No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

The discussion starts with "debt is bad - look what happened to Leeds" and never moves beyond that.
    GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
    GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
    (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Ja super tulemus jälle...täesti persess
      mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Algselt postitas Timbu
        Yanks out...

Full details of how the fans' group hopes to buy the club will be revealed later on Thursday, although the initial figures seem to suggest an investment per supporter of £5,000 each.

Nii et Liverpooli toetajad, kellel on 100 000 krooni kõrvale pandud, köhige see välja.
        Eilse kohta ei taha sõnagi öelda.
        Tore plaan fännidel, aga muidugi puhas ulme vaid.
        the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
        because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Noh, sul on juba papp olemas, mc?
          slimm.ee

Kommentaar

mine või lõikuma..

Kommentaar

As soon as I arrived in Liverpool I realised how much this team meant.
              Now, after two and a half years I have to say goodbye and I can't hide the great sorrow I feel in leaving one of the best clubs in Europe.
              Liverpool FC as a club, its fans, its coaches and my team-mates have together helped me to become a better player and, above all, a better person.
              Liverpool FC is one of the greatest. The Liverpool fans never desert their team.
              Even in the worst moments you have a strong sense that the fans are with you, supporting you as much as they can, never giving up, those fans make Liverpool even stronger. I really want to thank them for helping me to feel and to understand what football means in its purest form.
              I also think Liverpool FC functions this way because of its leaders; Rafael Benitez works from dawn to dusk, and the players know they must fight for the red shirt in every second of every match.
              Now I am beginning a new adventure in another big European Club in Juventus. They have also now put their faith in me.
              I shall play to my best in every single match, I shall fight hard for my new shirt to the end, but when every match is finished, I know what I'll do first - I shall ask about the results of Liverpool FC.
              Everybody knows the legend "You'll Never Walk Alone" and I shall never ever forget the experience and the team.
              I want to thank everyone for the opportunity and wish everyone all the best for the future.

With my best regards,
              Mohammed Sissoko

Kommentaar

Lee Peltier müüdi Yeovil Towni ja Besian Idrizaj müüdi või laenati (ei tea kumb) oma kodumaa Austria klubisse Wacker Tirol.
                Alvaro Arbeloa sai esmakordselt kutse Hispaania koondisse. Agger olla taas suht terve, aga homme ei mängi.

Kommentaar

ai ai, nüüd jäi küll pennal andmata. Carragheri käsi selgemast selgem

Kommentaar

Õnneks on meil ikka veel Pika Peetri pea. Ilma selleta poleks seda 2008. aasta esimest liigavõitu tulnud. Talutav teine poolaeg oli. Esimest ei näinud, vist ka õnneks.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                      Õnneks on meil ikka veel Pika Peetri pea. Ilma selleta poleks seda 2008. aasta esimest liigavõitu tulnud. Talutav teine poolaeg oli. Esimest ei näinud, vist ka õnneks.
                      pold jah midagi eriti vaadata.Pennant oli päris hea üle pika aja.
                      mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Normaalne .
                        Võit maitseb ikka kuradima hästi, eriti peale kuu ajalist näljahädat. (Karikas ei loe ;D )

Kommentaar

keel sul longab aga see selleks.

Kusjuures täna just tuttavaga arutasime kuidas Rafa ja Sir Alex nii kaua puldis on püsinud vaatamata sittadele perioodidele.

Kas äkki on asi nii, et neil on mingid väga suured palgad ja kui kinga anda, siis peaks kogu palga kuini lepingu lõpuni välja maksma?

Kommentaar

tubli, muidugi vaata selle järgi, lase edasi, saavutad edu.
                            see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Ma arvan, et ameeriklased ei lasknud Rafat lahti, sest nad on niigi fännidega tülis..
                              Aga kui nüüd tuleb liigas 4. koht ja CLis näiteks uuesti finaali saadakse, siis jääb Rafa veel kauaks..

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                                Kusjuures täna just tuttavaga arutasime kuidas Rafa ja Sir Alex nii kaua puldis on püsinud vaatamata sittadele perioodidele.
                                4 hooaega pole mingi pikk aeg. võibolla itaalia kirvemeetodi juures tundub tõesti igavikuna. ja 21 hooajaga ei saa üldse võrrelda. neist esimesed 4-5 kulusid kõrgtaseme saavutamiseks, mille käigus alex f'i pea kohal ka kirves välkuda jõudis. hiljem ei ole see temaga üldse teemaks tulnud, kuigi meedia on paar korda mingit mulli puhuda üritanud.

kiire edu ja karikad poole pikaealisuse aluseks.

Kommentaar

Working...
                                X