X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

huupi on päris vinge pakkuda....

Kommentaar

keegi hollandlastest ehk?
      Mis on ühist Tallinna jõulukuusel ja Cristiano Ronaldol? Mõlemad kipuvad ümber kukkuma, aga süüdi on alati teised!
      Ott Järvela

Kommentaar

Twait Jork Mänu esiründaja

Kommentaar

twat on sanderländis
          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Ole Gunnar Solskjaer

Kommentaar

daywalker'i postitusi loete üldse?

Algselt postitas daywalker Vaata postitust
              vihjena ütlen, et ta on siiski tegev mängija ja mingi vana päss ka ei ole.

Kommentaar

Juan Pablo Angel?

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                  Viimane pakkumine: Mikael Forssell
                  pihtas põhjas! tubli
                  Joga Bonito!!!

Kommentaar

Peatreener, töötanud Prantsusmaal, Inglismaal, Türgis.
                    Ajal, mil ta töötas Inglismaal, tüüris ta ühe meeskonna kõrgemasse liigasse. See klubi on oma ajaloo jooksul jõudnud korra FA Cupi finaali ning 5 korda poolfinaali. Kes on see mees ning mis klubi ta kõrgemasse liigasse viis?
                    Vajadusel tuleb veel vihjeid.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Peatreener, töötanud Prantsusmaal, Inglismaal, Türgis.
                      Ajal, mil ta töötas Inglismaal, tüüris ta ühe meeskonna kõrgemasse liigasse. See klubi on oma ajaloo jooksul jõudnud korra FA Cupi finaali ning 5 korda poolfinaali. Kes on see mees ning mis klubi ta kõrgemasse liigasse viis?
                      Vajadusel tuleb veel vihjeid.
                      Jean Tigana ning Fulham.

Kommentaar

Õige, kurat no! Ma pean ikka mingi cräkkeri teile mõtlema järgmine kord.
                        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Millal viimati lõi Arsenali palgal olev mängija Inglismaa koondise eest värava ning kes selleks oli?
                          Last edited by AlwaysRed; 07.08.08, 23:25. Põhjus: unustasin lisada sõna viimati

Kommentaar

Viimati?
                            2002 MMil Sol Campbell vs. Rootsi?

Kommentaar

Viimati?
                              2002 MMil Sol Campbell vs. Rootsi?
                              On ka hiljem korra selline asi juhtunud.

Kommentaar

Kuigi ma usun et mõtled A-koondist, siiski Walcott, aga ei mäleta kelle vastu.
                                AILTON

Kommentaar

Working...
                                X