No announcement yet.

Nimede muutmine

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nojah, uus nimi ju tervelt ühe tähe võrra lühem.

Kommentaar

einoooo...tglt jah... PeoPräänik oleks ägedam ka naguniii

Kommentaar

Nime saab ainult ühe korra muuta.

Kommentaar

Ainult mina olen saanud seda privileegi kaks korda kasutada

Kommentaar

asiiis noh...tore teada

Kommentaar

Omavahel öeldes võin altkäemaksu soovitada
              Algselt postitas Maekas
              Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Algselt postitas Põnn Vaata postitust
                Omavahel öeldes võin altkäemaksu soovitada
                Mis mõttes?
                Ei aga tegelt. Las ta olla siis nii, nagu on

Kommentaar

nimi nimeks, orkut orkutiks...las jääda see kõik nii nagu on poogens sellega

mul ausõna hetkel targemalegi mõtelda...probleemid, probleemid jne aga teisse see absoluutselt ei puutu

Kommentaar

Algselt postitas Glasgow Celtic FC Vaata postitust
                    See präägane nimi on liiga pikk vist siiski. Saaks äkki mingi sellise nagu EuroEgoEliisekas

Aitäh ette:P
                    Algselt postitas Glasgow Celtic FC Vaata postitust
                    nimi nimeks, orkut orkutiks...las jääda see kõik nii nagu on poogens sellega

mul ausõna hetkel targemalegi mõtelda...probleemid, probleemid jne aga teisse see absoluutselt ei puutu
                    Ma ei mõista sind, ise tekitad probleemi ja nüüd oleme meie süüdi
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                      Ma ei mõista sind, ise tekitad probleemi ja nüüd oleme meie süüdi
                      Mina pole kedagi süüdistanud. Asi(nimi) jääb nii nagu on ja asi ants. Pmst nagu, kust sa selle süüdistamise välja lugesid?

Kommentaar

Ära võta isiklikult, ma lihtsalt nokin ja närin tähte vahel
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                          Ära võta isiklikult, ma lihtsalt nokin ja närin tähte vahel
                          Olgu siis. Edu sulle.

Kommentaar

Tofoa, sul naine on vä ?
                            Algselt postitas Maekas
                            Ma pole kunagi jalgpallitrennis käinud... A mis sellest, virtuaalselt võin ju ikka äss olla

Kommentaar

Algselt postitas Põnn Vaata postitust
                              Tofoa, sul naine on vä ?
                              Ma ei mõista, miks peaksid sa midagi sellist praegu minult küsima

Kommentaar

Ega väga ei imestaks kui ei ole ...
                                Algselt postitas Maekas

Kommentaar

Working...
                                X