Collapse
X

• Filter
  • Kellaaeg
  • Show
Kustuta kõik

kuradima kahju, et West Ham punkte kaotas Leedsiga

Kommentaar

Kurt Zouma on järjekordne jalgpallur, kes endale vee peale tõmbas..

Kommentaar

Algselt postitas JuriM Vaata postitust
        Kurt Zouma on järjekordne jalgpallur, kes endale vee peale tõmbas..
        Sotsiaalmeedia on ikka suurepärane koht näitamaks inimeste intellektuaalseid puudusi. Oleks samasugused võimalused minevikus olnud, siis igasugused georgebestid ja johnterryd oleks saanud ka seal särada oma debiilsustega.
        The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Arvamus Zouma osas langes retsilt.

Kommentaar

Algselt postitas ElNino9 Vaata postitust
            Arvamus Zouma osas langes retsilt.
            Loodan, et päris ilma karistuseta ei pääse, mingi häbipost võiks ikkagi olla. Minu jaoks pole põhimõttelist vahet kas inimene lööb looma või elukaaslast, mõlemad näitavad üheselt, et inimene on kõnts.

Kommentaar

Oleks tore, kui jaanuaris oleks ründaja toodud, sest Antonio on omadega läbi, ning kui Zouma ei piinaks koduloomi. Tänase mängupildiga suurt midagi peale hakata pole. Fabianski, Rice ja Bowen tassivad, tšehhid on täiesti kustunud.

Kommentaar

Adidas has ended its sponsorship deal with Kurt Zouma following the video footage of him kicking and slapping one of his cats.
                He was fined $338,763 by West Ham this morning and his two cats have been taken into care by the RSPCA, a UK animal welfare charity.

Kommentaar

Lisaks peatas kindlustusfirma Vitality klubi sponsorluse ja Heineken on ka närvis. Mängu ajal sai Zouma normaalselt publiku käest vilet.

Kommentaar

tähemärgid
                    The path of the righteous man is beset on all sides by the inequities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy My brothers. And you will know I am the Lord when I lay My vengeance upon you.

Kommentaar

Täielik debiilik. Sellised asjad vajaksid veel karmimaid karistusi.

Kommentaar

Täna siis suur õhtu, korralik kulbitäis Euroopa liigat ees, Sevilla murul. Saame pisut jälle selgemaks, kui tugev ikkagi Prem siis on (kui jätta usual suspects kõrvale).

Kommentaar

Algselt postitas mcnamara Vaata postitust
                          Jarmolenko värav on üks neid ilusaid hetki.

GEORGE: No, no, no! Nothing happens /-/ RUSSELL: Well, why am I watching it?
                          GEORGE: Because it's on TV RUSSELL: Not yet..
                          (Seinfeld, The Pitch)

Kommentaar

Sevilla kukutamine Euroopa Liigast on tähelepanuväärne sündmus. Kangelaseks taaskord Jarmolenko-
                            the woman who hurt him must surely have trouble sleeping
                            because belle of st mark is a beauty extraordinaire

Kommentaar

Igati kõva sõna jah, fännidel on mida sellest hooajast kaasa võtta.

Kommentaar

Võimas atmosfäär ja võimas tulemus, kes muu kui Yarmo. Edu veerandfinaalides.
                                ★★★★★★

Kommentaar

Working...
                                X