No announcement yet.

Statistika foorumi kohta

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Enim postitusi keskmiselt päevas top10. Tänks ette.

Kommentaar

Mu andmed on mingi aasta vanad varsti. Lisaks uus Windows ja värki, et peaksin süsteemid uuesti üles ehitama. Vanade andmefailide pealt ei viitsiks. Kui hr Wiiner mulle värsked andmetabelid edastab, siis võib jälle küsimustele vastama hakata.

Wiiner teeme ära?

Kommentaar

Täna tuleb 1000000 postitus.

Kommentaar

23 minna, ehk suht varsti

Kommentaar

miljon.

Kommentaar

Fuuuuuk, Jõudsid ette

Kommentaar

Algselt postitas dnb Vaata postitust
                miljon.
                balju önne!
                Supplies!

Kommentaar

Algselt postitas dnb Vaata postitust
                  miljon.
                  http://www.youtube.com/watch?v=NwcBi14yeg8

Kommentaar

Algselt postitas Jasper Vaata postitust
                    ahjaa, vanal ajal mingid vändad kustutasid enda tehtud teemad vahest ära ja nii läks poste kaduma.

vanal ajal kukkus foorum mitu korda niimoodi kokku,
                    et nullis mitmete inimeste postituste arvu

Algselt postitas daywalker Vaata postitust
                    Kes on ennustamise alamfoorumist kõige rohkem poste endale "tootnud"?
                    ja ma ei taha kõlada nagu SW, aga statistikat tuleb osata lugeda,
                    ennustuse eestvedaja teeb lisaks oma ennustusele ka vooru kokkuvõtte ja paneb üles uue vooru-
                    seega 1 posti asemel 3, aga ma ei nimetaks seda "postituste tootmiseks"
                    GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                    GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                    (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Ja kõige vanema foorumi postitused ei ole vist üldse arvestatud, nii et tegelik number on omajagu suurem. Lisaks LÄBU, aga number on ilus sellegipoolest. Tasuta õlu dnb'le, kui ta Soccerneti suvepäevadele ilmub

Kommentaar

Tegelikult tuleb ilmselt vaadata postituse numbrit, mida näeb kenasti näiteks tsitaadiga vastama hakates ja dnb puhul on selleks 1383413. Ehk siis post number miljon - http://foorum.soccernet.ee/showthrea...00#post1000000
                        BVB - Vaprus

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                          Mu andmed on mingi aasta vanad varsti. Lisaks uus Windows ja värki, et peaksin süsteemid uuesti üles ehitama. Vanade andmefailide pealt ei viitsiks. Kui hr Wiiner mulle värsked andmetabelid edastab, siis võib jälle küsimustele vastama hakata.

Wiiner teeme ära?
                          Selle võiks ära teha küll!
                          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Wiiner. rahvas nõuab värskeid numbreid.

Kommentaar

Duubeldan
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Duubeldan
                                Duubeldan duubeldust!

Kommentaar

Working...
                                X