Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Juve pole mingi sats
    Pakun et sa väga tõsist juttu ei ajanud siinkohal.

aga CL kohtumise juurde veel tagasi tulles siis:

However, Hoffenheim coach Nagelsmann suggested Klopp was trying to put a positive spin on a performance that saw Hoffenheim keep 59 percent of the possession, according to UEFA's statistics, as well as completing more passes with higher accuracy.

"No. I see it differently. We were in meaningful spaces often enough, but it's clear he has to say it. I'd also put it that way if it were the other way round.
    It's normal. You always defend your own team. It'd be weird if he were to say: 'Hoffenheim played perfect and did a super job and we were just s---.' He just has to put it that way."

Peame alla neelama. Migs just puristas avalikult, et Liverpool on ründav tiim ja muu on teise-kolmandajärguline...

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
      Migs just puristas avalikult, et Liverpool on ründav tiim ja muu on teise-kolmandajärguline...
      Jurgen Klopp’s defence has come in for criticism from all angles and Mignolet admits it’s hard to ignore.

He said: “We have the qualities and our natural game will be attacking, we know we have to fill that in with a really defensive spirit.

“We know that is where we have to improve.

“We are not blind.

“Everybody knows it in the dressing room, but there is no point throwing everything away.

“You cannot change a natural footballing side that goes forward, but we know we have to mix that in with a good defensive, aggressive spirit to make sure they don’t score the goals.”

Benitez: "In football, everything is a lie".

Kommentaar

Ärge stressake, VonDik tuleb ja päästab. Hoedt pakkis juba kohvrid Sotoni poole.

Kommentaar

Algselt postitas Marduk Vaata postitust
          18m eest ei saaks me Norwichi varu varu varu kaitsjat ka vist.
          Kes otsib, see ka leiab

Kommentaar

Nojah Saver, ma lugesin mingeid eelmisi sõnavõtte.

Kommentaar

Algselt postitas Saver Vaata postitust
              Max pole mingi keskkaitsja.
              Või kui on, siis sama palju, kui Lucas Leiva.

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
                Max pole mingi keskkaitsja.
                Või kui on, siis sama palju, kui Lucas Leiva.

Kommentaar

Sa ei pea mind veenma. Ta pole kaitsja raisk.

Kommentaar

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
                    Esiteks pole Juve mingi sats.
                    Mine perse.
                    Ära vea inglise klubide fännide mainet veel rohkem alla.
                    Ela ja tunne, et elad
                    see on kõige lihtsam
                    filosoofia, mis toimib
                    sule silmad ära vaata
                    tagasi, hinga sügavalt ja
                    hüppa üle iseenda varju
                    tule koos minuga.

Kommentaar

Kõlakas (!) on, et Keita kohta pidavat täna õhtul saksast pomm* tulema.

Ahjaa, Drax pidavat vaba mees olema. Kas me mitte talvel teda juba ei jahtinud?

Kommentaar

Algselt postitas Marduk Vaata postitust
                        80m eest saame 4 järjestikul aastal osta 1 Matuidi (või Lovreni). Kui lepingu lõppemisest räägid siis 28-29a Milner tuli üldse tasuta? Need pole näitajad.
                        Point ei olnud selles mis tingimustel nii suur hinnavahe tekib vaid see kas me oleme ka muid võimalusi kaalunud? Hetkel on meie transfer poliitika nagu me mäng. Ründavalt ühesuunaline kuni vastaste kastini ja kui seal ringkaitsesse tõmmatakse siis oleme hambutud või pommitame järjepidevalt müüri. Samas kui laseme Canil ja Coutinhol naaksu tõmmata siis kaitsemäng sakib sajaga
                        Sain väga hästi aru, mida pidasid silmas. Kuna aga tõid hinnad mängu, siis lihtsalt pöörasin nendele tähelepanu - suur pole ilmtingimata suur ja väike, pole väike bla bla teema.

Mis puutub Juvesse, siis ma saan aru, et prantslased on jobud?
                        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Kui Keitast samasugune jumal saab, nagu Leicesterile ja Chelseale oli Kante, siis pohh see raha ja suur welcome, hakkame liigasid võitma ometi!

Kommentaar

Sturr olla terve, Robertsoni kohta ütles Klopp, et pääseb põhisse alles siis kui õpib mängustiili ära. Vist mitte lähiajal. Coutinho kohta ei midagi uut: augustis ta ilmselgelt ei mängi.
                            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Kaugel Clyne ja Lallana?

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                                Meie Daz Boooob on umbes nagu teie Tofoa, kui ta veel noor oli. Amicizia!
                                Kuule, mine perse, ma olen endiselt noor ja ilus!
                                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Working...
                                X