Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas eestimees Vaata postitust
    poleks just helgeim ost, ei saaks aru küll kuidas keane teeks liverpooli paremaks, või teeks?

http://www.tribalfootball.com/article.php?id=100758
    Sellise summa eest kindlasti mitte. Paistab, et Benitezi soov suvised ostud kiiresti ära teha on määratud läbikukkumisele. Kõigepealt tuleks müüa, aga ei paista neidki huvilisi kusagilt. Võib-olla tuleb uudiseid alles juuli lõpupoole.
    19-aastane äär Paul Anderson pikendas 'pooliga lepingut aastani 2011 ja laenati algavaks hooajaks Nottingham Forestile.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Viis aastat Liverpoolis said läbi.
      No ja siis? Kehitan õlgu ja kõnnin lõunale. Flopp oli flopp oli flopp.

Kommentaar

Mascherano läheb lümpjale. Võib-olla ka Lucas Leiva. Ja võib-olla ka nooruke Emiliano Insua, kes sõlmis kolmeaastase diili ja jääb 'pooli aastani 2011.

Kommentaar

Keskpoolikud ongi mõttetud mehed...

not

Ei tegelt nad teevad Barryle sisse elamiseks ruumi põhikoosseisus .

ahjaa, tervitaks estonit ka .

Kommentaar

pärast 30ndat augustit temast enam mängulooma ei ole, sest gardner peksab ta sodiks

Kommentaar

Babel läheb kaa vist olüpiale. Niiet mitu põhimeest puudu CL-i kvalifikatsioonist
              If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later.

Kommentaar

CL-i kvalifikatsioonist saab 'Pool nagu nalja edasi, ärge muretsege
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Ma magan kohe palju rahulikumalt nüüd ,ooo aitähhhh tofo.
                  mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Andsite jalaga persse, maandus Türgis.

AILTON

Kommentaar

Algselt postitas Mikk4 Vaata postitust
                      Andsite jalaga persse, maandus Türgis.

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=762466
                      Miks sa lisalugu ei postitanud? Gala palkas ju ka kolm arsti ja taastusspetsialisti.

Ja Kewell mingu perse tapjate klubisse minemisega. Hea otsus.
                      When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                        CL-i kvalifikatsioonist saab 'Pool nagu nalja edasi, ärge muretsege
                        Kas seal kvalifikatsiooniringis mingid süsteemid kah on? St. kas teoreetiliselt on võimalik, et näiteks Pool läheb kokku Juve või Barcaga?

Kommentaar

Algselt postitas ChelseaFC Vaata postitust
                          Kas seal kvalifikatsiooniringis mingid süsteemid kah on? St. kas teoreetiliselt on võimalik, et näiteks Pool läheb kokku Juve või Barcaga?
                          Süsteemid on. Ei lähe.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                            väike pildike eelmisest hooajast.

ja kõik märgid on teie kasuks, see aasta on teie Aasta.
                            You'll Never Walk Alone
                            The Reward is Cheese.

Kommentaar

Algselt postitas ZhiT Vaata postitust
                              ja kõik märgid on teie kasuks, see aasta on teie Aasta.
                              eelmistel aastatel on jah tõesti kõik märgid pooli kahjuks olnud. Vaesekesed

Kommentaar

Esimest korda elus, kui Peter Ridsdale midagi asjalikku oma suust välja ajab (allikas).

"As someone who lived through the horrific events that surrounded Leeds' trip to Istanbul I am extremely surprised that Harry (Kewell) has chosen to pursue his career there. While it's no slight on Galatasaray as a football club, clearly the fans who were involved at that time will be the same fans Harry will be saluting when he scores a goal. Everyone who has been connected with Leeds will be disappointed by his decision, particularly the families of Kevin Speight and Christopher Loftus."

ON April 5 2000, two Leeds United fans, Kevin Speight and Christopher Loftus, were stabbed to death in Istanbul before Leeds' UEFA Cup semifinal first leg against Galatasaray. ... There was no minute's silence and only Leeds players wore black armbands.

---
                                Ja ühest foorumist, sums it up, nagu öeldakse.

Kewell, who was welcomed by throngs of supporters his arrival in Istanbul, said he was excited to have joined a club with such a large fan base.

"I know that that fans are passionate about sport and I love that," he said. "I can't wait to get more of it.

Money grabbing, sick, murdering cunt.
                                When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Working...
                                X