No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Mascherano tahab ära minna nüüd. Inglismaa elust väsinud ja eit ei saa viisat. Kahe otsaga asi, klubi saaks müügist vaid 20% raha, kuid meest ei saa ju vastutahtmist ka hoida.
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

mille eest siis Mascherano peale ca 20milkut kulutati ? see 3. osapoole omanikuvorm on ikka väga kahtlane.
      Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

Mis Leiverppoli kesväljast nii saab? Mascherano epsaaniasse, Alonso ka kuhugi, Gerrard vanglasse, vägagi keskpärane on see järgijääv kooslus?
        "The great fallacy is that the game is first and last about winning. It’s nothing of the kind. The game is about glory. It’s about doing things in style, with a flourish, about going out and beating the other lot, not waiting for them to die of boredom". - Danny Blanchflower, legend

Kommentaar

Stevie GGGGGANGSTA on tõesti lombakaks löödud vist. video näitab selgelt ära, et tema annab üle tahi ja siis umbes, et 'I THOUGHT HE WAS GONNA HIT ME SO I HIT HIM FIRST!' loogika sellele, olgugi, et pole mingist otsast liverpooli toetaja siis ikkagi sellise mängijale vanglakaristust ka ei soovi..

Kommentaar

3 närust nädalat veel...

Kommentaar

Steven Gerrard "NOT GUILTY"!!!
              mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Algselt postitas reed Vaata postitust
                Steven Gerrard "NOT GUILTY"!!!
                Vandekohus:

Täitsa haige, kuidas Gerrard oli süütu kuid samas koik tema sobrad tunnistasid ennast süüdi! Huvitav, mis videot siis kohtus vaadati...

Kommentaar

Kohtunik oli scouser?

Kommentaar

Algselt postitas zip Vaata postitust
                    Kohtunik oli scouser?
                    Judge Henry Globe announced to Gerrard: "The verdict is a credible verdict on the full facts of this case, and you walk away from this court with your reputation intact."

armastan ma headust üle kõige vihkan lolle

Kommentaar

no steven on ikka nii võll küll, et võib paarile tolgusele turbi tõmmata ja siis puhtalt pääseda
                      mc jünger.Anus Äärits.

Kommentaar

Oleks pidanud kohtupidamise korraldama Manchesteris näiteks, nagu näiteks Bowyeri ja Woodgate'i kohtupidamine toimus Leedsi asemel Hullis.

Kommentaar

Njaa, lase sõbral tüübile küünarnukiga ära vajutada ja kui vend löögi ja tarbitud alkoholi koosmõjus veidi edasi-tagasi kiigub, võta seda kui planeeritud rünnakut enda vastu, pane paar-kolm toud kirja ja oledki puhas poiss. Samas pane lugu kohaliku poisi ja jalgpallurist legendi konteksti ning vandekohtu otsust ja kohtuniku kommentaari polegi ehk nii raske õigustada
                          Minu nimi on jyriöö, aga sõbrad kutsuvad mind tavaliselt külla.

Kommentaar

After being cleared of affray Steven Gerrard has released a statement that says he is ashamed of himself. As he is supposed to be a role model for the youth of Liverpool, he regrets not knifing the bastard and pinching his car.
                            Little things worry little minds.

Carlo Ancelotti, 2009

Kommentaar

haha, nice one .

Kommentaar

Kuyt ehitas ilusad väravad ja Nemethi lõpetamisel polnud ühtegi viga. Paistab, et Ungari poiss suudab hooaja eel Rafale hää mälestuse jätta. Ehk saab hooajal veidi põhis mänguaega.
                                the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                                because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Working...
                                X