• Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'Leeds United\'

imetore
    «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
    «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

Mõlemad punased olid teenitud ja mehed selles ise süüdi.
      Sellega olen nõus, et need mõlemad on (teist) kollast väärt aga kõikvõimalike vaidluste eest jagas küll liiga lahkelt ja ühes suunas neid kaarte.

Kommentaar

panen ühe mänguülevaate kah. te niikuinii seda superlahedat saiti ei loe.

With a noisy crowd and a finicky ref on their side, Preston had every chance of laying their play-off jinx to rest tonight. But it was Leeds who came out on top thanks to a bit of inspiration from Rob Hulse and hard work from the whole team (apart from Richard Cresswell). Preston were upset early on when Jonathan Douglas broke Brett Ormerod\'s leg and escaped without a card. Having said that, Preston\'s defence took up where it had left off on Friday with elbows, knees and boots flying in and never once requiring the ref to sharpen his pencil. Things started to hot up at half-time though: Kilgallon and Nugent picked up a card for an incident before the break, but then a floodlight failure delayed the start of the second half and ratcheted the tension up a notch further. Agyemang replaced Stewart, and instantly North End had a more mobile, dangerous attack. However they were undone by their immobile defence: a Leeds corner saw Hulse leave his markers standing and glance the ball into the net. A couple of minutes later, the lead was doubled when persistent work by the striker left Frazer Richardson with an open goal. The youngster managed to crack it straight at Carlo Nash\'s arms, but was lucky to see it spill free and into the net. This being Leeds, things then started to get difficult. Stephen Crainey had earlier been booked for expressing his frustration at being hauled back and elbowed by a Preston player, and when Nugent suddenly found half a yard of space, Crainey made a valiant attempt to tackle but lightly clipped the striker\'s leg. Nugent went down like a sack of potatoes and rolled about 20 yards, then got up and tried to wind Crainey up as he left the field. Richard Cresswell came on as a sub and repeated his performance of Friday in his desperate pursuit of a yellow card: he must have already planned his summer holiday and been upset to find that he had made enough of a recovery to play in these games. Cresswell too picked up a booking for what seemed to be harmless backchat, and having figured that such a sanction must mean he had accidentally stumbled into a rugby match, produced a fine rucking performance on Carlo Nash when the keeper refused to release the ball once tackled and on the ground. Cresswell was shoved off the ball and the cowardly Nash was so hurt that he got straight to his feet, jumped on the prone Leeds striker with both knees before suddenly realising what was going on and remembering he was supposed to be \"injured\". As a result of all of this, the ref booked Douglas and Kelly - don\'t ask me or anyone else in the ground why. Preston had the ball in the net when Mears headed in a corner, but the linesman said that the ball had already gone out, and they also came close from another goalmouth scramble, but O\'Neil\'s attempt to tip the airborne Neil Sullivan was spotted by the ref, but once again the home player received no further sanction for such a dangerous foul. With 5 of the 6 added minutes played, Leeds were in the clear and on the way to Cardiff - so Cresswell decided he couldn\'t jeopardise his plane tickets and so kicked the ball away after the ref had blown for a foul: finally he\'d got his second yellow, Kevin Blackwell said something unprintable, and the game was over. Cardiff (and Watford?) here we come!

Kommentaar

Eilne mäng kuulus põnevate kilda. Viitsisin isegi vaadata ja teine poolaeg oli brå, mis brå.
          Väravad, higi, pisarad, kaklus, eemaldamised... Nagu kodumaine põnevusfilm juba.

Muuseas Cresswell on kloun.

Kommentaar

Et kõhus natuke kripeldab, oli vaja need võimalused üle vaadata.

Play-offide finaal on Cardiffis 21. mail.

Kõige sobivam oleks sinna lennata Eesti Õhuga läbi Manchesteri, kuid kolkasse maanduvad lennukid 18. mail ja 21. mail ja lahkuvad 25. mail, mis on igati ebasobivaks ajaks.

Jääb Londoni variant. Kohale minna laupäeval, tagasi esmaspäeval. Kokku läheks see lennupask maksma 5032 krooni. Kuidagi palju. Kellajad oleks normid.

Easyjeti sama variant maksaks umbes 3000 krooni, kuid esmaspäevane lend väljuks 6.45 ehk öösel tuleks lennujaama jõuda. Mängupilet juurde ja rongisõit ja üks ööbimine, kuskil 6000 oleks laks kindlasti, pigem natuke isegi ehk rohkem. Jääb vist natuke kalliks ja isiklikus plaanis pole ma üldse kindel, kuivõrd mul jalg mind 21. mail kannaks, kuigi väga väike lootus on, et kips selleks ajaks eemaldatakse.
            When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Kripeldab, mis ta kripeldab, aga mina kavatsen seda mängu siiski kuskil pubis vaadata. Natuke palju oleks selle 6000+ krooni kulutamine praegusel hetkel. Kui nüüd kõik järsku ümber hakkavad mõtlema, siis mine sa tea, aga hetkel arvan, et ei lähe.

Eilne mäng: Vana hea dirty Leeds. Kaarte jagus pea kõigile - erilist kobisemist mul kohtuniku aadressil ei ole, ainult see Nashi situatsioon oli natukene imelik. Seal poleks kellelegi kaarti andma - Cresswell astus Nashile kogemata näo peale, sai selle eest põlvedega selga, mõlemad meeskonnad said natuke auru välja lasta ja mäng oleks võinud edasi minna. Kahe Leedsi mängija bookimine tundus selles valguses ebaaus. Prestoni värav, mida ei loetud, ei olnud värav. Penalti, mida Prestonile ei antud, ei olnud penalti. Punased, mis Leeds teenis, olid punased. Nugent oli ilmselgelt Crainey jaoks liiga kiire ja Creswell oli ilmselgelt Prestoni poolt. Muudmoodi ei oska ma 12 väljakul veedetud minutiga teenitud kahte täiesti ajuvaba kollast õigustada.

Esimene poolaeg üritasime kaitsjatega pikki palle ette laduda ja see taktika oli ilmselgelt ebasobiv. Hulse mängis küll eile väga hästi, aga temani ei jõudnud need tsenderdused kohe teps mitte. Ainus normaalne väravavõimalus tuli Richardsoni individuaalse meisterlikkuse sähvatuse tagajärjel. Teisel poolajal hakati väheke maast ka söötu lükkama ja kohe tekitati ka natuke survet. 2:0 oli kuni eemaldamiseni täiesti adekvaatne skoor, kuna Prestoni ründajatel ei lastud (sageli kollaste kaartide hinnaga) kohe üldse mängida. Vähemusse jäädes jäi Leeds muidugi selge surve alla ja viimased pool tundi oli üks küünte närimine.

Taktikaliselt oli ju täitsa brå mäng - lõhuti nii vastaste mängu kui vastaseid ja saavutati võit. Kuigi Preston ka lõpus surus, ei olnud reaalseid võimalusi just eriti palju. Leeds peksis enamus palle välja või blokkis löögid. Paar korda jäi süda seisma küll ... üks oli see rikoretist löök ja teine see karistuslöök, mis vabalt värava ette lendas.

Täna peab Watfordile pöialt hoidma.

Ja noh teine värav oli ikka klassika. Rünno ja konn teavad märkida, et Richardson lõigi silmad kinni. Nash ei osanud uskuda, et mees talle sellisest kohast palliga kehasse hakkab lööma ja seetõttu see pall sisse läkski. Põrkas Nässi kõhust või kuskilt seal.
              League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

Sealt, kus seda keegi peale Konna ei loe. Lause Gary Kelly kohta on täielik tipphetk.

---

a few weeks ago, i had to take my cat to the vet\'s for some jabs.

this particular vet was recommended to me by someone on waccoe.

anyway, while i was in the waiting room, i got talking to one of the nurses, and i was very surprised to discover that the younger brother of one of her mates used to deliver newspapers to a couple of the players including eirik bakke, and she told me that, encountering said paperboy at 6AM in the morning on his way back from a night on the tiles back in february, bakke had told him that:

(a) all the players without exception hated blackwell - their nickname for him was \"dicklessfu*ksh*thead\"

(b) nearly all of the players were in favour of going on strike if blackwell didn\'t immediately restore leeds to a come-hell-or-high-water 4-4-2 formation, with healy up front, every week without fail.

(c) after one particularly bad game, a posse of furious players had pinned blackwell to teh wall & forced him to write a promise, in his own blood, that he would get the team playing proper football, with the ball on the floor & no hoofing, or resign, by the summer.

(d) premiership scouts were circling round a number of our disillusioned potential players who dicklessfuckshithead was inexplicably refusing to play, e.g. danny pugh, david healy, and we were about to lose them for peanuts - and pretty much every other player in the club was desperate to leave, even if it meant taking a paycut/going to a lower division club.

so after the game today, i was stunned to see so many players hugging, kissing [kelly of course], & generally having a good time with old blackwell.

i guess that they still all despise him but are just brown-nosing to try & get a place in the final.

Kommentaar

K6va mäng oli!
                  Aga inglased kyll mingi jalgpalli rahvas pole.
                  V6i vähemalt Londonlased ei tea sellisest meeskonnast nagu Leeds midagi.
                  Peale minu oli baaris veel tervelt yks inimene, kes mängu vaatas. Ja mängu kommentaaride asemel tuli Britney Spears.

Aga KB oli kahe mängu vahel k6vat kodutööd teinud ja vahetused ning taktika muutus olid igati 6igustatud.
                  4-5-1 tundub ikka paremini töötavat kui 4-3-3. Eriti kuna ryndajad pole meil viimasel ajal just eriti resultatiivsusega hiilanud...

Premiership - here we come!
                  David, David, Don't sell Rio!

Kommentaar

Algselt postitas meelik

K6va mäng oli!
                    Aga inglased kyll mingi jalgpalli rahvas pole.
                    V6i vähemalt Londonlased ei tea sellisest meeskonnast nagu Leeds midagi.
                    Peale minu oli baaris veel tervelt yks inimene, kes mängu vaatas. Ja mängu kommentaaride asemel tuli Britney Spears.

Aga KB oli kahe mängu vahel k6vat kodutööd teinud ja vahetused ning taktika muutus olid igati 6igustatud.
                    4-5-1 tundub ikka paremini töötavat kui 4-3-3. Eriti kuna ryndajad pole meil viimasel ajal just eriti resultatiivsusega hiilanud...

ega keskmine Londonlane selles süüdi ei ole, et West Endi pedebaarides jalgpalli eriti ei vaadata

Kommentaar

Algselt postitas rohelineKonn
                      Algselt postitas meelik
                      ega keskmine Londonlane selles süüdi ei ole, et West Endi pedebaarides jalgpalli eriti ei vaadata
                      Oh, kallid poisid ja võitluskaaslased, pärast joomingut saabub ikka pohmell. Seega ei tasu end kõrgliigasse just mõelda. Kuigi ma olen täiesti kindel, et parem on sinna tõusta ja Sunderlandist hullemini alla kukkuda, kui veel ühe või kaks hooaega Championshipis veeta,et meeskonda ehitada.

Kommentaar

kas nn Watfordi kolmik tohib Leedsi vastu mängida?

ahjaaa
                        anyway, while i was in the waiting room, i got talking to one of the nurses, and i was very surprised to discover that the younger brother of one of her mates used to deliver newspapers to a couple of the players including eirik bakke, and she told me that, encountering said paperboy at 6AM in the morning on his way back from a night on the tiles back in february, bakke had told him that:

otseallikast

Kommentaar

Algselt postitas rohelineKonn
                          Algselt postitas meelik K6va mäng oli! Aga inglased kyll mingi jalgpalli rahvas pole. V6i vähemalt Londonlased ei tea sellisest meeskonnast nagu Leeds midagi. Peale minu oli baaris veel tervelt yks inimene, kes mängu vaatas. Ja mängu kommentaaride asemel tuli Britney Spears. Aga KB oli kahe mängu vahel k6vat kodutööd teinud ja vahetused ning taktika muutus olid igati 6igustatud. 4-5-1 tundub ikka paremini töötavat kui 4-3-3. Eriti kuna ryndajad pole meil viimasel ajal just eriti resultatiivsusega hiilanud... Premiership - here we come!
                          Sa ei tea pooli asjugi. :P
                          David, David, Don't sell Rio!

Kommentaar

Algselt postitas runno
                            King saab kindlasti, sest ta oli Leedsis ju ainult laenul. Springi ja Clarke Carlisle kohta ma ei tea. Arvatavasti saavad.

Kommentaar

Algselt postitas runno

vastus peitub ilmselt omavaheliste mängude koosseisudes, kuid sellist klauslit rakendatakse tavaliselt siiski laenude puhul.

Kommentaar

Kommentaar

Working...
                                X