No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Riisele tuult tiibadesse! Kes siis tema koha võitab ka?
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

gareth barry

Kommentaar

Eston, miks sa tahad, et su iidol lahkub Astonist?
        slimm.ee

Kommentaar

Algselt postitas JanK Vaata postitust
          Eston, miks sa tahad, et su iidol lahkub Astonist?
          Ära sa märgi. Juba teine auhind täna.
          Riiset meenutades.
          the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
          because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Lahkuv Legend - Riise

Riise - mees kelle kohta oli minujaoks alati meeldiv kuulata Soome kommentaatoritelt järgmist lauset. "Riisella on aivan hirveään kova vasemman jalan veto !" Ja seda lauset on aastate jooksul õnnestunud kuulata mitu korda ning see lause on ennast ka tõestanud. On tulnud tõelisi iluväravaid ja mitte ainult.
            Väga kahju näha tõelist põhivara lahkumas. Üks on selge - Liverpool saanud talt tema jalgpallikarjääri parimad aastad ning selle eest suured, suured tänud ! Pidavat off-the-field ka muhe sell olema muidu. Ka igast ennast täis kuked (Bellamy), kes siia klubisse vahest ära eksisid, suutis ta samuti vajadusel paika panna.

Kommentaar

Uus Away kit.
              Päris ilus minuarust.
              If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later.

Kommentaar

mulle meeldib ka.

Kommentaar

Musta värvi oli parem.

Kommentaar

kus Harry Kewell mängima hakkab?

Kommentaar

Äkki Romas ?
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Kuulukse, et Stanley Pargis olla hakatud vaikselt toimetama.

Kommentaar

enam ei röövita kisa saatel?

Kommentaar

Algselt postitas matigol Vaata postitust

Uus Away kit.
                            Päris ilus minuarust.
                            Ei meeldi. Ei meeldi. Lihtsalt ei mahu pähe mõte, miks nii säraval meeskonnal peab nii igav värv nagu hall olema. Oeh. Tibukollane ja valge ikka rokkisid kõvasti rohkem !

Kommentaar

Torres:
                              "I would like to thank the staff and players at Liverpool for their support during Euro 2008 because it makes a real difference when you know you have the backing of the people of your club. Because of this they share in our success.
                              "I have had a wonderful first season at Anfield and the goals I scored for Liverpool gave me the confidence and belief I needed for the Euros. Again, I would like to thank Rafa and his staff because I have improved as a player thanks to them.
                              "But it isn't just the people at the club who have helped me, it is also the supporters and the people of the city.
                              "From the moment I first came to Liverpool I have been made to feel welcome and that is why I am able to enjoy my football so much.
                              "It is incredible because the Liverpool fans have given me so much support and I know that they have even been supporting Spain. This is something I will never forget and I thank everyone for that.
                              "Now I am looking forward to competing for trophies with the Reds because I know that means so much to the club and the fans."

Carra ja kompanii on juba tänasest Melwoodis uut hooaega ettevalmistamas. Euroopa meistrid saavad kolm nädalat puhkust.

Kommentaar

poleks just helgeim ost, ei saaks aru küll kuidas keane teeks liverpooli paremaks, või teeks?

Kommentaar

Working...
                                X