No announcement yet.

Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

tuleb Liverpooli logo välja otsida nüüd!
    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Oeh, loodetavasti läheb Torresel edasi hästi.

Kommentaar

[Comment From Nath ]
        I'm in Baghdad with some Egyptians. Their flight home's been delayed due to it being dangerous over there - couldn't make it up! Guess for the right money you could entice an EPL player over here to Iraq these days!!!

Eurosport:
        Maybe they can send Poulsen there?

Eurosport:
        I swear I saw footage of him throwing a molotov at a police truck in Beni Sueif. But then no, he's probably awol, claiming to be injured.

HAHAHAHa..

Kommentaar

Nandole, tänud väravate eest kuigi viimastel päevadel pidid ikka nagu naine käituma. YNWA, sest eks Terry saab sul ja su naisel alati sabas olema.

Kommentaar

Minu kohtumised Fernandoga lennujaamas jäävad alati parimadeks momenditeks ja tema kaks autogrammi Torrese särgile,mis on nüüdseks minu seina peal.Äitah, need väravad,mis sa oled löönud Liverpooli eest.You´ll never walk alone.

Kommentaar

Jah võid, ei teki probleemi.

Kommentaar

Suarez on nüüd ametlikult Liverpooli mängija, viie ja poole aastane leping ning särginumbriks saab olema kuulus 7.

Ning pulli peab ka saama:

We always knew he was a Red Carroll Carroll
                He's got a dirty greasy head Carroll Carroll
                He punched his bird,
                He burnt his house,
                But we don't care cause now he's Scouse
                Andy Carroll, Liverpools number 9

Kommentaar

haha no kuule mis toimub jalkamaailmas. torres 45 milkut ja carroll 35 milkut.. halloo kas see viimane mees on 35 milkut väärt ?
                  Algselt postitas Tofoa
                  Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Guardian: 7.37pm: Jonny Mac has a lament for Torres: "Now he's gone, I'll have to change a bunch of passwords that were based on his name. Also, my wife has just reminded me that we named our Christmas tree after him one year too. Has the man no heart?" You named your Christmas tree after Torres? Hang on, you named your Christmas tree full stop
                    the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                    because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Kutt muutis nime F.Torreseks jõulude paiku... väga vale otsus

Kommentaar

Algselt postitas NOT Vaata postitust
                        haha no kuule mis toimub jalkamaailmas. torres 45 milkut ja carroll 35 milkut.. halloo kas see viimane mees on 35 milkut väärt ?
                        Torres 50 väidetavalt. Carroll pole kindlasti 35 M väärt nagu ma ennist juba mainisin, aga noh kui raha on, miks ka mitte. Ründajaid on vaja kui Torres pirtsutama hakkab.

Kommentaar

Algselt postitas NOT Vaata postitust
                          kui nüüd vaadata numbrite väliselt, siis Torrese eest saada põhimõtteliselt kaks noort täkku, kes pole päris tundmatud suurused - pole paha - raha peabki olema vaid käibevahend, mitte jumal.
                          see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Oota mis see nüüd oligi ? Torres 9 golli ja Carroll 11 ?
                            sigpic

Kommentaar

Value equations – Looking at signings over the past 3 years to compare where value in the market can be found.

Mesut Özil (£12m) + Sami Khedira (£12.5m) + Rafael Van der Vaart (£8m) + Javier Hernandez (£6m) = £38.5m VS Andy Carroll = £35m

Samir Nasri (£12.5m) + Gareth Bale (£10m) + Wesley Sneijder (£12m) + Kevin Nolan (£4m) + Marouane Chamakh (free transfer) + Rafael Van der Vaart (£8m) = £46.5m VS Charlie Adam (£14m) + Andy Carroll (£35m) = £49.

tõsiselt kulda väärd diilid :P
                              Algselt postitas Tofoa
                              Man City fännamine keedab muidu normaalsete inimeste ajud päris pehmeks.

Kommentaar

Äkki arutaks seda kas diilid olid seda väärt, hooaja lõpus? Hetkel pole kummalgi ühtegi mängugi veel kirjas.

Kommentaar

Working...
                                X