Peamurdmist Inglise jalgpallist

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
    Natuke peamurdmist laupäeva õhtusse: Nimetage need viis mängijat, kes on suutnud Premier League'is vähemalt 100 vãravat lüüa, kuid mitte ühtegi neist Manchester Unitedi vastu.
    Esimese hooga pakuks kohe Unitedi enda mängijaid - Scholes, Giggs, ehk ka Rooney? Kas omaväravad loevad?
    Newton Heath 1878

Kommentaar

Heskey, Keane võiks kaks olla?

Edit. Les Ferdinand on siiski löönud.

Kommentaar

Omaväravad ei loe! Tubli töö, viiest 4 on nimetatud! Katsuge see viimane ka leida ning kõik ühte patta panna, siis olen vastusega rahul ja teen aplausi

Kommentaar

Heskey on Leicesteri särgis ühe pannud.

Puuduv mees on Ian Wright, natuke üllataval kombel. Liigas, nagu küsitud, enne kui keegi tuleb seletama, et '93 Charity Shieldis ju ühe lõi.

Lisaks siis eelmainitud Keane ja mankupoiste kolmik.

Küsimust pole, vaba tee kõigile.
          armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Annan siis tuld! Nimetage mängijad, kes on Premmis vãhemalt kolmel korral penaltipunktist saanud õnne proovida, aga eksinud kõik need korrad.

Kommentaar

Olgu öeldud, et neid mängijaid peaks kokku olema kolm.

Kommentaar

Annan siis tuld! Nimetage mängijad, kes on Premmis vãhemalt kolmel korral penaltipunktist saanud õnne proovida, aga eksinud kõik need korrad.
                Anyone?? Vihjena veel niipalju, et kõik kolm on oma karjaari tanaseks ka lõpetanud.

Kommentaar

Anyone?? Vihjena veel niipalju, et kõik kolm on oma karjaari tanaseks ka lõpetanud.
                  P. Neville
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

G.Neville, R.Keane, J.Stam

Kommentaar

Ei, tegu ikka pisut varem putsad varna visanud meestega. Muide kaks neist meestest on inglased, üks on brass.

EDIT: Kõik kahjuks valed, Katk. Huvitaval kombel pole nimekirjas ühtegi kaitsjat.

Kommentaar

Jardel?

Kommentaar

puusalt Juninho
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                            puusalt Juninho
                            Millal Juninho premmis mängis?

Pakuksin Klebersoni või Gilberto Silvat, aga mõlema karjäär veel jätkub.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Juninho Paulista mängis head aastad Middlesbrough's
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Juninho Paulista on indeed üks kolmest mehest!

Vaja veel nende kahe inglase nime...

Kommentaar

Working...
                                X