Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
    Ööd pimedad, noad teravad jms
    Üleminutitel sai Rayo nurgalöögi järel peaga löögile - mõne meetri pealt vastu vv-d. FAIL
    Seda sa muidugi ei maininud, et enda ainsa värava lõi Rayo keskväljalt.
    Instagram

Twitter

Eesti Lokomotiv Moskva fännid

telekavaataja.blogabet.com

Kommentaar

Tra.

Dortmund rikub kõik.

Kommentaar

Algselt postitas xrip55 Vaata postitust
        Tra.

Dortmund rikub kõik.
        Lõpp oli kena 90+2, meetri pealt tühjast üle

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
          torino väravate peale
          + Roma väravad. Kuidagi ju peab Tursa pärast kaotatud raha tagasi teenima.

Kommentaar

Pange raha Tottenhami kaotuse peale.
            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
              Pange raha Tottenhami kaotuse peale.
              Miks?

Kommentaar

Algselt postitas karl54 Vaata postitust
                Miks?
                Mänguliselt on esinetud suhteliselt kehvasti juba pikemat aega. No Bale, no party. Bale muidugi mängib, kuid ühelt maalt ei jaksa tema ka enam seda satsi. Samuti oli neil hiljuti Euroopas mäng. Ehk siis - Tottenham kaotab või Bale lööb värava. Üks kahest betist kindlasti töötab. Sisetunne.
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kui keegi tahab, siis Livorno - Crotone 1 @ 1,75. Kahe tiimi varasemad mängud väga kahtlased ning tundub, et Serie A kohta jahtiv Livorno peaks selle mängu võitma. Nii ehk naa on parem tiim ka.

Põhimõtteliselt võib ka Livorno over 1,5 proovida.
                  sigpic

Kommentaar

Tundub et fiksiti hoopis teisle poole. Viimased 5-6 mängu 1:2 või 2:1 jäänud
                    sigpic

Kommentaar

Ohjah, pane veel Tursapoisi järgi mingit serie B-d. Proovin Dallase ja Brooklyni võitu siis parem. @ 3.10

Kommentaar

Algselt postitas -JalkafriiK_ Vaata postitust
                        Proovin Dallase ja Brooklyni võitu siis parem. @ 3.10
                        Kui riski peale minna siis lisaks Warriorsi ja Timberwolvesi sinna, koef kokku 24.89.

Kommentaar

Lugesin jah fixi valesti.

Seeria oli 2 võitu Crotonele, 2 võitu Livornole. Aga nüüd otsustati lihtsalt 3 punkti vahetada.
                          sigpic

Kommentaar

jou, mis keegi neist arvab:
                            Anderlecht - Zulte-Waregem
                            Motherwell - Celtic
                            Bayern Munich - Borussia Dortmund
                            Paris Saint Germain -Marseille

Kommentaar

ise lähen täna braga(3,7) peale välja, ei usu et benfica on valmis võitlema mitmel rindel, euroopa liiga nõksa tähtsam, tihe graafika ja puudu on 3 tähtsat mängijat

Kommentaar

Minu tänane spordiennustus läheb -
                                "Fenerbahce - 1461 Trabzon" peale. Olete minuga?

1.25 x 8.25

Ehk, siis 1461 Trabzon peale. Risky bet.

Kommentaar

Working...
                                X