Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Vastus teemale \'ASTON VILLA FC\'

Algselt postitas eston#21

realiseerimisprotsent oli aga siiski 0..
    Nagu Alan Smith. Wingmanid pidurdasid, selles oli asi, ma arvan.
    “The state of our pitch wouldn’t have affected Liverpool — with their game the ball is in the air most of the time.”
    The Special One

Kommentaar

Ellis Delight At OBE

Doug Ellis tonight spoke of his delight at receiving an OBE in the New Year\'s Honours List and dedicated the award to the many people he has worked with at Villa Park.

The Villa chairman also admitted he was surprised and honoured to be \'rewarded for something from which I\'ve gained such enjoyment\'.

Ellis told www.avfc.co.uk: \"I\'m delighted to be honoured by Her Majesty in this way and more than a little surprised.

\"It\'s been such a tremendous privilege to have been involved in the football industry for so many years, but to have been rewarded for something from which I\'ve gained such enjoyment is unbelievable.

\"I\'m proud to be associated with such a great club as Aston Villa - a club which over the years has had so many good people working tirelessly on its behalf.

\"This honour is also for all those people, because without them it would not have been possible.

\"I\'m also proud to have played my part in the running of the Premier League - the best league in the world and also having served as an FA representative on numerous national and international committees. It\'s been my life and I have loved every minute of it.\"

The Villa chairman continued: \"As an adoptive Brummie since April 1943, I have often said the Midlands doesn\'t always get the recognition it deserves.

\"The Olympic bid and the National Stadium project are two examples of campaign I have headed and fully supported that should have given the people of this great region facilities they richly deserve.

\"But to have played such an active part in West Midlands life, both inside and outside of football, has been an honour and a thrill.\"

no mida veel.. sure ära ja teed kõigile teene

Kommentaar

NOBBY!!

Kommentaar

ei ole siin sellest varem kirjtuanud aga täna algas austraalias 3. international soccer challenge. rahvusvaheline u-20 tunriir, kust võtavad osa seekord ka sellised euroopa gigandid aston villa, ac milan ja barca. teiste meeskondadaena on esindatud austraalia spordiinstituut, lõuna-aafrika, malaisia, dinamo zagreb ja tokyo verdy. vilal on grupis koos milani, a.s.i ja tokyo. oma esimese mängu a.s.i vastu villa võitis 2-0. väravaautoriteks christian kabeya ja gabriel agbonlahor. meie poolt sai punase keskkaitsja magnus troest. järgmine mäng on kolmapäeval itaalia näitekooli kasvandikega. saty tuned for more

Kommentaar

uus aasta, vana hea doug ellis

villa fail in beattie bid..

ELLIS OUT!!

Kommentaar

Minu arust on see pigem teie õnn kui õnnetus. £6.5m annab ka tunduvalt paremini kulutada, kui panna see sel hooajal nadilt ja alamotiveeritult mänginud ründaja alla. Angeli kõrvale sobiks pisut teist tüüpi pallur pigem.
              Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

kindlasti annab seda 6.5 milli paremini kulutada aga asi on põhimõttes kuidas doug ellis selle asjaga tegeles.. tegi täpselt nii palju , et saaks pärast öelda, et tema polnud süüdi, et beat teise klubi valis, sest tegi ju tema kõik endast oleneva. samas kui do\'l oli välja öelnud, et beat oleks see mängija keda tahab. aga noh sellega on vist selleks aknaks kõik,

ELLIS OUT!!

Kommentaar

eston, kus mängu vaatad? ehk hundis?

Kommentaar

villa mängu vaatan hundis. teie mängu kohta ei oska veel öelda kas viitsin enam linna tulla

Kommentaar

Algselt postitas eston#21
                      villa mängu vaatan hundis. teie mängu kohta ei oska veel öelda kas viitsin enam linna tulla
                      Tartus enam ei meeldigi vää?
                      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

sorri kallis. täna ei jõua tartusse. musi

uuri välja kas laupäeval tartus fa cupi kuskil näeb ja olen platsis

Kommentaar

ära piina mind...

Kommentaar

Kommentaar

pane samas tempos edasi ja varsti on 4000 koos
                              Слава Україні! Героям слава!

Kommentaar

Слава Україні! Героям слава!