No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Apdeit. Jääb mulje, et Kelly enne suve ei mängi - mis olekski muidugi mõistlik. Borini võib mais mänguvõimeline olla.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
      Jonjo suurepärased tsenderdused ka paras üllatus. 'poolis pole ma neid märganud.
      Küll Pooli U21 eest.
      ★★★★★★

Kommentaar

Täna on siis Merseyside'i Derby. Keegi vaatab ka?
        Corner taken quickly...

Kommentaar

Algselt postitas Stok
          Või nii

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
          GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
          GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
          (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Vaatasin teise poolaja sellest naiste Merseyside'i Derbyst ära. Ootasin veidi rohkemat, aga oli ikka päris igav teine. Mängu lõpus särke ka ei vahetatud.

e: ahjaa, seis jäi 1:1
            Corner taken quickly...

Kommentaar

miskit vaikusperioodiks
              ★★★★★★

Kommentaar

Gerrard ja Downing vastasid siin mingi aeg tagasi küsimustele. Kas antud vastuseid on võimalik ka kuskilt näha?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Jonjo esitused U21 jätkuvalt paremad, kui 'pooli eest. Keegi treeneripingil võiks analüüsida mis on erinevus.

Kommentaar

aiai, nägin 20ndal sekundil Jonjot tegemas natsitervitust. Kas tuleb ka eluaegne koondise bänn nagu kreeklasele?

Peale värava tegi Suarez veel midagi lahedat. Parim atskoo mees planeedil?
                    Joga Bonito!!!

Kommentaar

Algselt postitas daywalker Vaata postitust
                      aiai, nägin 20ndal sekundil Jonjot tegemas natsitervitust. Kas tuleb ka eluaegne koondise bänn nagu kreeklasele?
                      Juba B'poolis laenul olles vibutas kätt, kuid kisa ei tekkinud.
                      see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Kiilakad võivad nii teha.

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        Gerrard ja Downing vastasid siin mingi aeg tagasi küsimustele. Kas antud vastuseid on võimalik ka kuskilt näha?
                        Mõtled seda twätteri chati?
                        ★★★★★★

Kommentaar

See vend on ikka parandamatu
                          Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

rrrräme lohhhh

Kommentaar

Algselt postitas Kenny's Heroes Vaata postitust
                              Mõtled seda twätteri chati?
                              Jah. Kas keegi on täispikkuses intervjuud vaadanud/lugenud? Kas Downing või Gerrard mõnele provotseerivale/trollivale küsimusele ka vastas?
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

kui fifa väikse luisa asja nüüd ette võtab - ja võtab - kas siis on oht, et see premmi ka kandub? ega vist, eksole?
                                passionate player. ime kotte, toru.
                                buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Working...
                                X