Liverpool FC

Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

Algselt postitas Marduk Vaata postitust
    Marveaux liitus siiski N'castlega. Näitab ilmekalt kui "usaldusväärsed" kollased lehed on
    Liverpool decided not to sign Rennes winger Sylvain Marveaux on Thursday night after the player failed a medical earlier in the day.

Kommentaar

Algselt postitas $$$ Vaata postitust
      Liverpool decided not to sign Rennes winger Sylvain Marveaux on Thursday night after the player failed a medical earlier in the day.

Kommentaar

i c

Kommentaar

Kuidas sportlane ühe klubi juures meditsiinilist kontrolli ei läbi, kuid teises klubi ei ole mingeid probleeme? See medical fail on liverpooli vabandus, et ei suudetud mängijat endale krabada.

Kommentaar

Ju seal oli mingi vigastuste / teatud arvu mängudega seotud klausel millega mängija rahul ei olnud. 'pool teda põhimeheks polnuks nagu nii ostnud.

Kommentaar

Cissokho on Lyon'is mudu suht-koht terve püsinud. Eks see failed medical võib ettekääne olla, kuid kui sa ikka trennipoissi nii väga enda ridadesse ei taha, siis võivad ju teised rõõmustada.
              see ei ole minu süü, et sa okaspuu oled

"joon palju ma tahan, aga ikka ta ei saa minust aru"

"Football is a simple game based on the giving and taking of passes, of controlling the ball and of making yourself available to receive a pass. It is terribly simple."

Kommentaar

Algselt postitas $$$ Vaata postitust
                No vot siis. On kahju ja ei ole kah. Paari video järgi normaalne mängija (ei midagi super erilist) aga see suur vigastuseoht teeb ettevaatlikuks. Ja see vasak äär on meil nii tühi nagu kalahari kõrb, et 1 vigastuse aldis vennikesega riskima hakata ei tasu.

Kommentaar

Algselt postitas Jose Vaata postitust
                  Tofoa sa oled mingi kergej6ustiklane v22?
                  Mis selle küsimuse mõte on?
                  The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Algselt postitas Tofoa Vaata postitust
                    Mis selle küsimuse mõte on?
                    Olin huvitatud, et kas sa oled?

Kommentaar

Algselt postitas Jose Vaata postitust
                      Olin huvitatud, et kas sa oled?
                      Räägi PM
                      The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

SG:
                        "I want to come back with a bang, I want to have a big season. It's been non-stop football for me since I started when I was 17. I've never had a period of more than four or five weeks out of the game, so it's been nice to rest mentally."

Kommentaar

Kuulge 16. juulil on Soccerneti sünnipäev tulemas ja seal toimub jalgpalliturniir. Võiks mingi Liverpooli võistkonna ka välja panna. Kes muidu tuleksid ? Kui paar inimest koos, siis võib asja juba tõsisemalt planeerima hakata.
                          sigpic

Kommentaar

Ma lähen Tartust ja võin Stoki peale võtta. Lisaks sooviks näha palliplatsil McNi, kes saaks seal Rünnoga madistada. Mis saaks parem olla?
                            When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story!

Kommentaar

Algselt postitas K Punkt Vaata postitust
                              Kuulge 16. juulil on Soccerneti sünnipäev tulemas ja seal toimub jalgpalliturniir. Võiks mingi Liverpooli võistkonna ka välja panna. Kes muidu tuleksid ? Kui paar inimest koos, siis võib asja juba tõsisemalt planeerima hakata.
                              Kui mitmekihiline see turniir on? Mul on küll puhkus tol ajal, aga äkki olen linnas. Päris tervet päeva nagu noor jumal ringi joosta ei kannata, aga mõned hetked pean vastu

Kommentaar

Tuleks hea meelega, aga ei tea veel, kas too päev vaba on

Kommentaar

Working...
                                X