Itaalia jalgpall

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas eika Vaata postitust
    Tursk kunagi normaalseid ennutusnõuandeid on andnud?
    Eelmine lehekülg. Aga ise ei panustanud ehk ei kurda praegu.

Ainsad mängud, kus 0:0 pärast esimest tundi.

Ja ma ei soovitanud otseselt midagi.
    Last edited by Tanel; 30.10.13, 22:01.
    sigpic

Kommentaar

Algselt postitas eika Vaata postitust
      Tursk kunagi normaalseid ennutusnõuandeid on andnud?
      ma olen veendunud et vähemalt 1-2 korda olen tema tippidest võitnud

Kommentaar

Äkki Tanel või mõni teine Itaalia spetsialist oskab kommenteerida Roma 1.91 koefi. Itaalia liigast suuremaid teadmisi omamata tundub vga hea koef olevat.

Kommentaar

torino kodus on selline kes suudab skoorida. Romal 4 venda puudu. Viimases kahe mänguga löödud 2 väravat. Ma seda mängu ei torgiks parem.

Kommentaar

Itaalia spetsid, mida Interi võidust Bologna üle arvate võõrsil? Võit on 2 ringis ja Bologno 1-0 handi korral Interi võit on 3,5 kandis.

Kommentaar

Algselt postitas N4pster Vaata postitust
              Itaalia spetsid, mida Interi võidust Bologna üle arvate võõrsil? Võit on 2 ringis ja Bologna 1-0 handi korral Interi võit on 3,5 kandis.
              Kahtlane mäng, mina ei näpiks. Bologna on hetkel äärmiselt motiveeritud ning küllaltki heas hoos (kui viimane mäng välja jätta). Usun pigem Bologna võitu.
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Bologna - Juventus -> Bologna lööb värava? (1.85)

Kommentaar

Inter dnb üle 2.00 tasub proovida imo.

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                    Inter dnb üle 2.00 tasub proovida imo.
                    ma sellistest mängudest, kus ühel tiimil on uus peatreener, hoiaksin alati eemale. tihti mängijaid jooksevad esimestes uue peatreeneriga mängudes sokid jalast ja vere ninast välja.

Kommentaar

Atalanta +1.5 ja Sampdoria +1.5 1.75 koefitsendi ringis on ka raha väärt imo

Eelmine hooaeg pärast pühi lõppesid mängud nii:

1.2-1.3 favoriitidel väga hästi ei läinud. Kes tänavu üllatab? Napoli? Milan?

Kommentaar

Itaalia liiga fännidel arvamusi on tänastest mängudest?

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                          Itaalia liiga fännidel arvamusi on tänastest mängudest?

Kogu pank Milani ja Interi kombovõitu.
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Interi võidukoef on üpris kõrge. On siin mingi konks sees?

Kommentaar

Algselt postitas TakeOnTheWorld Vaata postitust
                              Interi võidukoef on üpris kõrge. On siin mingi konks sees?
                              Laziol uus treener.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Kogu pank Milani ja Interi kombovõitu.
                                Trollid või bettisid ise ka?
                                “I am Zlatan. Who the hell are you?”

Kommentaar

Working...
                                X