Manchester City

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas jalkamees15 Vaata postitust
    Kas siis tühistati Sagna punane koos Zabaleta omaga või Man City apellatsiooni peale tühistati Zabaleta punane?
    Tühistati ainult Zabaleta punane. Arsenal ei kavatse apelleerida Sagna kaarti.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Blue Moon Vaata postitust
      Dzeko üleminek venib tööloa tõttu ning halvimal juhub jääb üleminek üldse ära jaanuaris.
      Hakkab tulema.Mirror pasandas Dzeko teisest valikust juba hommikul.
      Dzeko 'didn't want to join Manchester City'
      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
        Ei lugenud päris lõpuni, aga poisi esimene valik on minu arusaamist mööda olnud algusest peale Milan, kelle fänn ta pidavat olema. Ses mõttes Juve pole muidugi kõige halvem valik, aga imelik ikka.
        Supplies!

Kommentaar

Ise olen kindel, et Džeko tuleb siiski Man City ridadesse, sest tegu on ju suurima ja parima klubiga Inglismaal. Hea meel on ka viigi üle, mis saavutati Arsenali vastu ja VÕÕRSIL! See mäng näitas lõplikult seda, et Premiershipis on toimumas võimuvahetus, kus lõplikult puksitakse välja parimate seast see konnasööjate Arsenal ja lõpuks võtame ka Manu skalbi, et seda siis uhkelt lehvitada Manchesteri peal. Fergusssssonil võtame pea maha ja lükkame teiba otsa, et seda siis uhkelt Arndale'i kaubanduskeskuses demonstreerida.

Kommentaar

Nii, nüüd on kodukal ka Džeko liitumine kinnitatud

"I am pleased to be at such a good club
            with such a big ambition as
            Manchester City. They were my first
            choice and only choice"...Edin Dzeko

Kommentaar

Algselt postitas Blue Moon Vaata postitust
              "They were my first choice and only choice"...Edin Dzeko
              algus tundub ... hea
              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
                Heida kiire pilk kommidele...

Kommentaar

Täna on Tartanjani sünnipäev, palju õnne. Muidugi kahju et enam ei sa lugeda seda huumori rikast teksti Dzeko tulekust. Igatahes, vaadake et teda nüüd ära ei rikku, väärt vend siiski.
                  You need people who score goals, that's how you win games.

Kommentaar

Kommentaar

Veeb on teil kift. Ilus, lihtne, toimiv ja kõik highlightsid jne tasuta. Kadestamist väärt.

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
                        Veeb on teil kift. Ilus, lihtne, toimiv ja kõik highlightsid jne tasuta. Kadestamist väärt.
                        Iga uue mangijaga tehakse paar intekat. Enne ja peale mangu intekad ja pressikad pannakse ules jne.

Kommentaar

Dzeko esimene paev City trennis:

Kommentaar

Algselt postitas Nohik Vaata postitust
                            Dzeko esimene paev City trennis:
                            Uus treeningvorm?
                            AILTON

Kommentaar

Hart, Boateng, Kolo Toure, Lescott, Kolarov, Vieira, Milner, SWP, Adam Johnson, Jo, Tevez.

Pink: Given, Boyata, Zabaleta, de Jong, Ibrahim, Nimely, Santa Cruz.

Kommentaar

Võidu korral mängime Notts Countyga võõrsil.

Kommentaar

Working...
                                X