No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Päris huvitav avamäng. Spurs võõrsil oli ju üks kahest mängust, mille läinud hooajal kaotasime. Teisele meist jagu saanud meeskonnale aga tagasitegemise võimalust järgmisel hooajal ei tulegi.
    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Mängude ajakava:

August

15 Tottenham Hotspur (a)
      19 Stoke City (h)
      22 Aston Villa (h)
      29 Bolton Wanderers (a)

September

12 Burnley (h)
      19 West Ham United (a)
      26 Hull City (h)

October

3 Chelsea (a)
      17 Sunderland (a)
      24 Manchester United (h)
      31 Fulham (a)

November

7 Birmingham City (h)
      21 Manchester City (h)
      28 Everton (a)

December

5 Blackburn Rovers (a)
      12 Arsenal (h)
      16 Wigan Athletic (h)
      19 Portsmouth (a)
      26 Wolverhampton Wanderers (h)
      28 Aston Villa (a)

January

9 Tottenham Hotspur (h)
      16 Stoke City (a)
      26 Wolverhampton Wanderers (a)
      30 Bolton Wanderers (h)

February

6 Everton (h)
      9 Arsenal (a)
      20 Manchester City (a)
      27 Blackburn Rovers (h)

March

6 Wigan Athletic (a)
      13 Portsmouth (h)
      20 Manchester United (a)
      27 Sunderland (h)

April

3 Birmingham City (a)
      10 Fulham (h)
      17 West Ham United (h)
      24 Burnley (a)

May

1 Chelsea (h)
      9 Hull City (a)

Kommentaar

Villale sobib punane ja Maschile triibuline särk.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
          Jah, nii see on. Masche on oma triibulises koondises koguni kapten. Või Sul on andmeid, et Valencia-Livpool friendly on tulekul, kus nad saaks omavahel särke vahetada?
          Liverpool - Atletico Seal saab kellegiga vast ikka vahetada.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
            Jah, nii see on. Masche on oma triibulises koondises koguni kapten. Või Sul on andmeid, et Valencia-Livpool friendly on tulekul, kus nad saaks omavahel särke vahetada?
            Pigem ta mõtles seda,et Villa to Liverpool ja Masche to Barcelona,aga las ütleb ka midagi,mis ta mõtles selle all.

Kommentaar

Ma mõtlesin seda jah, et mina näeksin 'Poolis pigem Villat kui Mascheranot. Punased on ammu vajanud teist head ründajat, Keane'ist ei saanud asja, aga Villa on ikka veidi kõrgemast klassist mängija ja usun, et ta suudaks paremaid esitusi teha. Mascherano on aga asendatav isegi oma rivistust. Üks kahest Kas Alonso Reali või Mascherano Barcasse, kui jääks nendest meestest 1 alles oleks ma arva kõik väga hea ja ründeliin saaks selle vajaliku "puuduva lüli". - Minu arvamus lihtsalt.

Kommentaar

Algselt postitas Stok
                No ma sain aru jah loomulikult mis ta mõtles, aga ma ei tahtnud uskuda, et ta tahab keskväljalt ühe põhimehe minema saata ja ründesse asenduse tuua. :P Pealegi on Villa liiga kallis ost Liverpooli jaoks, isegi kui Masche maha müüa.
                Praegu on raha kyll,kuigi on raha probleeme.Raha on saadud näiteks Crouchi eelmise aasta müügist,siis veel suurem summa Keane eest,nii umbes peaks olema 24 millonit naela pluss selle hooaja raha.Masche ei ole olnud kogu aeg põhis vaid Alonsoga võidelnud põhikooseisu eest.Rafa ,kui hispaanlane eelistab Alonsot ja Masche eest saaks kõva raha ja KUI me ostaksime nii öelda staari näiteks Villa,siis ma oleksin rahul.

Kommentaar

Rumalus on surmapatt, härrased.

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                    Rumalus on surmapatt, härrased.
                    Teisisõnu, Liverpool saaks Mascherano müügist vaid 20%. Pole just erilist mõtet teda müüa.
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Võidelnud omavahel koha pärast? Igavese hunniku mänge on nad kõrvuti põhis alustanud. Ja raha rahaks, kes need nii lõdva randmega pingi pealt võtta olevad Mascherano asendajad teil olla võiks? Leiva? Spearing? Plessis? Pole vist päris sama kaliibriga mehed. Müüge Alonso või Masch maha ja hiljemalt veebruaris saab jälle huvitavaid pressikonverentse kuulama hakata.
                      armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

Leiva on ikka päris tüüde.ee - mänguaega on vaja.
                        see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Liverpool FC confirmed today that David Moores has resigned from the Club's Board of Directors.

Mooresil sai lõpuks jänkidest villand. Aga tema otsus oli klubi neile müüa.

Kommentaar

Mp proovib Lõpetada RBS laenu pikendamist.

MP on teinud ettepaneku Euroopa parlamenti ,et RBS ei teeks rohkem laenu pikendust Gilletile ja Hicksile.Nad on võtnud 350 miljonit naela laenu ja praeguseks mõeldakse rohkem intressmaksudele ,kui uutele mängijatele.Kuna RBS kuulub 97 protsenti valitusele,siis pannakse kindlasti seda tähele.Tundub,et see hooaeg jääb mingi staari ost tegemata.

MP ütles:
                            “My concern is for the regeneration that is planned for the area around the new stadium which will not go ahead unless it is built.

“At the current time there are a lot of conflicting demands for that money.

“That means it could be lost altogether because the stadium seems to be as far away as ever.”

“The government has a great deal of influence, because it is the majority shareholder.”

Kommentaar

Jose, Sa ise tead mis või kes on MP ja RBS?
                              The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                                Jose, Sa ise tead mis või kes on MP ja RBS?
                                Member of Parlament ja The Royal Bank of Scotland peaksid olema.

Kommentaar

Working...
                                X