No announcement yet.

Atletico de Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

tänane kaotus oli ootamatu ja ei tohiks niimoodi pullida enam, loodetavasti naabrid ei suuda teie libastumist ära kasutada.

Kommentaar

Normaalse vanad olete jah. Raputate meie haavadele veel soola mõnusalt peale Kui me kingituse juba tegime, siis võiks ikka tiitli ära võtta kah, või mis te arvate?
      Lionel Messi - Parim jalgpallur maailmas

Kommentaar

Usun, et pole tõsi aga tont seda teab

Kommentaar

Hispaania ei ole Bulgaaria, kuid ma ei imestaks kui selliseid diile ka seal tehakse.

Kommentaar

2 milli peab Diego Alvesele ka maksma,

Kommentaar

Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
              2 milli peab Diego Alvesele ka maksma,
              Aga ärge unustage tänase mängu kohtunikku, kes need Costa sulud ära võttis. Mis seal ikka halba on, kui raske töö tegija väikese lisatasu või siis maakeeli öeldes jootraha saab! Kohtunik on ka inimene ju.

Tõsisemalt jätkates - vähemalt ei saanud Real oma mängust maksimumpunkte. Aga see viimase sekundi viik oli ka muidugi päris valus. Ilma selleta oleks tiitel poolteist sammu küll lähemal olnud ju.

Küsimus ka õhku - millal oli viimane kord kui ükski LaLiga esikolmikust ei suutnud sama vooru (või noh samal nädalavahetusel) mängudes võitu võtta ?

Kommentaar

real komistas, väga hea.

Kommentaar

Real Madrid oskas ka komistada. Malaga kodus kotti ja võõrsil Barca vastu piisaks ka viigist, kuigi selle vooru mängud näitasid seda, et tuleb vist ikkagi üks mäng korraga võtta.
                  "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Algselt postitas xrip55 Vaata postitust
                    Usun, et pole tõsi aga tont seda teab
                    Algselt postitas j6u1uv4n4 Vaata postitust
                    Hispaania ei ole Bulgaaria, kuid ma ei imestaks kui selliseid diile ka seal tehakse.
                    samas mis vahet sel on. oleks Atleticole makstud kaotuse eest oleks teine tera
                    Catalunya is not Spain!

Kommentaar

See 2 milli, mis Perez maksta lubas, võetakse nüüd Reali meeste palkadest maha ilmselt

Kommentaar

Tähelepanek #1: Nutan küll ette praegu, aga liigalt päris julge kohtunike valik eelviimaseks vooruks: Atleti ja Barcelona mänge vilistavad vennad Texeirad, mis tekitab hetkel küll parajat õudu. Päriselt ka pannakse niivõrd ebastabiilsed kohtunikud selliseid elu ja surma peale mänge vilistama? Vendade lõvisüdamete ühest kõige värvikamast nädalavahetusest tegi toreda kokkuvõtte ka The Guardiani La Liga sektsioon - ilmselgelt mitte positiivse nurga alt. Üks rohkem kui sada sõna ütlev killuke sellest:

By Almeria and Texeira I, that is: the referee overlooked two possible penalties for Atlético (and one against them); ignored a spine-chilling and potentially leg breaking two-footed lunge from Hélder Barbosa on Tiago, carried off injured having just come back from a month's lay-off; didn't send off Fernando Soriano despite him committing eight fouls in 58 minutes; and did send off Atlético's goalkeeper Dani Aranzubia for having the temerity to make a save.
                        Tähelepanek #2: Scolari on jobu - ausalt ja otse. Ühest küljest on muidugi tore, et Filipe ja Miranda koondisega suvel mängima ei pea - saavad peale pikka hooaega puhata ja akusid laadida. Teisest küljest jällegi meeletult kahju, et neile niimoodi külma tehakse. Mõlemad olid viimase kahe hooaja esituste põhjal kahtlemata koondisekohta väärt ning kui ei piisa sellest, et moodustatakse pool ühest Euroopa tugevaimast kaitseliinist, siis paneb kukalt kratsima küll. Ilmselt olid need maailmameistrivõistlused ka meeste viimaseks lootuseks, seega päris kurb lugu.

Tähelepanek #3: Simeone on nüüd 21. sajandis ehk kõikide punavalgete ebajumal tegi Twitterisse ametliku konto (@Simeone). See ja eilne pressikonverents on seotud sellega, et üks agentuur hakkab nüüd vaikselt Simeone imagole elu sisse puhuma. Lisaks tehti temaga eile Vicente Calderoni öises hiilguses kergemat sorti intervjuu:

The Calderón

You can’t really see the game very well from here, because it’s too low down, so you want to get up and get close to the touchline. I love it and I get a thrill from the buzz of the crowd, every time there’s a different movement in the stands.

Faith

I don’t spend long on that, because it’s part of the game. We’re focused on the fact that on Sunday we need to have a good game and then what happens is what has to happen. But we need to work for it.

Huge queues for the tickets for Lisbon

I’m grateful for all the support and I hope that the stadium goes crazy on Sunday. We’ve got 12 players; we need them from the first minute. Here everyone has a job to do, but no pressure. This is a moment that has to be lived and felt. On Sunday the Calderón will be a fortress.

Are you supporting Madrid tomorrow?

I’m thinking about us. I don’t wear myself out thinking about what others might do, I’ve never been one for that. The only thing I know is that I have to win and if I win nobody can touch me.

We’re going to have three amazing weeks, I’m grateful to everyone in the queue and to those who spend their money to be with us. There’s a group of players where I can assure you the efforts they are putting in are going to pay off. I can guarantee them, passion, feeling and relevance.

From the moment I decided to come here I knew I was leaving the most important thing, which are my children, and that my family would be the players, the people who are with us...

Are you nervous?

No. The best thing for me is when the games are getting closer. Training is so important, but I love the moment of adrenaline, that feeling of vertigo, wondering what’s going to happen in the game. My job means I often have to ignore my feelings. The worst thing is having to pick 10 plus the keeper, because everyone would give their eye tooth for the team and I feel bad, but I have to take the decisions.

Do you enjoy it, or suffer it?
                        Enjoy it. I sleep well, because this is my passion and I’m where I want to be and I coach the team I love. I can’t complain.

Defeat to Levante

It’s the best thing that could have happened to us. I’m convinced of it. Overall we lost three points and the teams following us picked up one. We knew it was important game, but we just couldn’t win it. The team is fine. We’re arriving with good physical and mental preparation.

Luck

We’re good, we’re going to play every single game you can in a year, except for the Copa del Rey final. That’s an experience and now we’ve got a final to enjoy against Málaga on Sunday.

There are two games left. What most influences you?

Feeling it is the best thing. I don’t accept pressure, or fear, but I do accept the responsibility. The psychological part is the fortress that allows us to take a step forward. Before, you just went out and played, it was easier, now when the referee blows his whistle you have to wait for everything you’ve worked on.

Have you thought about winning nothing?

I want the people who come to the stadium to be optimistic. I believe in the work we’ve done and we’re convinced; we need to train well and come into the match with all the psychological preparation done, so that the game is an outcome of that.

Since I started to compete I’ve wanted to win everything. When I played in the ‘plaza’ I didn’t want to lose.

How are you in the half –time talks?

Very spontaneous, I’m trying all the time to be less guarded in saying what I think. My players need to know and footballers today are better prepared. Today the players have grown, they are better and they need arguments, facts and clear concepts.

Malaga have nothing to play for

I genuinely believe that when you reach the end of the season and you don’t have anything to play for you have less responsibility and you’re freer. A team with less responsibility is no doubt going to play better, that’s why we have to take the game to those places where we want it to be. I expect it to be like Valenia, Granada, Elche....they are teams who fight and long may it be that way.

Will it all be over on Sunday?

Let’s leave it there. I have an idea.

Are you one of the big clubs now?

It’s not easy to break the domination of two powerful teams, they deserve everything they have because they have the best players and coaches – we’re trying to do it from a different place; showing to the public and the clubs that with a project and hard work it’s possible to compete. This is something new, but over and above whoever wins the final, the people involved at every Spanish football team can see from Atlético what they can become.

Lots of Real Madrid and Barcelona fans congratulate me and that makes me very proud. We’ve shown balance and kept many of our best players to be able to compete. Football fans from all over Spain see something good in Atleti because to a certain extent they identify with Atlético.
                        Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

Miranda koha pealt ma eriti ei nuriseks, sest keskkaitses on Scolaril valik kõva. vasakäär on küll kahtlane- Maxwelli näiteks eelistada Felipele.
                          Catalunya is not Spain!

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
                            Miranda koha pealt ma eriti ei nuriseks, sest keskkaitses on Scolaril valik kõva. vasakäär on küll kahtlane- Maxwelli näiteks eelistada Felipele.
                            Keskkaitses on brassidel kõva konkurents tõesti, aga neljandaks valikuks passinuks Miranda kindlasti. Sellest saan aru, miks Thiago Silva ja Dante nokkimisjärjekorras eespool on, David Luizist mööndustega ka (versatiilne), aga ma ausalt ei suuda välja mõelda ühtegi objektiivset põhjust, miks näiteks Henrique vääris seda sõitu rohkem kui Miranda. Oleks siis Miranda ja Filipe suhtumise poolest kuidagi kahtlased, aga mõlemad on ka suhtumiselt ja väljaütlemiste põhjal väga eeskujuliku mulje jätnud. Mis muide Mirandat veel puudutab, siis tunnistas mees mõni aeg tagasi, et sarnaselt Costale oli Hispaania koondis tedagi oma ridadesse noolimas.

Aga noh, eks mehed ilmselt teadsid, et nii läheb ning loodetavasti pead väga norgu ei lase. Scolari kommentaarid enne Meistrite liiga kohtumist Chelseaga olid üpris ühesed.
                            Coraje, corazón y cojones.

Kommentaar

Algselt postitas lorenzo Vaata postitust
                              Maxwell vs Filipe. Mida otsust tõesti. Uskumatu.
                              "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Dante ja Thiago Silva on põhis ning kaasas puhtalt oma leivaisa glory faktori tõttu, sest isegi pime ja kurt jalgpallivõõras 70 aastane korvpallifännist vanaema oskab numbreid lugeda ja aduda lihtsat loogikat. Veel mõned aastad tagasi oleks prantsuse liiga kaitsija heal juhul viimase variandi koha peale pretendeerinud ja Dante on alates hooaja teisest poolest olnud sama pask, kui kogu Bayern München. Kes kurat on Henrique Napolist ??? Vasakkaitse koht on juba kirjeldamatu absurd. Ma tahaks näha maailmameistrit, kelle põhisatsis on Maxwell ja seda päeva mil Marcelo õpib ära kuidas mängida jalgpallis kaitsepositsiooni. Nende kahe ja Filipe mänguehitamis oskust ei hakka ma üldse võrdlemagi, ka need 2 kokku ei jõua tasemelt järgi Atletico vasakujalgsele maestrole.
                                Scolari oleks pidanud juba ammu - ammu tegema mehised valikud ning juba turniiriks valmistudes ehitama mängu kaitsefaasi nende kahe tipptegija ümber. Kardetavasti ( brasiilia rahva meelehärmiks ) ei lase tagajärjed end kaua oodata ( loe veerandfinaal ).
                                "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
                                These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Working...
                                X