No announcement yet.

Peamurdmist Inglise jalgpallist

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Nimetage 7 mängijat PL-i ajaloos, kes on andud 70 või rohkem resultatiivset söötu ?

edit: vabandust, siiski aastast 2000. Alates sellest ajast 70 või rohkem assisti

Kommentaar

Kas neid ongi ainult seitse? Kunagi oli lihtne, vaatasid premierleaguepunktkommist järgi, nüüd peab guugeldama. Seda teha ma aga ei viitsi, nagu ka seitset nime välja nuputada.

Neljast peast võetud nimest ehk piisab:

Fät Fränk, Jeti Mankust, Paul Skõuls, Cesc.
      Supplies!

Kommentaar

lisaks sinna Giggs ja Gerrard ehk
        Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Googledada oleks igav, lisaks eeltoodule pakun: Becks, Pires, Alonso, Solano.

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
            lisaks sinna Giggs
            Köhh. Juba mainitud. Aga Stiivi Mii on ilmselt õige.
            Supplies!

Kommentaar

Algselt postitas vandersell Vaata postitust
              Köhh. Juba mainitud. Aga Stiivi Mii on ilmselt õige.
              My bad. Millegipärast kõiksugu elukanimetused manust omistan mõtlemata Ruunile alati.
              Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Aga pakukski Rooneyt. Lisaks veel äkki Henry ?
                "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Becks läks vist liiga vara mankust ära et teda pakkuda.

Aga julgeks arvata: Henry, Bergkamp, Cesc, Stiivi G, Shrek, Giggs. Kurjam, rohkem ei oskagi pakkuda. Ehk nt Scholes siis?

Kommentaar

No Lamps peaks olema obvjus ju.
                    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Lamps, Stiivi, Giggs, Cesc, Rooney, Scholes, Drogba on minu viimane 7 (viimast vaatasin naljapärast kõikide allikate emast wikist, kus täitsa kvalis).

Kommentaar

Giggs,Lampard,Gerrard,Henry,Fabregas,Rooney

Kommentaar

Giggs, Lampard, Gerrard, Henry, Fabregas, Rooney, Drogba. Minu variant, Scholesil vist 2000. aastast alustades ei vea välja.

Veidi huvitavam on muidugi kogu premm alates '92, kunagi olen ka mingit sellist arvestust netis näinud. Solano, Hasselbaink jne.
                          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Kommentaar

Enamus nimesid on seal päris mitu kirjas: nt Giggs 4 korda.
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

need mängijad on siis Giggs, Lampard, Gerrard, Rooney, Fabregas, Henry ja Young.

Kommentaar

Working...
                                X