No announcement yet.

FC Barcelona

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Pigem tundub et Samper saadetakse laenule.

Kommentaar

It's happening! Kui mitte juba järgnevate tundide jooksul, siis hiljemalt teisipäevaks peaks kindlasti ametlik kinnitus tulema kuna just sel päeval võtab Atletico suuna Austraalia poole.

Tw Xavier Bosch (journalist tv3): "Lucky Luciano Vietto." [@xavierbosch]

"Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas dontastik Vaata postitust
        It's happening! Kui mitte juba järgnevate tundide jooksul, siis hiljemalt teisipäevaks peaks kindlasti ametlik kinnitus tulema kuna just sel päeval võtab Atletico suuna Austraalia poole.

Tw Xavier Bosch (journalist tv3): "Lucky Luciano Vietto." [@xavierbosch]

Vietto pidavad lepingule alla kirjutama juba esmaspäeval!

Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Esmaspäeval lennatakse Inglismaale St. George's Park treeninglaagrisse, kus viibitakse 5 päeva. Reedel võetakse suund Iirimaa poole, et laupäeval Dublinis maha pidada Rahvusvahelise Meistrite Karika raames esimene hooajaeelne sõprusmäng, kus vastaseks on Celtic. Peale seda mängitakse Rahvusvahelise Meistrite Karika raames veel 3. augustil Stockholmis Leicesteriga ja 6. augustil Londonis Wembley staadionil Liverpooliga.

Lionel Messi will come back a week early from his holidays to join Barcelona squad and will travel to England for pre-season. [fcb]

Kaptoum will not travel with the first team to England as he did not receive a visa in time #fcbblive [@josepcapdevila]

Barcelona squad which will travel to England for pre-season. [fcb]

Adriano on ka selles nimekirjas, aga viimased kõlakad räägivad seda keelt, et mees lendab homme Türki, et läbida seal meditsiiniline kontroll ja seejärel sõlmida leping Besiktasega.
          "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Montoya ka olemas ju.

Kommentaar

Kommentaar

Kommentaar

Tüüp petab maksudega - üsna chill.
                  Tüüp teeb lolli soengu - kõik hulluvad.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                    võimaluse korral petaks maksudega enamus, lolli soengut teevad vähesed. easy.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                      keda need kuradi maksud kotivad. Aga soeng on ehe okse. Ja pilt ka öäkk

Kommentaar

Krt ma ei saanud esimese hooga arugi kes pildil. Kerisin tagasi et uuesti vaadata kes see on

Messi...The never ending legend!

Kommentaar

Ramsey andis moe-eeskuju :P

Kommentaar

Algselt postitas dontastik Vaata postitust
                            Vietto Atleticoga Austraaliasse ei sõida ja ei liitu ka Barcaga. Kui kolm päeva tagasi üsna usaldusväärsed allikad väitsid, et Vietto on väga lähedal liitumisele Barcaga, siis viimased kõlakad räägivad hoopis seda keelt, et mees läheb laenule Sevillasse. Kas diil jäi katki sellepärast, et Vietto ei taha jälle enamus hooajast pingil istuda ja teab, et Sevillas saab ta kõvasti rohkem mänguaega kuna Gameiro on minemas Atleticosse? Mine sa nüüd tea...

Ütleme nii, et minu uudishimu tõusis küll nüüd grammi võrra seoses selle ründaja nimega, kes uuest hooajast Barca särki kandma hakkab. Gameirot seostati ju pikalt Barcaga ja nüüd viimased kaks nädalat oli Vietto see kuumim nimi. Gabriel Jesus on ka päris palju meediast läbi käinud, aga see on nüüdseks täiesti maha jahtunud. Kuna Lucas Digne ja Andre Gomesi ostud tulid eikusagilt, siis on mul küll hetkel selline tunne, et Robert Fernandez üllatab meid ka kolmandat korda.
                            ___

Andre Gomes on jõudnud Barcelonasse. Homme sõlmib mees klubiga 5-aastase lepingu.

As part of the transaction, FC Barcelona will pay Gomes's former club, Valencia CF, €35m plus up to €20m more depending on the performance of both the player and the team. [fcb]

Gomes's contract with Barça will also include incentives worth up to €15m should he win multiple Ballon d'Or awards. [fcb]

The buy-out clause in Gomes's contract has been set at €100m. [fcb]

Kommentaar

Mascherano pikendas lepingut 3 aastat.

Kommentaar

See kõik juhtus eile.

Gomes: "I thank the board for signing me, they did everything for me to be here. I thank my family and my agents."

Gomes: "It's an honor to wear this shirt, it's a dream for me and my family, I chose what I thought was the best option and I wasn't wrong."

Gomes: "I had to chose the club that I thought was best for me and my family, I had no doubts, it was clear."

Gomes: "When I found out that there was a chance to sign for Barça I was very happy that they trusted me, I had no doubts about coming."

Gomes: "This is the best club for me to keep growing."

Gomes: "It's true that there are great midfielders here. I want to grow and learn and they will be my references."

Gomes: "I'm 22 and there's time for me to become a better player. I will work well and adapt fast."

Gomes: "Barça over Madrid? Because of my personality I liked Barça more, it fit better with my philosophy, my way of playing and personality."

Gomes: "Barça and Madrid are different club concepts. Barça fit me better."

Gomes: "I talked to Luis Enrique on the phone and he told me he was happy I was here, told me I will have to work."

Gomes: "The most important thing for me is to win trophies, I hope to win all the competitions."

Gomes: "Messi and Iniesta are references for me, they mattered in my decision. At 22 I want to enjoy this."

Robert (sporting director): "We have three starting FWs that are very good. That makes a signing difficult, but I wouldn't change this for anything."

Mestre (vice-president): "The forward will be the last signing of the window."

Soler (club director): "We can announce that we have reached a deal to renew Mascherano's contract for the next 3 seasons with an improved salary."

Kommentaar

Working...
                                X