• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
    e. Magathist
    Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft
    Felix Magath!
    Once Magath asked a player to come to his dressing-room. Player came. Sat with him 10 mins. Not a word said.
    Magath: U can go

Jan Aage Fjortoft ‏@JanAageFjortoft
    Felix Magath!
    Once we were finished running at our TrainingCamp a player had disappeared.
    We had to look for him. Found him. Had collapsed

OptaJoe ‏@OptaJoe
    1 - Felix Magath will be the first German to manage in the Premier League. Hallo.

Kino hakkab saama, vaesed Fulhami fännid muidugi.

Kommentaar

Annab leida veel jubedamat treenerit... Kui enne oli savi siis nüüd küll loodetavasti lennatakse Champi ära ka.

Kommentaar

Mitrogloust pole midagi kuulda olnud viimasel ajal : http://prosoccertalk.nbcsports.com/2...tas-mitroglou/
        "I like an aggressive team, I want to see a team that is strong, committed and quick on the break.
        These are things which Atletico fans have always liked, it helps them identify with and love this shirt."

Kommentaar

Dejagah värav oli ilus, kuid Championship on tõsiasi. Fulhamil on liiga kõige sitem kaitse.

Kommentaar

Mohamed Al Fayed has blamed Fulham's relegation on the removal of the club's Michael Jackson statue

Igaks juhuks ei hakanud The Guardiani artiklit edasi lugema, sest võib olla rikutakse nali ära.
            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Hangeland on vaba mees

Kommentaar

"Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Riise veel mängib jalgpalli ???

Itaalias 3 aastat tagasi oli ta kumm ikka täiesti tühi.
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Fulhamile potentsiaalikas ost - ostsid meilt Thomas Eisfeldi. Kui mänguaega ka antakse, siis võib poisist täitsa korralik mängija saada - potentsiaali nagu oleks.

Kommentaar

Noorelt Derbyilt saadi 5-1 kott siis, sedasi küll kohe tagasi Premieri ei tulda..

Kommentaar

Seitsmest mängust üks punkt. Mis toimub Fulhamiga?

Kommentaar

pakun,et Fulham teeb Wolves'i ja saab liig uanni maitsta. ma arvasin kohe,kui Magath tuli,et korraldab mingi farsi ja viib fulhami piinlikusse seisu.

Kommentaar

Algselt postitas bubbles Vaata postitust
                            Seitsmest mängust üks punkt. Mis toimub Fulhamiga?

toimub Felix Magath, kes teeb nii nagu oskab ja jätkab sealt, kus eelmisel hooajal pooleli jäi,
                            augusti viies liigamängus käis väljakul 25 mängijat

this mess could continue
                            GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                            GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                            (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Noh, vaadake Juve mängu highlightse ja olge tugevad
                              Legend has it that when N'Golo Kante lost his virginity, he immediately won it back again.

Kommentaar

Algselt postitas wordprez Vaata postitust
                                Noh, vaadake Juve mängu highlightse ja olge tugevad
                                Mida see kommentaar tähendab?
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X