No announcement yet.

Hispaania koondis

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kurb, kurb oli see mäng täna LAV vastu. 1:0 kaotus ning tõi see vastane VDB meeskonnas välja kõik need vead, mis Brasiilia CC finaalis maailmale avalikuks tegi:

- Llorente, Negredo, Villa võivad küll tipptasemel ründajad olla, kuid kui vastaseks üks vähegi kiirem keskkaitsepaar on, siis luhtavad nad 95% neile pakutud võimalustest
    - Arbeloa on sama efektiivne viimasel veerandil kui ta on võidujooksus ühe kiire ääreründajaga
    - Mida intensiivsemaks mäng läheb, seda suurem on võimalus et Ramos mingi korraliku käki kokku keerab
    - Üleminekud ründest kaitsesse on üleüldiselt kriminaalselt halvad nii kvaliteetse meeskonna kohta
    - Ei Xabi, Busi, Iniesta või Koke suuda väljakul asendada Xavi

Kõige rohkem paistis aga silma selline üleüldine käega löömine ja üleoleku tunne vastase suhtes. Ei tea kas asi oli ametliku tooni puudumises (kuigi kodumeeskond vist nii ei arvanud -> Arbeloa-Valdesi-Reina moment) või oldi lihtsalt vuvuzelade ja üleüldise kliima toel oma mälestustes kinni. Igaljuhul, nendele paarile kontrale, mis LAV esimesel poolajal korraldas, eriti tähelepanu ei pööratud ning ikka ja jälle saadeti pikki palle Pedrole/Villale suluseisu (kokku 5-6 korda kui ma ei eksi) või üritati läbi selle 10 mehelise kollasärkide bloki põikpäiselt läbi sööta. Mitmekesisus ja intensiivsus oli mänguplaanist puudus. Loodame, et VDB sai antud mängust rohkelt mõtteainet nüüd juurde.

Positiivsete esitustega jäid ainult silma Iniesta ja Xabi, kellest mõlemad enamiku Hispaania poolt pakutud paremate momentide katalüsaatorid olid.

Ja no ma ei suuda ära oodata, millal Costa endale selle punase vormi selga tõmbab.

Kommentaar

Suveks on Torrest ikka väga vaja.

Kommentaar

Algselt postitas teadlane Vaata postitust
        Suveks on Torrest ikka väga vaja.
        Kindlasti mitte. Ei imestaks üldse, kui Torres VdB MM-iks valitud kossseisu ei kuulu, aga arvatavasti tänu kogemustele Torresele üks vaba koht ikka leidub.
        "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Torresest on igaljuhul rohkem kasu kui Negredost või Villast.

Kommentaar

Kahtlen et Torres see kõige õigem variant sinna ette nüüd on. Pigem loodan ma Costa peale, mistõttu ka varasemates postides siin teemas ma tema debüütmängu üle kriiskand olen. Oma oskuste/omaduste poolest oleks ta ideaalne ründaja selle meeskonna etteotsa.

Kommentaar

Misasja see kohtunik viimases mängus tegi? Treener palus, et no mis seal ikka, me teeme 7. vahetuse ka veel ja kohtunik oli nõus? Huumorikool

Kommentaar

World Cup Group B: Spain, Chile, Australia, Nertherlands

Meeldib

Kommentaar

Del Bosque's reaction to the Spains group

Mulle meeldib! Austraalia selge autsaider, kuid ülejäänud grupp on ühtlaselt tugev. Hispaania saab 2 väga korralikku mängu. Parim tsenaarium oleks loomulikult see, kui Hispaania võidaks oma alagrupi, siis 1/16 finaalis vastaseks oleks A alagrupi teine Horvaatia, Mehhiko või Kameruun. Kui Hispaania jääb teiseks ja Brasiilia võidab A alagrupi, siis 1/16 finaalis oleks vastamisi juba Hispaania - Brasiilia, mida nii varajases faasis näha ei tahaks. Usun, et Brasiilia võidab A alagrupi probleemideta. Ise hoian kindlasti ka pöialt Tšiilile ja loodan, et nemad alagrupis teiseks tulevad. Tšiili - Brasiilia 1/16 finaalis oleks tõeline maiuspala.
                  "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Uus vorm kuidagi liiga Venemaiselt punane, ei meeldi.

Kommentaar

Gol de Iniesta. How its made ?

+ pikem story turniirist läbi asjaosaliste silme läbi.
                      Sorry, this video is unavailable
                      "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                      These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Spain will on 5 March play a friendly game against Italy at Atletico's Calderon stadium in Madrid.

Kommentaar

"I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Visit ESPN for soccer live scores, highlights and news from all major soccer leagues. Stream games on ESPN and play Fantasy Soccer.

Kommentaar

Üldiselt on mängijate reaktsioonist näha, kui tähtis Aragones praegusele generatsioonile oli. Eile-täna on mitmeid "kirju" avaldatud, kus mängijad on legendiga hüvasti jätnud. Kõige emotsionaalsemad ilmselt Xavi ja Torrese sulest, neist esimese kohta leidsin ka inglisekeelse tõlke, Torrese oma saavad hispaania keelt valdavad lugeda siit.

Algselt postitas Xavi
                              “You are not Japanese, you understand what I say”, he told me one night. I’m seeing him, in my hotel room, and I know I’ll miss him. A lot. Because I really loved Luis Aragonés. And I talked a lot with Luis.

I knew he wasn’t alright, but I never thought he had something so serious, that he would leave so early, so quickly, in that way. “I’m fine, I’m fine”, he said whenever I asked. I talked to him every now and again, because ever since I met him, he was an absolute referent for me. I guess he’s the coach with whom I’ve spent the longest talking about football. I went up to his room and we talked for hours, sometimes about the style, “that’s the key, Xavi, knowing what game we want to play”, always about the importance of getting the good players together on the pitch, and how important it was to not be afraid of anyone, any team, however much faster than us they ran. “You and I both know that the ball runs faster than they do. And we play it better than they do”, he said. My best memories of Luis were of a chat, bumping into him in the corridor or in the dining hall, because he always left you with something. And he was always right, always.

Luis was always straightforward, at face value; he looked at you during training, he would go towards you and say “You’re slacking off, you’ve come to train but I don’t see you. And I don’t like slackers”. And he would leave. Luis never lied to you, he was for real. “You’re not playing because you’ve been awful this week”, “Are you tired or what?, “You’ve been fantastic today, you’ll nail it this week”. “Do you think I suck my finger like a baby, that I’m stupid?” That was Luis, close to you, really.

The other day I remembered an anecdote of the first time he called me to the national team. He hadn’t called me for the first session, and in September, when I got there, he was waiting for me. “What did you think? That the old son of a bitch wasn’t gonna call you, eh?” I was fucking scared and said, “No, no, I never thought that, mister”. And he, pure Luis, said “yeah, yeah, yeah, like you’re gonna fool me. Come on, go upstairs and we’ll talk”. And we talked that day and a thousand hours.

Luis has been fundamental in my career and in the history of La Roja. Without him, nothing would have been the same, it’s impossible. Everything started with him, because he got all the short guys together, Iniesta, Cazorla, Cesc, Silva, Villa... With Luis we did the revolution, we changed the fury for the ball [reference to the team's old nickname, La Furia Roja (the red fury), back in the day when they had to play like Stoke to be considered manly], and we showed the world that you can win while playing well. If we hadn’t won the Eurocup we wouldn’t have won the World Cup, but of course, that was also thanks to the arrival of Del Bosque, another genius.

Luis got the piss taken, but he was the one who showed us the way, the one who gave Spain the style it has today. In that, we always agreed. Luis was the one who saw what we had, he bet on us midgets. “I’m gonna play the good ones, because you’re so good, we’re gonna win the Eurocup”. And we won it. He was intelligent and very brave.

Personally, Luis made me feel important when my self-esteem was disastrous. He gave me control of the national team when I didn’t even rule at Barça. “You rule here”, he said, “and I will get criticised”. I decided to give back all that trust on the field. If I was chosen the best player in the Eurocup it was thanks to him, although he refused to take credit. He had unforgettable gestures with me. I wasn’t well when I went to Germany [’06 WC, I guess], but he waited for me. He would come to Barcelona to see me. Paredes [a personal trainer] would come with me to hike up La Mola [a mountain] while I recovered... Luis called me all the time. “Try harder Xavi, don’t fall asleep, I’m counting on you”.

The word “football” in the dictionary should have a picture of Luis next to it. Luis is football made man, football personified.

Farewell, mister. And thanks for everything. And remember, you and I were never Japanese.
                              Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

MM-i mänguvorm(võõrsil).

Kommentaar

Working...
                                X