No announcement yet.

FC Barcelona

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Kahju, Abidal oleks väärinud vähemalt ühte korralikku hooaega enda taastõestamiseks. Ilmselgelt on see Roselli ajastul aga liiga palju küsida...

Kommentaar

Homme Puyolil minek?
      Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Jep, teeb oma AC Milani mineku ametilikuks.
        Guardiola: "If people ask me why I love Barça, I tell them it's like asking me why I love my parents."

Kommentaar

Natuke Abidali pressikast ka.

Rosell: "Abidal has been at the club for six years. He won us all over. He's part of our history and has a place in our hearts."

Rosell: "This is not a goodbye, not a see you later, this an 'until whenever you want'. The doors of the clubs are open for you, Eric."

Rosell (president): "When Eric retires, he will become the director of Barcelona's schools around the world."

Abidal: "This is a difficult day. I have played six years at Barça, the most intense period of my life, together with great teammates."

Abidal: "I wanted to continue here, but the club saw it differently and I respect that. I leave now, but I will be back."

Abidal: "The future? I have offers, need more time to think about them. Now I first I want to play some last minutes at the Camp Nou."

Abidal: "My message to the fans is: thank you. I will always carry them with me, because of the support they have given me."

Abidal: "5 moments of my time at Barça: my debut, day tumor was found, return at Camp Nou after surgery, lifting CL trophy, and today."

Abidal: "The team has been a second family for me. We've lived a lot together, everybody gets along great, it's something I will cherish."

Abidal: "The doctors can't say until when I can play, but I hope to play for two more years, until I'm 35. My body will decide."

Lisaks homme Valdesi pressikas.

Official: Victor Valdes will give a press conference on Friday at 11:00

Algselt postitas marv3llous Vaata postitust
          Homme Puyolil minek?
          Tegemist peaks olema tavalise pressikaga.
          "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Pole vaja palju nukrutseda, sest tulevikus tuleb ta Barca juurde tagasi, aga mitte enam màngijana vaid meeskonna staffina. Hetkel kàivad jutud, et Abidal làheb kindlasti màngima Prantsusmaale. On pakutud PSGd ja Monacot, aga ise usun et ta làheb tagasi Lyoni kus ta alustas karjààri.
            Messi...The never ending legend!

Kommentaar

MLS ja Katar on ka võimalike uute mängupaikadena läbi käinud.
              Guardiola: "If people ask me why I love Barça, I tell them it's like asking me why I love my parents."

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
                Pole vaja palju nukrutseda, sest tulevikus tuleb ta Barca juurde tagasi, aga mitte enam màngijana vaid meeskonna staffina. Hetkel kàivad jutud, et Abidal làheb kindlasti màngima Prantsusmaale. On pakutud PSGd ja Monacot, aga ise usun et ta làheb tagasi Lyoni kus ta alustas karjààri.
                Sinna vä: AS Lyon Duchère?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

xavic tead miks Abi ei soovi minna Katarisse? Abil on kindel soov ja siht minna Brasiilia MMile ja ainuke vôimalus ennast heast kùljest nàidata on màngida Prantsusmaal.
                  Tofoa mansa nimi on ikka Lyon Olympique. Neeed teised Lyoni klubid on rohkem noorte ettevalmistus klubid vôi midagi sarnast!

Kommentaar

Algselt postitas Staadium Vaata postitust
                    xavic tead miks Abi ei soovi minna Katarisse? Abil on kindel soov ja siht minna Brasiilia MMile ja ainuke vôimalus ennast heast kùljest nàidata on màngida Prantsusmaal.
                    Tofoa mansa nimi on ikka Lyon Olympique. Neeed teised Lyoni klubid on rohkem noorte ettevalmistus klubid vôi midagi sarnast!
                    Abidal jõudis enne Lyoni Olympique'i Monacos ära käia. Seega pole väide, et Abidal alustas oma karjääri Lyoni Olympique'is päris õige.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

ja Lille'is...

Kommentaar

Vahet suurt polegi kus ta on jôudnud àra kàia. Tàhtis on ikka see, et oma esimesed tiitlid saavutas ta Lyonis ja sai oma karjààri kàima. Barcale oli see kunagi ùks parim oste kaitsesse!
                        Ps. Lyon on talle siiski kodule kôige làhemal

Kommentaar

Kas Marchetti Laziost 30 miljoni eest teile on tavaline kollane möla või tõesti midagi toimumas?
                          Daje!!!
                          1.totti koondisesse.
                          2.Money talks bullshit(totti) walks.
                          3."Miks mind feminiinseks peetakse"-F.Totti
                          "Kui Tottil oleks mu*nn oleks ta mees"-George W. Bush

Kommentaar

oli juba ammu aeg see abidal minema saata.

Kommentaar

Huvitav...

Vasilyev (sports director Monaco): "Interest in Valdes? No. We'll talk again with our coach soon, but we're happy with our keeper." [rmc]

Algselt postitas Uuu Vaata postitust
                              Kas Marchetti Laziost 30 miljoni eest teile on tavaline kollane möla või tõesti midagi toimumas?
                              Korra käis jah Marchetti nimi läbi paar päeva tagasi, aga rohkem pole tema kohta midagi kuulda olnud. Isegi Interi väravavahi Handanovici nimi on läbi käinud korra. Kõige rohkem on ikka Reinat ja ter Stegenit Barcelonaga seostatud.
                              "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas neymarwQw Vaata postitust
                                oli juba ammu aeg see abidal minema saata.
                                Ilmselgelt ei tea Sa temast midagi ... See oli meile kunagi asendamatu ja ehk oleks ta selle vormi uuesti saavutanud ... Mina oleks tahtnud näha teda meeskonnas kasvõi juba nende hetkede pärast mis ta on pakkunud !
                                PS! Oled sa üldse Barcelona fänn , või mingi muidukargaja ?

Kommentaar

Working...
                                X