No announcement yet.

Tottenham

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Meeskond on mängijad ja treener siiski. Need kes mängivad.... ja nemad vaevalt on väga venemaaga seotud(v.a. Zhirkov)

Eriti vahet pole kas raha on tulnud venelase käest kes võibolla tõesti on selle mitteausal teel saanud või mingilt inglismaa/usa/araabia maa rikkurilt kellest enamus on siiski oma raha pooleldi pettusega kasvõi saanud.
    PES.PLANET

Kommentaar

*ma ei ole rassist!* Juudid on muidugi ausalt raha teeninud *ma ei ole rassist!*

Pluss natuke soola haavadele kah: http://www.skysports.com/story/0,195...574140,00.html

Kommentaar

Algselt postitas alvarez Vaata postitust
        *ma ei ole rassist!* Juudid on muidugi ausalt raha teeninud *ma ei ole rassist!*
        Sa oled ikka päris loll. See smilie on muidugi eriti mage ja nõrk. Kanna oma pruuni särki ikka uhkusega, mitte ürita pehmendada mingite smile'idega.

Algselt postitas alvarez Vaata postitust
        LOL. Ütle ausalt, kui kaua pidid otsima. Isegi see debiilik Graham Poll arvas, et oli penalti ja Carvalho oleks pidanud dushi alla kõndima.

Päeva lõpuks ei ole vahet, sama moodi mängis BAE Spursi kastis võrkpalli, minu point oli lihtsalt et Howard "Suure Neliku Klubid on Mul Nii Perse Sees, et Ma ei Tea Kus Suur Nelik Algab Ja Kus Mina Lõppen" Webb on debiilik. Sellest eelmise aasta manure penaltist kui me 2-0 ees olime, ei ole isegi mõtet rääkida.
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas vello99
          cry me a river
          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

LOL. Tubli. Terav, aga samas vaimukas. Originaalne, aga ka kordumatu. Kestvad ovatsioonid:

"The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Ega siis minu pärast poleks vaja olnud pildi jaoks riietumisega nii palju vaeva näha, et igatahes respekt selles mõttes.
              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                Ega siis minu pärast poleks vaja olnud pildi jaoks riietumisega nii palju vaeva näha, et igatahes respekt selles mõttes.
                Väga-väga nõrk. Ma oleks proovinud näiteks: "Naise perse = põhimõtteliselt nagu sina, tõenäoliselt naine, aga kindlasti täielik perse". Või "Mis on vahet sinul ja võnkuval naisepersel? Mitte midagi, nagu ei saa ka sina kunagi olema võnkuva naiseperse vahel..." või "Miks on seks Alex Fergusoniga parem kui selle naisega? Sellepärast, et Alex Fergusoniga seksides, ei ole sellist asja nagu liiga vara lõpetamine" Jne.

Thank you, thank you, I'll be here all night...

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                  Väga-väga nõrk. Ma oleks proovinud näiteks: "Naise perse = põhimõtteliselt nagu sina, tõenäoliselt naine, aga kindlasti täielik perse". Või "Mis on vahet sinul ja võnkuval naisepersel? Mitte midagi, nagu ei saa ka sina kunagi olema võnkuva naiseperse vahel..." või "Miks on seks Alex Fergusoniga parem kui selle naisega? Sellepärast, et Alex Fergusoniga seksides, ei ole sellist asja nagu liiga vara lõpetamine" Jne.

Thank you, thank you, I'll be here all night...
                  Ma ei tea, ma ütleks pigem, et sinu naljad olid väga-väga nõrgad

Kommentaar

Algselt postitas kewl Vaata postitust
                    Ma ei tea, ma ütleks pigem, et sinu naljad olid väga-väga nõrgad
                    Ma sinu asemel ei võtaks sõna tarkade meeste sügavamõtteliste postide üle.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Igal inimesel on õigus oma arvamuseks

Kommentaar

Velts, tundub, on juba kell 8 õhtul voolu all. Ilmselt on põhjuseks kas a) Keane'i jätkuv mängitamine vasakäärena või b) pingipoiste vähene entusiasm platsil rabelevatele tiimikaaslastele kaasaelamisel.

Algselt postitas Arry

"I remember looking at the bench and I think two of them were asleep," he said. "They had hats pulled down and blankets over them. I said, 'I'm sorry to drag you up here, I know it's cold and you could be at home with the missus having a cup of tea. It's hard for 30 grand a week to watch a game.'"
                        Jah, ma ei väsi Redknappi kuldsete tiraadide kopeerimisest.
                        Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

Tüüpiline. Ootasin ühte asja tänasest miki mouse'i karikast. Harry pane dos Santos väljakule. Ja mis ma näen line-upist, esi-11's on DOS SANTOS!!!!!!!!

Ja loomulikult sõitis 15.minutil mingi prestoni tont talle sisse ja ta talutati vigastatuna väljakult ära. FML to the max!

Kommentaar

Harry kohta on huvitavad kuulujutud jälle...

Kommentaar

Harry Redknapp says Spurs fans should relax about "absolute nonsense" reports he could quit: "I'm definitely not leaving. It's absolute rubbish. There's not a chance: I love it here."
                              • 2004: Harry attacks "rubbish" reports that he could join Southampton from Portsmouth: "I will not go down the road – no chance."
                              • 2005: Attacks reports he'll quit Southampton to go back to Portsmouth: "I have no idea where this has come from. It is absolute nonsense – just a stupid rumour."
                              • Aug 2008: Attacks reports he'll quit Portsmouth for Spurs: "It's absolute rubbish. Portsmouth is my club – I feel an immense sense of loyalty. To leave would be a betrayal. This is my last job in football."

Kommentaar

Ah mine sa ka putsi hunta.

Tottenham Hotspur will be without Wilson Palacios for the trip to Portsmouth on the weekend.
                                The midfielder has been ordered to remain in Honduras to celebrate after he helped the country to qualify for their first World Cup since 1982.
                                The country’s ruling military junta have ordered the squad to attend to a celebration party in the Honduran capital Tegucigalpa.

Spurs boss Harry Redknapp said: “We’ve got no choice but to go to Portsmouth without Wilson.

“There’s nothing he can do either. I guess when the President tells you to do something, you can’t do much about it.”

Kommentaar

Working...
                                X