Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

It's guy love

Kommentaar

Help us O' Big Sam, you're our only hope.
      ★★★★★★

Kommentaar

Mauro Zarate
        Mauro Zarate has agreed a move to West Ham from Velez Sarsfield as Sam Allardyce begins adding more firepower to his beleaguered Hammers.

Kommentaar

Lisatud failid

Kommentaar

Teddy Sheringham naases klubi juurde.

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
              mis kuradi mõõtu särk see on 5xl?

Kommentaar

WHU teiseks ostuks on Senegali koondislane Cheikhou Kouyate.

Kommentaar

Liiguvad suured kõlakad, et MMil kõik Ekuadori koondise väravad löönud Enner Valencia on liitumas klubiga. Homme peaks ta meditsiinilise läbivaatuse läbima.
                  "Quality without results is pointless. Results without quality is boring." - Johan Cruyff

Kommentaar

Enner Valencia. Ründes peaks sel hooajal valikut olema(erinevalt eelmisest hooajast).

Kommentaar

Carroll väljas kuni neli kuud.Torn ankle ligaments . Läheb opile.
                      Hetkeseisuga mänginud WHU eest 16 korda. Üleminekusumma oli 15 miljonit naela.
                      "Sometimes you look in a field and you see a cow and you think it’s a better cow than the one you’ve got in your own field. It’s a fact. But it never really works out that way." SAF

Kommentaar

Algselt postitas Raitsu Vaata postitust
                        Carroll väljas kuni neli kuud.Torn ankle ligaments . Läheb opile.
                        Hetkeseisuga mänginud WHU eest 16 korda. Üleminekusumma oli 15 miljonit naela.
                        Uskumatu legomees on ikka küll. Eelmine hooaeg läks vigastuse nahka ja ka selle hooaja võib juba korstnasse kirjutada.

Kommentaar

Kommentaar

Algselt postitas malagar Vaata postitust
                            Vaatasin esimese hooga, et Edgar ja Marko ühele pildile saanud.
                            The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

vana manku poiss ajas muigama - sorri semi-OT pärast, ärgem algatame arutelu! - ehk et rubriigist andekas debiilik:

West Ham midfielder Ravel Morrison is remanded in custody at Manchester Magistrates' Court until 7 August after being charged with two counts of common assault against two women.
                              buy the ticket, take the ride.

Kommentaar

Its official:

West Ham United FC @whufc_official · 3m
                                BREAKING: England full-back Carl Jenkinson has joined #WHUFC on a season-long loan from @Arsenal #WelcomeJenko
                                Victoria Concordia Crescit

Kommentaar

Working...
                                X