No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mida on Euroopa Parlamendil tegemist Briti panga juhtimisega?
    "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Algselt postitas Jose Vaata postitust
      Member of Parlament ja The Royal Bank of Scotland peaksid olema.
      Päris hea, et Google olemas, eksole

Kommentaar

Algselt postitas erxx Vaata postitust
        Päris hea, et Google olemas, eksole
        Muideks ma ei googeldanud.

Kommentaar

Algselt postitas vello99 Vaata postitust
          Mida on Euroopa Parlamendil tegemist Briti panga juhtimisega?
          No harjutavad, varsti ju Lissaboni leppega nagu nii üks suur riik ju.

Kommentaar

Ajakirjandus juba müünud maha Mascherano, Torrese, Arbeloa, Alonso.
            Nojah... gone but not forgotten.
            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Konföderatsiooni kappi vaadates tundub, et Dossenast peaks ikkagi lahti ütlema... (ja Babelist, mis on mu väga isiklik arvamus). Aga vaevalt, et Mascheranot Real ostab 30 milliga, sest Perezi "projekti" arvutused arvatavasti ei näita, et tema särkide müügist see papp tagasi tuleb. Argentiinlased vast ostavad ikka pigem rahvuskoondise särke niikuinii. Iseenesest muidugi oleks tiptop, kui Real ka vahelduseks mõne hea ja asjaliku mängija soetaks, muidu oleks puha ilmaasjata see, et ma Santiago Bernabeu lähedale korteri üürisin...

Kommentaar

Ma ei taha eriti uskuda,et Mascherano ja Alonsot müüakse maha.Gillet müüs NHL (ei tule hetkel meelde) tiimi maha ja sealt peaks saama raha ka natuke ostmiseks.

Kommentaar

Montreal Canadiens

Kommentaar

Algselt postitas $$$ Vaata postitust
                    Montreal Canadiens
                    Ma tänan.

Kommentaar

Sry, aga Mascherano müük on täielik BS. See mees ei lahku kuskile.
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

The official Liverpool FC website. The only place to visit for all your LFC news, videos, history and match information. Full stats on LFC players, club products, official partners and lots more.

tundub, et Johnsoni diil on suht kindel. Väga tore, et selline mees Anfieldile tuuakse. Üks parimaid äärekaitsjaid Premieris minumeelest. Ja Gillettil on vist üks pesapalli meeskond ka mille ta tahab maha parseldada nagu ma kuulsin.

Kommentaar

Johnson IMO, pole küll mees, keda tarvis. Korralike äärekaitsjaid on piisavalt. Aurelio, Arbeloa, Insua ja vajadusel Carra.

Kommentaar

Aurelio ja Arbeloa olid küll väga sitad kohati.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

äkitsi on midagi pistmist sellega, et dzjonson on ä inglismän.
                              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Liverpooli väravavaht on relvastatud valve all

Nikolay Mihaylov on valve all,sest Bulgaaria maffia ründas teda.Maffia lõhkus Nikolay autot(Ferrari),sest Nikolay semmis tema tüdrukuga,kes on Playboy modell.

Nikolay oli öelnud:
                                "If my new girlfriend was a Ferrari, Nikoleta must be a broken down Trabant from the old East Germany."

Päris huvitav olukord,teda oleks hädasti vaja Liverpooli.Hetkel ta on jätnud Liverpooli karjääri pooleli.Kavaler tahab minna Benficasse,Itjande pärast seda jama,mis ta tegi,müüakse või lastakse lahti.Siis jääks ainult üks hea tugi alles Nikolay,noortes veel kedagi esile ei tõstaks.

Kommentaar

Working...
                                X