Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Will Vaata postitust
    Woodburn läheb laenule Sheffieldi. https://twitter.com/SUFC_tweets/stat...21232573038593
    Hea et esialgu ainult laenule. Edukaid mänguminuteid talle sinna!

Kommentaar

Algselt postitas Mehhanisaator Vaata postitust
      Ärge selle ManU alistamisega liialt taevasse ka töustke. Puudu olid ikkagi Smelling, Valencia, Yung, Lingam, Hushford.
      Need mehed peaksid hirmu tekitama v?
      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
        Need mehed peaksid hirmu tekitama v?
        Su vaimuvaeset postitust on üpris raske kommenteerida. Ilmselgelt su vaimne kapatsiteet ongi "Smellingu" ja "Lingami" tasemel. Püsi seal makaronide teemas, rääkige oma ilusast MMst vms.

Kommentaar

Algselt postitas Mehhanisaator Vaata postitust
          Su vaimuvaeset postitust on üpris raske kommenteerida. Ilmselgelt su vaimne kapatsiteet ongi "Smellingu" ja "Lingami" tasemel. Püsi seal makaronide teemas, rääkige oma ilusast MMst vms.
          The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Harry Wilson alustas liigahooaega suurepäraselt. Lampard usaldab Derby’s teda algusest peale ja paistab, et põhjust on.
            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Kirjutavad, et Nat Phillipsi suvi keskkaitses on olnud suurepärane. Potensiaalne rivaal nii Matipile, Klavanile kui Gomezele.

Kommentaar

Nigu kalad vees. Üliohtlikud oldi ka siis kui suured staarid pingile võetud. Dublini LFC rahvas sai täie raha eest.
                Pole vist halb pakkumine, et tänane algkoosseis ehk Alisson, Clyne, van Dijk, Gomez, Robertson, Wijnaldum, Milner, Keita, Mane, Firmino, Salah alustavad ka esimest liigamängu. Lovren, Hendo, TAA koos Fabinho, Shaqiri ja Sturri ning Kariusega esialgu pingil.

Kommentaar

Kuigi.. Klopp polnud nii mõnegi asjaga rahul ja paistis isegi vähem kriitilisem kui selle Dortmundilt pähesaadud mänguga. Just siis sellega, et Napolile anti liialt lihtsalt mõnedel hetkedel ruumi. Aga jah Lallana ja Klavan olid puudu, loodetavasti said puhkust. Hendo alles tuli trenni tagasi ja TAA ka siis hooaega ei alusta.
                  ★★★★★★

Kommentaar

Klavanil olevat reie vigastus olnud. https://twitter.com/LFC/status/1025765897947017216
                    http://www.powerplaymanager.com/r1533770 Tee endale hoki-, korvpalli-, käsipalli- ja jalgpallimeeskond.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                      Pole vist halb pakkumine, et tänane algkoosseis ehk Alisson, Clyne, van Dijk, Gomez, Robertson, Wijnaldum, Milner, Keita, Mane, Firmino, Salah alustavad ka esimest liigamängu. Lovren, Hendo, TAA koos Fabinho, Shaqiri ja Sturri ning Kariusega esialgu pingil.
                      Kurat, selle peale võtaks küll kihlveo.

Kommentaar

Fifa easy mode'iga:

Kommentaar

Kenamad fotod.

Kommentaar

Õnne netu.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                              study conducted by ESPN, Intel and the University of Bath.

Penalties that were not awarded but should have been
                              Goals scored after injury time overran - is this serious?? hahah

Suht kurb artikkel,
                              Je suis Nasfal

Kommentaar

Priisiisoni leid oli Curtis Jones, hea söödusilmaga verinoor keskpoolik. Võimalik, et teeb juba õige pea sama, mis TAA.
                                Aga jah, valikuid peaks Kloppil olema sel hooajal igale positsioonile väljakul.

Kommentaar

Working...
                                X