Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'ASTON VILLA FC\'

CHAMPIONSHIP ELECT?? I DONT THINK SO!!!

WE ARE VILLA!! THE GREATEST TEAM THE WORLD HAS EVER SEEN!!!

MONEY CANT BUY YOU PASSION!!!

Kommentaar

Eston toob kõik soovijad (eelistatuna Roheline Konn, Rünno, Oku, Erxx, Kaarel jne...) Tartusse, et Jaani ja mind vaadata. Natuke Scumi ja Villa mängu kah.

Mida pakub Tartu?
      - käimatõmbamis õlle (tasuta)
      - edasi õlle kolm kahe hinnaga
      - tasuta ööbimist tublidele lastele, kes mulle meeldivad - eraldi voodid kusjuures

Kontakteeruda siin ja kindlasti Estoniga.

ÄRGE MAGAGE MAHA!
      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Martin

Eston toob kõik soovijad (eelistatuna Roheline Konn, Rünno, Oku, Erxx, Kaarel jne...) Tartusse, et Jaani ja mind vaadata. Natuke Scumi ja Villa mängu kah.

Mida pakub Tartu?
        - käimatõmbamis õlle (tasuta)
        - edasi õlle kolm kahe hinnaga
        - tasuta ööbimist tublidele lastele, kes mulle meeldivad - eraldi voodid kusjuures

Kontakteeruda siin ja kindlasti Estoniga.

ÄRGE MAGAGE MAHA!
        kuule, mõni peab vahest tööd ka tegema. muidu ei jaksa ju keegi su neetud ajalehte osta.
        «Kuule, konn, kas vesi on soe?»
        «Mina istun siin, muide, nagu konn, aga mitte nagu termomeeter!»

Kommentaar

Seda et, kui see on see mäng, mis on nagu täna, siis ma ikka ei tule. Tahan ka ajalehti osta.
          League One is for wankers. Championship is the ultimate challenge!

Kommentaar

nõrgad. tartus müüakse ka ajalehti, ja matu võib teile tuua mõned kui väga kitsas käes

Kommentaar

need kes eile tartusse ei tulnud jäid paljust ilma. näiteks jaani kooliaegne armastus jäi nägemata. igatahes peab seda kordama ja miks mitte juba lähemas tulevikus

Kommentaar

päris seksikas särk

Kommentaar

Algselt postitas eston#21

päris seksikas särk

mis sellega on, üks taoline on ka mu vennasel

Kommentaar

sul on tore vend järelikult

Kommentaar

need kes eile tartusse ei tulnud jäid paljust ilma. näiteks jaani kooliaegne armastus jäi nägemata. igatahes peab seda kordama ja miks mitte juba lähemas tulevikus

Eston on mees seriaalist \"tavalised pederastid\". A neid tshikke te ei näinudki, kes mu sõrmust diggisid. Täitsamehed jõudsid koju kell 5...
                      “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                      The Special One

Kommentaar

Algselt postitas Jaan

Eston on mees seriaalist \"tavalised pederastid\". A neid tshikke te ei näinudki, kes mu sõrmust diggisid. Täitsamehed jõudsid koju kell 5...
                        Jaan MSN ei tööta?

Kommentaar

Algselt postitas PraS

Jaan MSN ei tööta?
                          Töötab. Aga täitsa teemasse puutuv jutt, sest sündmused algasid VBilla mängu ajal.
                          “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
                          The Special One

Kommentaar

Algselt postitas Jaan

A neid tshikke te ei näinudki, kes mu sõrmust diggisid.
                            realiseerimisprotsent oli aga siiski 0..

Kommentaar

realiseerimisprotsent oli aga siiski 0..
                              Nagu Alan Smith. Wingmanid pidurdasid, selles oli asi, ma arvan.
                              The Special One

Kommentaar

Ellis Delight At OBE

Doug Ellis tonight spoke of his delight at receiving an OBE in the New Year\'s Honours List and dedicated the award to the many people he has worked with at Villa Park.

The Villa chairman also admitted he was surprised and honoured to be \'rewarded for something from which I\'ve gained such enjoyment\'.

Ellis told www.avfc.co.uk: \"I\'m delighted to be honoured by Her Majesty in this way and more than a little surprised.

\"It\'s been such a tremendous privilege to have been involved in the football industry for so many years, but to have been rewarded for something from which I\'ve gained such enjoyment is unbelievable.

\"I\'m proud to be associated with such a great club as Aston Villa - a club which over the years has had so many good people working tirelessly on its behalf.

\"This honour is also for all those people, because without them it would not have been possible.

\"I\'m also proud to have played my part in the running of the Premier League - the best league in the world and also having served as an FA representative on numerous national and international committees. It\'s been my life and I have loved every minute of it.\"

The Villa chairman continued: \"As an adoptive Brummie since April 1943, I have often said the Midlands doesn\'t always get the recognition it deserves.

\"The Olympic bid and the National Stadium project are two examples of campaign I have headed and fully supported that should have given the people of this great region facilities they richly deserve.

\"But to have played such an active part in West Midlands life, both inside and outside of football, has been an honour and a thrill.\"

no mida veel.. sure ära ja teed kõigile teene

Kommentaar

Working...
                                X