No announcement yet.

Tottenham

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Sõprusmängudest ka. Bournemouthi 4-0, San Jose Maavärinatega 0-0 (kusjuures pealelöögid jäid ka vist 0-0).

Next up: reedel New Jorgi Punased Pullid
    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

rock you like a harrykane. veel üks ärri sohipoeg või?

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Joel Lindpeer > Alan Hutton

Kommentaar

Ilus, ilus. Henry oma debuudil Spursi vastu ja kohe sahistas võrku =]

Kommentaar

Raisk. Ei saanudki karikat. Sportinguga 2-2 ning kuna nendel tontidel oli parem väravatevahe, siis igasuvine auhinnakapi täiendus jäigi saamata. Aga iiri reject on ennast vormi ajanud.

Robbie Keane was named Player of the Tournament at the Barclays New York Challenge.

The striker was in fine form in the 2-1 win against the New York Red Bulls on Thursday and the 2-2 draw against Sporting Lisbon on Sunday.

Captain for all three matches in America including the earlier draw against San Jose, Robbie equalised against Red Bulls before Gareth Bale secured a 2-1 win at the Red Bull Arena, Harrison, New Jersey.

On Sunday, he opened the scoring against Sporting and then set-up Jon Obika's equaliser after the Portuguese side hit back to lead 2-1.

His displays certainly impressed boss Harry Redknapp. "He looked sharp, bright and it was a fantastic finish against Sporting," he said. "He's quality player."

Sporting ended up taking the trophy by virtue of a one goal better goal difference.
            "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Quote Of The Day
              "I am sickened by the actions of the scumbag who treated Anapka so badly. If I had my way, I'd throw the idiot in prison...I read all the time about animals being abused, kicked to death, used for illegal sports and so on. It makes me sick - and sad...If she can be brought over to England, I'd find her a place in a field to live and be well cared for" - Harry Redknapp reveals his support for the Russian donkey that was forced to parasail over a beach.

Kommentaar

ei tea, kuhu me tema mängima paneme...

Kommentaar

eriti veel arvestades, et üks selline juba klubis on.
                  armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Algselt postitas vincent Vaata postitust
                    eriti veel arvestades, et üks selline juba klubis on.
                    uus tundub olevat intelligentsem, kui vana.

Kommentaar

Eile siis Villarealiga 1-4, võinuks olla ka 1-9. PAANIKA! PAANIKA! LOL idikad spursi-listidel on ära unustanud kuidas mõned hooajad tagasi võideti kõik sõprusmängud ja siis saadi mindi 1 p 8 mängust PL-is.

Kommentaar

http://uk.eurosport.yahoo.com/footba..._id=55618&wv=1

Kommentaar

manusse laenule paariks hooajaks, siis saaks temast vähemalt sitt mängumees
                          FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
                          sigpic

Kommentaar

Algselt postitas count Vaata postitust
                            manusse laenule paariks hooajaks, siis saaks temast vähemalt sitt mängumees
                            Või võiks ta Rooma väikeklubisse, AS Romasse, saata siis kasvaks talle vähemalt korralikud pikad juuksed ja Totti disainiks kindlasti talle mingit pedofiili meenutava habeme.

Kommentaar

Benfica 0-1 (0:0) Spurs

Discover how to watch football live streaming. Check out football betting tips. Catch up on the latest football news. Watch football videos.

Väravavahid heas hoos ning samuti ei tahaks, et Gio ära läheks. Loodan, et Harry ikkagi leiab talle koha meeskonnas aga hea võit enne liigat

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                                Raisk. Ei saanudki karikat. /.../ igasuvine auhinnakapi täiendus jäigi saamata.
                                Eksisin. Eile võitis siis klubi tõkkejooksjate meeskondliku karika.

Kommentaar

Working...
                                X