No announcement yet.

Chelsea FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Starting XI: Hilario, Belletti, Alex, Ivanovic, Ferreira, Ballack, Deco, Malouda, Cole, Kalou, Sturridge.

Substitutes: Turnbull, Bruma, Matic, Essien, Lampard, Borini, Drogba.

Selline tiim peaks siis Boltoni vastu täna väljakule jooksma Hea meel Alex´it uuesti näha! Ashley, Mikel ja Bosingwa on endiselt väljas, kuid võimalik, et laupäeval on juba rivis tagasi Hutch ka kahjuks vigane Oleks hea meelega teda näinud Alex´i kõrval. Kuninganna Pargi Klubi vastu oli ta ju väga hea ning kahju, et tänane mäng vahele jääb.

Kommentaar

Alexi kammbäkk on jah ikka väga meeldiv uudis. Kaitseliini pärast ma täna eriti ei muretse, Belletti ja Ivanovic on viimasel ajal ennast IMO suht heast küljest näidanud, Ferreira peaks ka suht näljane olema pärast seda kui ta Blackburni vastu uuesti natuke murule sai.
      Loodame, et võit tuleb koju ja Carlo papa ka paraneb!

Kommentaar

Peaaegu teise koosseisuga lüpsime Boltonit 4-0(Y) Way to GO!! Karikas veeranfinaali koht olemas ning nagu eelmine kordki loodan nüüdki loosirattast ainult koduväljaku eelist

Kommentaar

ei saa aru, kuidas Drogba väravat loeti, elas ta kaitsjal seljas ju.

Kommentaar

Algselt postitas z3ro Vaata postitust
            ei saa aru, kuidas Drogba väravat loeti, elas ta kaitsjal seljas ju.
            jah nägin ka klipist, et kaitsja lehvitas seal kätega.. ütleks selle peale ainult seda, et ise oli pask! mine võitlusesse nagu mees, mitte ära hala nagu pussu.

Kommentaar

4-0!
              Ei tahaks küll kuidagi kogu hetkeolukorda ära sõnuda, aga sinistel on ikka väga hea hoog sees. Kolme viimase mänguga 13 väravat!
              Sturridge oleks võinud oma võimaluse ära lüüa; Ferreiralt väga hea assist Kaloule.
              Järgmine voor saab ülipõnev olema, seda enam, et kõik väiksemad klubid välja on langenud.
              Millal järgmise ringi loos on, oskab keegi öelda?

Kommentaar

Algselt postitas szandor Vaata postitust
                Räägitakse laupäevast.

Kommentaar

Algselt postitas szandor Vaata postitust
                  Laupäeval 1425 meie aja järgi!

Kommentaar

Ylim retsept!!!!

John Terry used his matchday programme notes for the Bolton game last night to pay tribute to Alex Nairn, a masseur for the Chelsea team for seven seasons, who died last week.

The captain wrote:

Lampsy and me are dedicating this page tonight to the memory of Alex Nairn. After the game on Saturday night I received the bad news that he'd died.
                    He'd worked at the club a long time (1998-2005) and Coley, big Pete, Paulo, Riccy and Didier were all here when he retired.
                    What a great old boy he was. All the lads loved him.
                    There was him, Terry Byrne and John Kelly doing massage, and later Bill McCulloch came in. At his age, for Alex (pictured below) still to be working in the way he was into his 70s was incredible.

Anyone who knew 'Grappler' and heard his stories will laugh just thinking about him. Sorry, can't retell them here! Our thoughts are with his wife Beryl and his family. We're all really saddened.
                    Back at the start he often used to turn up late, and he'd swear and moan about his car all the time, blame it for breaking down, swear about having to get the bus.
                    So Dennis Wise spoke to the players and they had a whip round, and they got him a
                    little car. They took him out at Harlington and showed it to him and his eyes welled up, and it was one of those great moments in a club.
                    It was a great touch from Wisey, Hitchy, Franco and everybody, and Grappler was never late again. I phoned him a few weeks ago when I heard he was ill, and I said
                    to Beryl that it was John Terry from Chelsea, could I speak to Grappler, and she said that he wasn't remembering much, but she'd put him on.
                    I heard her say, 'Alex, it's John Terry from Chelsea,' and he came on. I said, 'Grappler, JT here, how are you?' and we had a great chat for a few minutes about everything. Then I heard him pull the phone away and say, 'Beryl, who is this?!'.
                    So she went and got some photos and then he remembered it all and was asking after the lads and everything. Brilliant! Rest in peace Grappler. We love you!
                    Carlo Ancelotti and John Terry put their thoughts down on paper for each home game and e-members can read their matchday programme notes online before the kick-off.

Kommentaar

Veenev 4-0 võit taaskord Boltoni üle, teine lüpsmine nelja päeva jooksul. Ferreira mängib väga hästi arvestades seda, et oli kaua väljas. Nüüd ootab ees Atletico Madridiga mäng ning Premier Leagues kodus Manchester Unitediga. Saab olema ilus nädal. (ma loodan)

Kommentaar

Viimases neljas mängus 17 vastuseta väravat, tänane viimane värav oli eriti trikitamine. Anelkalt täiesti super mäng, Branislav ka väga tubli. Statistikutele otsimiseks, mitu penaltit on Drogba Premieris Chelseale kokku teeninud? See aasta juba kolmas (ja ei, pole kordagi sukeldunud selle jaoks)

EDIT: Salomoni juhmuse üle on alati mõnus naerda. 1:04-st alates siis.

Kommentaar

Lõhnab väga meistritiitli järele selline run !

Kommentaar

chelsea tulebki meistritiitliks. sa veel kahtled?

Kommentaar

PUHAS KULD! Papa Carlo on ikka 2ssalt asjad paika loksutanud. Isegi vigastustest tagasi tulevad mehed tunduvad alati heas vormis olevat see hooaeg

No jaa h6issa valleraaa...scouserid said hambassssss + v2rdjas Carra sai kah l6puks karistatud.

J2rgmine n2dal paluks siis UCL edasip22s kindlustada ja manku tuleb 2ra koksata kah....good times

Kommentaar

Mida v2ravat viimane koll (Y)

Kommentaar

Working...
                                X