Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Sergei Vaata postitust
    Kas sa mäletad, kes meid 2006/07 meistriks vedas ?
    Capello ?
    jokers to the right
    clowns to the left of me

Kommentaar

Kas sa mäletad, kes meid 2006/07 meistriks vedas ?
      Meid? Sa oled 2006/07 Hispaania meister?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Tofoa, sa ei pea nii palju ülbama, sul on rohkem postitusi, ole õnnelik selle üle.

Jasper, Capellol oli ka kindlasti tähtis osa , kuid minu jaoks olid põhilised siiski vanad tegijad Beckham, Carlos, Guti ja Van Nistelrooy.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          Meid? Sa oled 2006/07 Hispaania meister?
          Fännid ei või end klubi osana tunda?

Kommentaar

Kui ennast fänniks pead siis ütled ikka klubi kohta, keda fännad "meie klubi".
            Edit: mõned jõudsid ette.

Kommentaar

Jasper, Capellol oli ka kindlasti tähtis osa , kuid minu jaoks olid põhilised siiski vanad tegijad Beckham, Carlos, Guti ja Van Nistelrooy.
              No, Beckham ei saanud pool hooaega platsilegi

Algselt postitas Cule Vaata postitust
              Fännid ei või end klubi osana tunda?
              No, eks ikka võivad, aga kole naljakas tundus
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

No, Beckham ei saanud pool hooaega platsilegi

See ei muuda fakti, et hooaja lõpus oli ta kangelane. Võitjate üle kohut ei mõisteta.

Tüüpiline Beckhami moodi tuhast tõusmine muidugi.
                "You didn't realize that they had guns? Big, long, dangerous machine guns. With war criminals attached to the trigger."

RocknRolla (2008)

Kommentaar

Algselt postitas Maekas Vaata postitust
                  See ei muuda fakti, et hooaja lõpus oli ta kangelane. Võitjate üle kohut ei mõisteta.

Tüüpiline Beckhami moodi tuhast tõusmine muidugi.
                  Ära saa minust valesti aru, minagi olen Beckhami suur fänn, kuid selle tiitlivõidu juures ei olnud tema osa nii suur, kui teistel Sergei poolt toodud nimedes või treeneril.

Kommentaar

Ära saa minust valesti aru, minagi olen Beckhami suur fänn, kuid selle tiitlivõidu juures ei olnud tema osa nii suur, kui teistel Sergei poolt toodud nimedes või treeneril.
                    No minu silmis oli ta hooaja teise poole üks võtmemängijaid. Kuid mis mõtet on sel teemal vaielda, igaüks näeb asju omamoodi.
                    "You didn't realize that they had guns? Big, long, dangerous machine guns. With war criminals attached to the trigger."

RocknRolla (2008)

Kommentaar

Vähemalt mul on mõttekaaslaseid, aga jah, keegi ei mäleta Beckhami madalaegu, mõtlen siinkohal seda punaste kaartide seeriat ja 06/07 hooaja algust , mina ja nagu näha mõni veel mäletame seda , kuidas see mees oma tsenderduste ja seisva palli olukordadega vastastele kõhukõdi tegi.

Sõnastus vist imes jälle

Kommentaar

Alles mõni päev tagasi kinnitati, et Beast jääb ja nüüd on selline uudis.
                        Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                        Algselt postitas taku*
                        Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Algselt postitas Kasper Vaata postitust
                          Alles mõni päev tagasi kinnitati, et Beast jääb ja nüüd on selline uudis.
                          Ütlus, et teda ei müüda, tähendab enamasti seda, et andke raha juurde. Lihtne

Kommentaar

Algselt postitas dannar Vaata postitust
                            Ütlus, et teda ei müüda, tähendab enamasti seda, et andke raha juurde. Lihtne
                            Need sopakad väidavd ju, et saate vähem.

Sergei, mängijad kaotavad mänge, Capello võidab!
                            jokers to the right
                            clowns to the left of me

Kommentaar

Saksamaale sõidavad:

Väravavahid: Casillas, Dudek, Codina
                              Kaitsjad: Salgado, Heinze, Torres, Pepe, Ramos, Metzelder
                              Poolkaitsjad: Diarra, Guti, Baptista, Robinho, Robben, Van der Vaart, Javi García, De la Red
                              Ründajad: Raúl, Van Nistelrooy, Saviola, Higuaín

Ja lisaks müüsime ka teise Callejoni, nimelt Juan Migueli ka ära. Tema uueks koduklubiks sai Mallorca. Saame mehe tulevikus ka odavamalt tagasi osta ning kui ta peaks müüdama ka kuskile mujale, siis ka mingine osa tiksub meie kontole.
                              Futbol puro en mi corazon, sangre blanca en mis venas.
                              Algselt postitas taku*
                              Ega butsad ei mängi. Idioodid. Soeng mängib.

Kommentaar

Kasper, kust kohast homme Reali ja Frankfurdi mängu näeb?

Kommentaar

Working...
                                X