned neist topelt siia kirja paneks.

Rohkem ei viitsinud otsida, need jäid esimesena silma.

see mul feissbuukist kopitud ... ju siis sinna sattund topelt jah. Vabandan

Kommentaar

Isegi enne Mc Aiverit oli tv seriaale mida vaadata.

Kommentaar

Working...
                                X