Crystal Palace

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
    On see tõesti Jackie Butland paleevalvurite väravas? Millal ta Stõugist tulema sai?
    Pepumaa liitus kristallpaleega väidetavalt 2020 suvel ühe miljoni naela eest. Suhteliselt kummaline mõõtühik raha jaoks, kui minu käest küsida.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ja kummaline summa, kui arvestada, et Butland oli ju päris lootustandev väravavaht. Mis juhtus?
      Ilma vutita olla ei saa, vajan, kui õhku ma
      Ei tohi koju küll jääda sa, kui mängib Tammeka

Kommentaar

Algselt postitas mjaasa Vaata postitust
        Ja kummaline summa, kui arvestada, et Butland oli ju päris lootustandev väravavaht. Mis juhtus?
        Kas mõni inglasest väravavaht on päriselt kunagi rohkem väärt olnud?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Lootustandev kahtlemata, aga viimased korrad kui teda Stoke’i väravas nägin, oli midagi väga valesti. Väga hullud eksimused. Võib-olla jäi liiga kauaks sinna vihma ja tuule kätte.
          Palace’i väravas oli ta Wikipedia andmetel eelmisel hooajal ühes liigamängus. Sel hooajal on täna vist esimene kord.
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Eeee...Miks sellel satsil 30 mängust ainult 37 punkti on?
            "The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and all science. He to whom this emotion is a stranger, who can no longer pause to wonder and stand rapt in awe, is as good as dead: his eyes are closed."

Kommentaar

Huvitav uudis. Johnstone on ammu silma hakanud, nüüd pääseb Premieri tagasi. Kui esivahiks saab muidugi, Palace'il pole vahtidest puudust.

Kommentaar

Noojahh

Kommentaar

Roy Hodgson to the rescue!

Kommentaar

Huvitav uudis. Johnstone on ammu silma hakanud, nüüd pääseb Premieri tagasi. Kui esivahiks saab muidugi, Palace'il pole vahtidest puudust.
                    See postitus vananes muidugi hästi.
                    Joe-Whitworth-Palace.jpg

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust
                      See postitus vananes muidugi hästi.
                      Ei saa midagi aru.
                      Roy Hodgson on igatahes jälle kohal.

Kommentaar

Ei saa midagi aru.
                        Roy Hodgson on igatahes jälle kohal.
                        No väravavahte on hetkel nii piisavalt, et mängib 19-aastane noortemeeskonna VV.

Ehk Guaita ja Johnstone on katki, Butland Manchesteris palka teenimas.

Kommentaar

Algselt postitas Mõnuagent 007 Vaata postitust

No väravavahte on hetkel nii piisavalt, et mängib 19-aastane noortemeeskonna VV.

Ehk Guaita ja Johnstone on katki, Butland Manchesteris palka teenimas.
                          Eks enne jaanipäeva oligi raske ennustada, mis Johnstone'ist uues klubis saab. Mahavisatud hooaeg paistab - Wikipedia andmetel pole põhimeeskonnas platsil käinudki.

Kommentaar

Palee oli tuntud meeskonnana, kes ei löö. Roy ajal on teisiti.

Kommentaar

E. Eze on asunud spordielu ilmestama. Ometi kord näen temas taas seda talenti, mida kord QPR-is märkasin.

Kommentaar

Kurjad sosistasid, et Roy tahetakse vallandatud Cooperiga asendada. Palee andis uhke võiduka väärilise vastulöögi.

Kommentaar

Working...
                                X