Tottenham

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas vincent Vaata postitust
    oijah. valus, valus on näha teist niimoodi vaevas. enda avalikult lööduks tunnistamine on siinjuures ohver, mille toon rõõmu ja võiks suisa öelda, et teatud aspektist isegi mõningase kergendusega. ehk et:

ühesõnaga vello, leia nüüd üles see, mis sul on juba ammu südametunnistuse asemele kasvanud, ja mine vii võitjana see auhind lõpuks ometi ära. näed ju, kuidas meeleheide juba inimest mõeldamatutele enesealandustele sunnib.
    Kihlvedu on juba täidetud. Probleem paistab olevat, et hooaeg juba päris kaua läbi ja mõju on juba üle läinud. With a pocket full of sweets and a cheeky smile, sleepwalking is a spursophile.....
    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

mida ma näen. pärast seda kui spursi fännidega on liitumas miljoneid tüdrukuid, ilmuvad mingid nohikud a*senali foorumist (kus ei ole veel siiamaani naisolevust nähtud) siia kalambuuritsema
      sleep pane ise oma pilt üles, mille oleg ja toivo sust pride paraadil tegid.

Kommentaar

Algselt postitas muurek Vaata postitust
        sleep pane ise oma pilt üles, mille oleg ja toivo sust pride paraadil tegid.
        eks neid pilte koos lipuga ja ilma ole omajagu siin foorumis aastate jooksul üleval olnud ka. ehk kui tung kole suur, sukeldu annaalidesse.

Kommentaar

uhh, õnneks ühe n-ga. tänud sellegi eest.
          hetkel ei tunne õnneks kole suurt tungi keskealiste eesti meeste pilte veebist otsida.

Kommentaar

The Club is delighted to announce that Ledley King has signed a new contract that will see him at White Hart Lane until 2012.
            Our Club captain, currently preparing to head off on England duty after being named in the provisional squad for the World Cup finals in South Africa, began his career at the Club having graduated through our Academy and turned professional in July 1998.
            The 29-year-old has since made 290 First Team appearances in our colours and was skipper of the side that won the Carling Cup in 2008 and reached the final the following year. His 20 appearances this season helped steer the team towards a highest Premier League finish and a Champions League qualification tie at the beginning of next season.
            Ledley said: "I am delighted to have signed a new contract with Spurs. I have been here since I was a schoolboy and I could never see myself going anywhere else. This is where I want to continue playing my football.
            "We've got the prospect of Champions League football to look forward to next season and with the quality of players we have I believe we are on the brink of something big.
            "It is an exciting time for the Club with a new training ground being built and plans for a new stadium.
            "I am enjoying my football and I want to be a part of what is happening here."
            "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Ja nüüd kõik koos Twitterisse!

Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

...bits of Darren Anderton...
                Hello! I´m mentaly ill.

Kommentaar

The Club is delighted to announce that Luka Modric has signed a new six-year contract which runs until 2016.
                  Speaking about his new contract and future ambitions, Luka said, "Tottenham Hotspur gave me my chance in the Premier League and I want to go on to achieve great success here with them. Yes, there have been enquiries from other big clubs, but I have no interest in going anywhere. Last season's Top 4 finish was an indication of where we are as a Club and I feel I can continue to improve and go on to achieve everything I want to at Spurs."
                  The Croatia midfielder arrived at White Hart Lane from Dinamo Zagreb in July, 2008 on the back of a starring role with his country in the European Championships and having played a big part in Dinamo's three successive league title triumphs.
                  The 24-year-old playmaker has gone on to establish himself as a key player in Harry Redknapp's side with impressive displays on the left flank and in central midfield, clocking up a total of 77 appearances in our colours and scoring eight times including a memorable winner against Chelsea at the Lane in March 2009.

Kommentaar

Super uudis millega alustada uut nädalat

Kahju lausa, et ManU ega Chelsea soov ei täitunud

Kommentaar

See on tõesti hea uudis!

Nüüd võiks Huntelaari ka endale saada..

Kommentaar

Algselt postitas cyhton Vaata postitust
                        See on tõesti hea uudis!

Nüüd võiks Huntelaari ka endale saada..
                        Crouch, Defoe, venku ei ole piisav ründejõud? Keane ka tagasi.

Kommentaar

Keane hakkab vanaks jääma, pole enam sellist sära sees tal.
                          Defoe hooaja lõpp oli täitsa jube.
                          Crouch on hea aga ta pole just kõige kiirem.

Seega olekski vaja ühte kiiret ja tehnilist ründajat juurde.. ja Huntelaar oleks hea valik.

Kommentaar

Algselt postitas cyhton Vaata postitust
                            Keane hakkab vanaks jääma, pole enam sellist sära sees tal.
                            Defoe hooaja lõpp oli täitsa jube.
                            Crouch on hea aga ta pole just kõige kiirem.

Seega olekski vaja ühte kiiret ja tehnilist ründajat juurde.. ja Huntelaar oleks hea valik.
                            Aga Eidur?

Kommentaar

Oli laenul Monacost.

Kommentaar

Algselt postitas Mask Vaata postitust
                                Oli laenul Monacost.
                                Arry oli sillas ja tahtis tagasi ju!

Kommentaar

Working...
                                X