X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas daywalker Vaata postitust
    Ei saa aru sellest lausest...

Enne Arsenali mängu aga toodi välja selline huvitav fakt:
    Incredible stat: Tottenhham have not won in their last 68 Premier League visits to the 'Big Four' teams. They have drawn 20 and lost 48 away matches at Chelsea, Manchester United, Arsenal and Liverpool since their 2-1 win at Anfield on August 25, 1993.
    No mis seal siis aru saada on. Laupäeva hommikul oli number 68, nüüd on 0.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

noh vitupead. go go go. VDV küll väljas, aeg näidata kuidas Põhja-Londonis ikka CL-i mängitakse...
      "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

LOL. Nad midagi muud vist trennis ei harjuta, kui seda Crouch kellegile kes laseb palli endast mööda ja siis pussitab.. 2x on see olnud DVD täna modric ja paar korda on DVD peaaegu sama teinud.

Ja nüüd näidab Põhja-Londoni klubi kuidas 2:0 poolaja eduseisu hoitakse...
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Klassikaliselt ilus Spurs! Võideti kindlalt ja isuga väga isutu Werderi vastu. Ainuke negatiivne koht oli vist Bale-i väga nõrgalt löödud penalt...Kas keegi teine ei peaks reaalselt pendla lööja olema?
          Põhja Londoni ainuke tõeline jalgpalliklubi!
          FORZA ITALIA FORZA ROMA - "A Scudetto in Rome is worth a thousand elsewhere."
          sigpic

Kommentaar

Ei ole midagi öelda- Spurs on Euroopas ikka väga võimas.

Kommentaar

Järjekordne hea mäng Spursilt. Kuigi, ma ei ole nende fänn, siis loodan, et nad jõuavad kaugele CL-s. Spursi ainuke probleem on stabiilsus.

Kommentaar

Algselt postitas Chemic Vaata postitust
                Spursi ainuke probleem on stabiilsus.
                Vello, mis arvad?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Penaltitega on tõesti probleeme olnud, kuigi märkimisväärne on see, et täna suutsime clean sheeti saada. Viimati juhtus see vist 15-17 mängu tagasi ja kui ma ei eksi siis see oli CL kvalikatsiooni ringis Young Boysi vastu kus Crouch hattrick tõmbas.

Kommentaar

Kui me võidame grupi siis on vastaseks:

Lyon/Schalke
                    Valencia
                    Copenhagen/Rubin
                    Roma
                    Marseille
                    Milan/Ajax

Kui me jääme teiseks:

Schalke/Lyon
                    Barca
                    Bayern
                    Real
                    Donetsk

Prooviks Twentes ikka võita...

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                      oluliselt lihtsam oleks samas võita Enschedes.
                      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Kolmas värav oli väga vahva. Inglise vuti parimaid traditsioone esindav klubi ML-is.
                        the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                        because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
                          Kui me võidame grupi siis on vastaseks:

Milan/Ajax

mis valemiga Ajax Milanist mööda sab?

Kommentaar

Viimane kord kui taga suudeti hoida puhtana oli ManCity vastu 1 voor EPLis.

Muidu väga hea rahulik mäng ei pandud kõike välja ja hoiti veitsa energiat pühapäevaks.

Kommentaar

Edgar andis staadiumi ehitamiseks loa:

Tottenham today cleared what could be the final hurdle in their bid to redevelop White Hart Lane after the London Mayor gave their plans the green light.

Boris Johnson had the power to overturn last month's decision by Haringey Council to grant Spurs planning permission to build a 56,000-seater venue on the site of their current ground.

But the mayor decided to back the council, meaning the £450million project can go ahead unless the Government decides to intervene.

Press Association Sport understands that is unlikely and would mean Tottenham now need to decide whether to press ahead with what is called the Northumberland Development Project.

The club are also bidding to take over the Olympic Stadium after the 2012 Games, although West Ham appear to be the favourites to become the tenants at the Stratford venue.

After giving the redevelopment of White Hart Lane the go-ahead this afternoon, Johnson wrote to Haringey Council, saying: "I am content to allow Haringey Council to determine the case itself, subject to any action that the Secretary of State may take, and do not therefore wish to direct refusal or to take over the application for my own determination."

BJ-st rääkida ei saa ikka ilma lisatud klipita:

Kommentaar

Väga hea, aga kas Tottenham sellele Londoni Olümpia staadionile ei kandideerinud?

Kommentaar

Working...
                                X