Arvutiabi

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    Oskad sa öelda, et mis osas telefoni kasutamine ei sobi?
    enda lutsuga on sellised tõrked:
    a) mälu pole. telefon tuletab meelde, et ma võtaks asju maha, kuigi ma pole musa osas isegi alustanud laadimist
    b) joostes spotifyga olid liiga pikad pausid sees (või tra, mingi neljandat lugu oodates loobusin)
    c) katki tegemise hirm on ka kuskil ajukäärudes
    [d) ja noh - aku]

on need põhjendamata? on selline telefon, millel on:
    a) ropult mälu
    b) püüab netti (spotify/soundcloud) igas koopas
    c) võib kukkuda sama palju nagu ipod mini jooksu pealt ja igast muust asendist
    [d) aku ei kärssa ära, kui kasutajaks on muusikasõltlane]
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
      ipod mini viskas oma kümnendal hällipäeval sussid püsti. r.i.p
      obv pole mõtet sama asja uuesti osta
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
        obv pole mõtet sama asj uuesti osta
        minide produktsioon pandi kinni.
        jokers to the right
        clowns to the left of me

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
          minide produktsioon pandi kinni.
          Ebay? Amazon?

Kommentaar

Algselt postitas Martin Vaata postitust
            Ebay? Amazon?
            Ebay. Amazon. teie ettepanek on selge. kaalun.
            jokers to the right
            clowns to the left of me

Kommentaar

Soovitage usb mälupulga pealt bootivat programmi, millega saaks katkisest arvutist failid ära kopeerida (sama mälupulga peale).

Kommentaar

Mõni linuxi laiv cd ei aita ?
                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Ma päris hästi ei taju, miks Jaspaeri soovitud seadmel Spotify optsioon olema peab, kui sajale gigale lähenevat mälumahtu soovid. Mina ise kasutan Spotifyd vaid arvutis. Pleierina on seitsmendat aastat kasutusel 120 GB iPod Classic, mis on sama palju üle elanud kui mõne mehe Nokia 3310. Seega soovitan sama isendit otsida netipoodidest.

Kommentaar

iPod classic hea ja, tahaks endale ka seda.
                    THEO HERNANDEZ

Kommentaar

Parim juhtmeta hiir mis töötaks suht igal pinnasel ning kõlbaks hästi mängimiseks?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Razer Ouroboros ? Mingi hinna lagi on ka ?
                        "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
                          Razer Ouroboros ? Mingi hinna lagi on ka ?
                          Mõtlesin, et 30-50€ eest saan hea junni. Kui keegi suudab põhjendada, miks 75€ maksta mingi hiire eest, siis palun väga, võin ka selle raha välja käia.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                            Parim juhtmeta hiir mis töötaks suht igal pinnasel ning kõlbaks hästi mängimiseks?
                            Minule on sobinud kõige lihtsam ja tavalisem Logitech M325. Liigub ja töötab igal pinnasel, saab nii FPS-e kui ka muid käetäpsust nõudvaid mänge mängida. Kui lisaks küljenuppe soovid, siis pead küll mujale vaatama.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                              Mõtlesin, et 30-50€ eest saan hea junni. Kui keegi suudab põhjendada, miks 75€ maksta mingi hiire eest, siis palun väga, võin ka selle raha välja käia.
                              Rikkur. Võta kõige odavam Logitech. Ma kasutan mingit M175, üle 20 ta küll ei maksnud.

Kommentaar

Razeri tooted on üldiselt kohutavalt ülehinnatud ja põhjendamatult kallid juba viimased 7-8 aastat. Miski Logitech/Trust/jne ajab asja ära.

Kommentaar

Working...
                                X