X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Undi Vaata postitust
    Robbie Keane In Liverpool:
    6 Weeks, 0 Goals, 1 Burglary

Need kutid, kes Dudeki, Gerrardi jt kodud viimase paari aasta jooksul tühjaks on teinud, vajasid ilmselt jälle natuke taskuraha
    Kurikaeladel on ikka oma piirkonnad ja nähtavasti ka tegevuse sihtgrupid.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Huvitav uudis on see, et Sami Hyypiä jäeti Meistrite Liiga alagrupiturniirile nimetatud 25 mängija seast välja. Mehe enda kommentaar on üsna sapine:

"The club had a 'perfect' timing for this," he added.
      "They didn't want me to move elsewhere, so that's why I was told the news of having been left out, just after the transfer window had closed.
      "The club went public to say there had been offers for me, but turned them down. So perhaps that means I am still part of the plans for this season.
      "I don't know if I would have wanted to move on had I heard news about the squad when the window was still open."

25 seas on aga noorukesed Spearing, Darby, Irwin ja Kelly, sest UEFA nõuab kokku 8 Inglise vutiakadeemiate kasvandiku olemasolu meeskonnas. Kui lisada Carra, Stevie G, Pennant ja Keane, siis täpselt 8 neid kokku tulebki.

Nimekiri: Cavalieri, Reina,Dossena, Agger, Aurelio, Arbeloa, Carragher, Degen, Darby, Kelly, Irwin, Skrtel,Gerrard, Reira, Alonso, Benayoun, Pennant, Mascherano, Leiva, Spearing,Keane, Torres, Kuyt, Babel, Ngog

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
        Leiva
        miks öeldakse ta kohta rohkem Leiva, harvem Lucas?
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
          miks öeldakse ta kohta rohkem Leiva, harvem Lucas?
          Leiva on perekonnanimi - nagu teistelgi seal nimekirjas. Lucaseks tahab brasiillane vist ennast ise lasta kutsuda. Sealmaal pole ju kombeks täisnimega esineda.

Kommentaar

Algselt postitas Wingback Vaata postitust
            Kindel pole midagi.
            Ülla-ülla:

Liverpool duo Steven Gerrard and Fernando Torres have both been declared fit to face Manchester United.

Kommentaar

Davai Mänule kotti et ma raha võidaks!

Kommentaar

Algselt postitas cannuman Vaata postitust
                Davai Mänule kotti et ma raha võidaks!
                Mänule kotti, et 'Pool tiitli saaks, pigem nii?
                The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

see on tõepoolest üllatav
                  mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Alustavad siiski mõlemad pingilt.
                    armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

FAAAAAAAAAACK YEEEEEEEE imege võlli manu tussid...oih
                      mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

see riera oli päris korralik, esmamulje positiivne.

no kaks väravat saite kuidagi läbi ussimun*i, loogilised nad polnud.
                        suruda suutsite küll selles suhtes.

Kommentaar

Jah loogilised pallid lõi Kuyt vastu Vanderselli.

Kommentaar

Algselt postitas reed Vaata postitust
                            FAAAAAAAAAACK YEEEEEEEE imege võlli manu tussid...oih

Teie jaoks on ManU võitmine koduväljakul lihtsalt nii suur ime, et kargate nagu Coca Cola meeskond, kes just FA karikas Premieri klubi võitnud.
                            MU FCUK

Kommentaar

ära kunagi tunne rõõmu
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

macmara läks linna tähistama?
                                The Reward is Cheese.

Kommentaar

Working...
                                X