No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Balague siin hiljuti Revista de La Ligas väitis, et Real Madrid ja Atletico Madrid olla Suarezest väga huvitatud.

Miskine artikkel ka http://sportwitness.ning.com/forum/t...liverpool-and-
    "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
      Balague siin hiljuti Revista de La Ligas väitis, et Real Madrid ja Atletico Madrid olla Suarezest väga huvitatud.

Miskine artikkel ka http://sportwitness.ning.com/forum/t...liverpool-and-
      Parim artikkel allikaks, palun ütle, et see postitus oli naljaga. Vahet pole, mitu korda Suarez (või Rodgers) ütleb, et on Liverpoolis õnnelik ja et talle meeldib see linn, siis on ikka mõni Balague, kes tuleb välja avaldusega, et ei Liverpoolis on ikkagi talvel külm ja kuna Suarez on lõunamaalane, siis tahab ta Hispaaniasse. Koomikud. Ju tahavad palju ajakirjanikud enneaegselt Suareze rongile hüpata, et kui mees tõesti suure hinna eest maha müüakse, saaks öelda, et nemad nägid seda ette.

Suareze jäämine pole sugugi kindel, kuid see Balague jutt on küll midagi Postimehe Spordi valdkonnast.

Kommentaar

No ma oleks kirjutanud Balague asemele Ballbag ka , aga ma ei olnud päris kindel kas ikka aru saadaks ,kellest jutt on.
        "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

50% - Only Lionel Messi (52%) has scored/assisted a higher proportion of his team's goals than Iago Aspas (50%) in La Liga this term. Target

Cristiano Ronaldo (62) and Lionel Messi (45) have both created fewer chances this season than rumoured Liverpool target Iago Aspas (65).

Tundub asjalik poisu olevat.
          Corner taken quickly...

Kommentaar

Pole küll suuretõenäosusegauutostu Aspas't kunagi mängimas näinud, kuid räägitakse, et pidi meeenutama vasakujalgset Bellamy'd. Ning samuti pidi olema kergelt hullumeelne, nagu Luisitogi

Vaadake YouTube'is huvitavaid videoid, nautige head muusikat, laadige üles originaalsisu ning jagage seda kõike oma sõprade, perekonna ja kogu maailmaga

Kommentaar

Kõik geniaalsed inimesed on hullud
              Corner taken quickly...

Kommentaar

Sturridge'i vigastus paistis üsna hull. Aga egas muud kui ootame ja loodame.
                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Rory Smith ‏@RorySmithTimes 3m
                  Suarez from @MartinCharquero: "I have spoken to Rodgers, he knows what I want. He understands my situation."

More Suarez: "I love #LFC, but I have a wife and daughter, and I'm not prepared to tolerate the English press any more."

Suvi on siis lõpuks kätte jõudnud

Kommentaar

Suareze vend olla säutsunud et pomm on tulekul.

Fucking terrorists!
                    Corner taken quickly...

Kommentaar

RorySmithTimes: Luis Suarez on Uruguayan radio: I have a contract with Liverpool. It would be hard to say no to Real Madrid.”

Kommentaar

Seal kanalis on veel mõned päris andekad asjad.
                        Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Sturridge kohta niipalju, et mingit murdu või mõra ei ole õnneks

Kommentaar

Luis Suarez's agent tells Sky Sports News the striker "is happy at Liverpool and has no plans to leave this summer".
                            This comes after Suarez was quoted from an interview yesterday with Uruguayan radio station Radio Sport 890 as saying: "It would be very difficult to say no to Real Madrid."

Võta nüüd kinni. Või pigem ära võta. Kui Madriid rahapatakaga tuleb, on lännu. Kui ei, siis jääb. Ja isegi kui esialgu jääb, siis enne 31. augusti südaööd ei saa olema midagi kindlat. Palju õnne ja rahulikku suve!
                            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Algselt postitas Kristen Vaata postitust
                              More Suarez: "I love #LFC, but I have a wife and daughter, and I'm not prepared to tolerate the English press any more."
                              Luis Suarez: An Apology

So in one interview you manage to open the door to a move to Real Madrid, but insist that you love Liverpool, and that it’s the fault of the press that you feel like leaving.

Which brings us to our final apology.

Sorry, Luis, but we really shouldn’t let you get away with that.
                              armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Jep, aga kui Evans vastasele molli tõmbab, ei ületa see siiski uudisekünnist.
                                Corner taken quickly...

Kommentaar

Working...
                                X