FC Barcelona

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Guardiola sõnavõtust miskit:

"In October I've informed the club that the end of my time at the club was near."
    "I don't have any energy left, I need to recharge."
    "I'm drained and I need to fill up. The demand has been very high and a manager must be strong."
    "It wouldn't have been a good thing, not for me, not for the players, if I would have continued."
    "I thank the players who have made possible the game I had in mind."
    "I know that being at Barça is a privilege but I believe I'm doing the right thing."
    "The person who will succeed me has the skills to do so."

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
      Tito Vilano will be the new FC Barcelona coach. vau!
      Tito Vilanova pigem siiski

Kommentaar

Algselt postitas WeThePeople Vaata postitust
        Tito Vilano will be the new FC Barcelona coach. vau!
        Väga viis!!!
        "Away from two, three, four— wonderful, wonderful, wonderful."

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
          Kes asemele? Bielsa arvatavasti suurim favoriit. Villas-Boas? Mõni mees siseringist? Mourinho?
          jokers to the right
          clowns to the left of me

Kommentaar

Tito Vilanova edutamisega jääb siis mängu käekiri üsna samaks, või ma eksin?

Kommentaar

Kui järgmine kord Realiga kohtutakse, siis ei kätle peatreenerid omavahel vaid suruvaid sõrmi kõrva (või silma).

Kommentaar

Skysportsist räägiti, et ühes rajoonis elanud ja koos mänginud...

Pidi olema taktikaline geenius...

Loodame parimat...

Kommentaar

Aastane paus tähendab seda, et hooajal 2013/14 on mees tagasi Barca tüüri juures?

Kommentaar

Algselt postitas Epic Vaata postitust
                    Kui järgmine kord Realiga kohtutakse, siis ei kätle peatreenerid omavahel vaid suruvaid sõrmi kõrva (või silma).
                    No selle Moro "kõrva pigistamise" kohta ma ütleks, mats jääb ikka matsiks.

Kommentaar

Andoni Zubizarreta: "When he [Pep] said that he would not continue, at first we couldn't believe it. But he always told me that the most important thing is to continue with the game. Deciding who would replace him was a difficult decision.

“One day I asked: Tito has been working here with us, why not Tito? He represents the game and is analytical. He puts in all the hours until he sleeps and he has the personality that we need to lift us. He's different to Pep, but Tito's the one.

"We've always looked in house. We have Tito - it's simple. We needn't go out on the market."

Tito on ideaalne valik. Korraks käis endalgi see mõte peast läbi, aga pikemalt ei peatunud. Milleks Bielsa või AVB kui on võtta Barcelonat ülihästi teadev Tito? Ta jagab Barca mängufilosoofiat ja teab mängijaid juba aastaid.

Samas kahju, et Pep lahkub. Ta saavutas Barcelonaga midagi, millest fännid ei osanud märga unenägu ka näha. Need 4 aastat on uskumatult kiirelt läinud.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                        Aastane paus tähendab seda, et hooajal 2013/14 on mees tagasi Barca tüüri juures?
                        Võimalik.

"Pep also made it clear that he will not be taking over at any other clubs next season as he wishes to take a rest from coaching, but has stated his wish to return to the bench at some point in the future."

Kommentaar

Oleks võinud hooaja lõpunigi olla...
                          BTW : Kena vid Jasper, Real Madrid oma parimais !
                          "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                          These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Poisid päikeselehest panevad ikka omal laineharjal edasi..
                            Algselt postitas JT8055
                            Olge aktiivsemad!

Kommentaar

Kahjukahju .. Millalgi pidi see juhtuma , aga ma ei usu et barcal nüüd oleks tulekul mingi suurem langus kuna Tito on ka asjadega suht hästi kursis . Pep kirjutas ennast 100 % Barca ning ka ilmselt maailma jalgpalli ajalukku 14/19 ilmselt on numbrid mis jäävad tema pukkis olemise aega meenutama !
                              Tänud kõige eest Pep , tuult tiibadesse !

Kommentaar

Eks abitreenerid olegi ju ühed suurimad taktikageeniused sageli. Kord on selline samm Barcal ennast õigustanud ja ei näe põhjust miks ei peaks uuesti.

Kommentaar

Working...
                                X