Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Daz Booob Vaata postitust
    Arvad, et on mõistlik kedagi süüdistada? Süüdistada info alusel, mis on pigem minimaalne? Tegelikult peaks sind süüdistama, et sa varem oma süüdistustega lagedale ei tulnuda ja me ei saanud sind varem süüdistada, et sa ei süüdistanud.
    Ärge nüüd päris tülli ka minge, süüdlane leitud
    'He sent me lots of messages... it made me want to come here even more': Coutinho reveals how Liverpool old boy Suarez begged him to follow in his footsteps.

Kommentaar

Siit võib veel palju paska pinnale tõusta.

Barcelona signed Coutinho at reduced price, says vice-president
      Benitez: "In football, everything is a lie".

Kommentaar

Hull pask küll..

Artikli pealkiri on selline nagu Barca oleks neile ise 200 milli pakkunud, kuid Liverpool raius vastu, et ei... 160 tahame. Pigem oli vast ikka nii, et Barca köhis nüüd suvisest pakkumisest tunduvalt rohkem pappi välja.

Kommentaar

Läbirääkimised. Barcelona tegi suvel ju mingeid väga haledalt naeruväärseid pakkumisi ja Liverpool vastu küsis jälle väga suuri summasid. Nüüd saadi kusagil keskel kokku.

Liverpool Echo kasutab i-sõna arutledes Coutinho võimaluste üle karikaid võita.

Although, to be fair, Real Madrid are struggling while Ronaldo remains impotent.

Kommentaar

Algselt postitas Saver Vaata postitust
            Siit võib veel palju paska pinnale tõusta.

Barcelona signed Coutinho at reduced price, says vice-president
            Barca PR.
            Üldiselt minu maitse jaoks liiga kallis, aga vaadates, kuhu jõutud on naftadollaritega, siis...Kui peaks sõnu sööma, tore. Kui ei pea, saab öelda, et mul oli õigus. Win-win.

hää on see, et ikka veel Inglismaalt mängijaid kätte saab. Märgilises mõttes
            "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Algselt postitas rixxer Vaata postitust
              hää on see, et ikka veel Inglismaalt mängijaid kätte saab. Märgilises mõttes
              Päike, rand ja rahapakid, need me sõbrad kolmekesi.
              SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Algselt postitas Scarhead Vaata postitust
                Päike, rand ja rahapakid, need me sõbrad kolmekesi.
                No selle viimase suhtes ma nii kindel ei oleks....
                "An errand boy, sent by grocery clerks, to collect a bill"

Kommentaar

Algselt postitas Wikat Vaata postitust
                  Hull pask küll..
                  Sorry, minu viga, oleks pidanud pikemalt seletama.

Barca PR.
                  Barca mees võib teistele, kel meeles ei ole enam, Neymari ostu meelde tuletada.

Kommentaar

igaltpoolt saab rahaga mängijaid kätte. neymar->psg
                    Je suis Nasfal

Kommentaar

mai tea, Eestist nagu küll väga ei saa
                      see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Varastasin.

They all became well known and better players at Liverpool, but none of them won much, which is ultimately what the ambition of professional athletes should be...to win.

Alonso started the trend. He won a Champions League and an FA Cup but look at what he’s achieved since leaving Liverpool. A La Liga and Champions League with Madrid and multiple league titles at Bayern.

Mascherano was next. He saw what was coming with Hodgson and went to Barcelona to win everything.

Then Torres left a few months later to go to Chelsea. He was fairly poor for them but won the FA Cup, Champions League and Europa League all within the space of 12 months, whilst winning nothing at Liverpool in three and a half seasons.

Fast forward to the next time we had a genuinely world class player and you have Suarez, who put everything he could into pushing us to a league title but still fell short. One League Cup doesn’t really compare to two La Liga’s, a Champions League and multiple Copa del Rey’s does it?

Next up is the much vilified Sterling. He’s about to win his first Premier League medal for a side that looks set up to win trophies for the foreseeable future. His alternative was to stay with us and play for a manager on the brink, and a club that was about to go through yet another cycle of rebuilding under a new manager.

Now it’s Coutinho who in five years has nearly won the league and been on the losing side in some finals. Sure he could gamble in the hope that we break out of this slump of not winning trophies and suddenly become great again, but why would he? All he has to do is look at the list of players I’ve just listed to see what the right decision for him (as a player) was.

Until we learn how to actually win trophies again (even if it’s the Coca Cola/Milk/Worthington/Carling/League/Carabou/Robbie Savage’s incoherent commentary Cup) we’ll continue to lose every player that steps up and show signs of being a winner, because you can’t really be a winner at Liverpool nowadays.

I’ve got no idea what the answer is. It seems like a cycle that has to be broken before we can move forward. We’re not a terrible club to play for, but we’re not the ambition for players either. Clubs like Real Madrid and Barcelona are.
                        slimm.ee

Kommentaar

Neljas ring on WBA kodus. Peamine, et kodus.
                          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Üldiselt on ju nii et, kui karjääriredelil tõused, siis hakkab ka kontole rohkem numbreid kerima.Mõni üksik sepp võib olla teeb kliima pärast hinnaalandust. Maksud maksudeks spaanias, aga arvata võib, et küll see igasuguste boonuste ja preemiate maksmisega tasa tehakse lõpuks, ja Real/ Barca seda money konkurentsi suudavad pakkuda brittidele. Ja siis ongi korralik kompott koos Lõuna meeriklastele ja muidu soojaarmastajatele, kes peaks kahe vahel olema, et keda valida ja klubieelistusi pole. Kõik pole muidugi ühe vitsaga löödud ja sinna tulevad juba mängu boyhooddream klubid, pere ja muud jutud.
                            Pole Coutinho minevikku ja üldse seda saagat süvitsi uurinud, kas unistuste täitumine või lihtsalt kruttis ära, aga oleks saanud ka viisakamalt poolile ära keerata.
                            SAF- “I am not kidding. This isn’t just a job to me. It’s a mission. I am deadly serious about it – some people would reckon too serious…we will get there. Believe me. And when it happens life will change for Liverpool and everybody else – dramatically.”

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
                              Now it’s Coutinho who in five years has nearly won the league and been on the losing side in some finals. Sure he could gamble in the hope that we break out of this slump of not winning trophies and suddenly become great again, but why would he? All he has to do is look at the list of players I’ve just listed to see what the right decision for him (as a player) was.

Until we learn how to actually win trophies again (even if it’s the Coca Cola/Milk/Worthington/Carling/League/Carabou/Robbie Savage’s incoherent commentary Cup) we’ll continue to lose every player that steps up and show signs of being a winner, because you can’t really be a winner at Liverpool nowadays.

I’ve got no idea what the answer is. It seems like a cycle that has to be broken before we can move forward. We’re not a terrible club to play for, but we’re not the ambition for players either. Clubs like Real Madrid and Barcelona are.
                              Sellele olen ma siin koguaeg vihjanud, paraku on vastus olnud - sa oled jobu

Emre on sama hea mis läinud, Firminol on leping vist aastani 2020 (?), Messi* kohta käivad juba praegu jutud jne

Aga väravas seisavad meil endiselt Mikk ja Kark.

Tra küll, no kelle otsa siis veel peab vaatama, kui mitte peatreeneri. Või tahab keegi väita, et Klopp toodi ainult sp, et 4-ndat kohta kindlustada!?

Kommentaar

Vaatasin lõpuks Holgate - Firmino olukorra üle. Kui keegi seal karistada saab (mida kindlasti peaks üks neist saama) siis 100% peaks meheks/poisiks olema Holgate. Täiesti wuss-wuss vend lihtsalt. See olukorra järgne lüke millest nii mõnigi mees vigastada on saanud (Debuchy nt) tuleks mängust kiiremas korras välja süüa, aga ei. Prioriteedid paigas indeed, pohhui need reaalselt tervisele ohtlikud olukorrad.

Kommentaar

Working...
                                X